Fijn om te horen!!
Chill welke?
Ik vind de mijne altijd overal en nergens behalve op mijn hoofd
Ik vind deze super fijn, omdat hij niet drukt op je ogen, hij is goed verstelbaar en sluit goed aan. Enige nadeel is dat hij voor een slaapmasker best duur is.
Na lang wachten op de garantie en daarna de levertijd slaap ik nu eindelijk op mijn nieuwe matras. En oh my het ligt hemels
Ah dat vind ik echt leuk om te lezen!
Ik heb chatgpt laatst ook een reflectie laten schrijven haha. Zat er al 2 weken tegenaan te hikken en kreeg niets op papier. Wel hier en daar wat dingen herschreven/geschrapt om het wat persoonlijker te maken, maar echt ideaal als je zelf 0 woorden op papier krijgt.
Ik heb een kater en dacht helemaal voorbereid te zijn met een coupon voor gratis domino pizza (veggi peperoni!!) en 20e korting bij ubereats. Maar nu werken allebei de codes niet en heb ik dus geen eten in huis .
Heb je geen geld?
Nee, helemaal niets!
Edit: dit was sarcastisch! Kreeg al een heel lief berichtje van iemand die wilde helpen.
Ughhh ik zit al 10 minuten op de parkeerplaats maar het regent en ik heb geen kracht om uit de auto te komen
En ben je nu al wel uit de auto? Moeten we je helpen?
Ik heb eindelijk mijn mailbox ontdaan van 5000 ongelezen emails. Bizar om nu gewoon een lege inbox te hebben. Vanaf nu ga ik het wel echt bijhouden.
5 minuten hierna was het gelukt Bedankt voor de support
mān vlucht is geannuleerd en kan pas maandag vliegen
maar onmiddellijk 2 hotelovernachtingen incl. ontbijt, 4x vouchers voor lunch en avondeten en voucher voor 2x taxi van en naar vliegveld
dit is mn vakantie in mn vakantie
Mijn vriend komt vanavond thuis van een weekje buitenland van zān werk. En hij zei zoiets als: zo fijn dat jij er bent als ik thuiskom, vroeger stond er nooit iemand voor me klaar.
Dus nu heb ik slingers en ballonnen en weet ik het met: welkom thuis!!!. Whahwa, zo overdreven
Ik kreeg een bord vol Eid koekjes en heb inmiddels bijna de helft op, helemaal misselijk.
Ik heb echt 10 x gezocht en kan het escape room topic niet meer vinden, dus bij deze:
We waren vanmiddag in een escape room en toen vonden we opeens een dossier van de vermiste patiƫnt waar we naar op zoek waren, was het gewoon de naam en foto etc van mijn partner uitgeprint hilarisch
Teach me master
Tw zelfmoord
Hier in de buurt hebben in 1,5 week tijd 3 jongeren zelfmoord gepleegd en 1 ligt er nog in het ziekenhuis. Vind het echt heel bizar.
Ik heb vandaag brownies met de post gekregen en er staat op de buitenkant dat ik ze pas vanaf 25 april mag openmaken. Ik heb geen idee van wie ze kunnen zijn en ook niet wat er op 25 april is. Maar ze liggen nu in de koelkast en ik ben benieuwd hoe lang ik de verleiding kan weerstaan.