Wat je even kwijt wil #65

Joh, laat maar weer.

2 likes

Wat heftig

1 like

Ik zou echt een orgaan afstaan voor een paar nachten doorslapen of een paar uur langer slapen. Kan me de laatste gewoon niet herinneren. Ik ben kapot.

8 likes

Ene kant ben ik super onrustig door al maandenlang de ene na de ander verandering op het werk (en ook deels privé). Anderzijds heb ik het gevoel in een sleur te zitten. Moeilijk dit.

Haha ja dat zou je denken maar door die monsterlijke bank kan ik geen beamer meer kwijt en geen extra stoelen :cry:

1 like

Ja in de Pyreneeën heb je in de zomer ook van die heftige onweren!

1 like

Ik heb zo’n fijn slaapmasker dat ik pas net wakker ben geworden. Wauw

4 likes

Voor wie mijn :dizzy:soulmateleed :dizzy: heeft meegekregen: er is natuurlijk heel veel context die ik niet heb gegeven omdat ik dat moeilijk vond te verwoorden. En eigenlijk helemaal niet eens vroeg om advies. Maar de vriendin vroeg gister aan mijn ex of ik ook naar zijn optreden wilde komen. We hebben elkaar ontmoet, beetje gelachen, ze heeft me tot drie keer rum in m’n mond geschonken (dat is een kleine traditie van de band en aan haar nu de eer) en daarna ben ik gaan sletten dus volgens mij zit het wel snor voortaan.

57 likes

Fijn om te horen!!

2 likes

Chill welke?
Ik vind de mijne altijd overal en nergens behalve op mijn hoofd

2 likes

Ik vind deze super fijn, omdat hij niet drukt op je ogen, hij is goed verstelbaar en sluit goed aan. Enige nadeel is dat hij voor een slaapmasker best duur is.

4 likes

Na lang wachten op de garantie en daarna de levertijd slaap ik nu eindelijk op mijn nieuwe matras. En oh my het ligt hemels :heart_eyes::star_struck::heart_eyes::star_struck:

9 likes

Ah dat vind ik echt leuk om te lezen!

1 like

Ik heb chatgpt laatst ook een reflectie laten schrijven haha. Zat er al 2 weken tegenaan te hikken en kreeg niets op papier. Wel hier en daar wat dingen herschreven/geschrapt om het wat persoonlijker te maken, maar echt ideaal als je zelf 0 woorden op papier krijgt.

8 likes

Ik heb een kater en dacht helemaal voorbereid te zijn met een coupon voor gratis domino pizza (veggi peperoni!!) en 20e korting bij ubereats. Maar nu werken allebei de codes niet en heb ik dus geen eten in huis :sos:.

1 like

Heb je geen geld?

1 like

Nee, helemaal niets!

Edit: dit was sarcastisch! Kreeg al een heel lief berichtje van iemand die wilde helpen.

7 likes

Ughhh ik zit al 10 minuten op de parkeerplaats maar het regent en ik heb geen kracht om uit de auto te komen

8 likes

En ben je nu al wel uit de auto? Moeten we je helpen? :joy:

1 like

Ik heb eindelijk mijn mailbox ontdaan van 5000 ongelezen emails. Bizar om nu gewoon een lege inbox te hebben. Vanaf nu ga ik het wel echt bijhouden.

25 likes