Dag 4 dat ik aan de diarree zit. Ben dr inmiddels klaar mee.
Ik ben op een weekendje weg en wil er van kunnen genieten zonder steeds buikkrampen e.d.
Imodium halen?
Is het niet allemaal gewoon binnen dan?
Gelukkig meer dan genoeg wcs in de buurt. Maar het is vooral dat ik dr best wel moe door ben.
Ik ben al 2 jaar onder de familie barbecue van m’n schoonfam uitgekomen maar het lijkt erop dat het me vandaag niet gaat lukken
Wat gaaf dat je hebt gelopen! Ik heb gisteren met mijn kinderen bij de intocht gekeken (we stonden na het Radboud ergens) en ze vonden het zo indrukwekkend. Het lijkt me wel echt mega zwaar, al helemaal als je alleen loopt. Echt super goed gedaan!!!
Wow echt enorm veel respect voor jou.
Je zit wss tussen de 20/30ers die allemaal in t roze verkleed zijn.
Ik kwam gisteren ineens op dit verhaal terecht Echt wtf haha.
Weet je om welk nummer het uiteindelijk bleek te gaan?
cbat
dit ging vorig jaar viral op tiktok en geloof me het is echt alles wat je niet verwacht
Het is echt een heel raar nummer hahaha
ik was het eigenlijk na maanden vergeten en nu zit het weer in mijn hoofd nadeel van een forum waar iedereen weigert om tiktok te downloaden hahaha
Ja I know! Vond het wel grappig om het na een jaar weer eens voorbij te zien komen.
Er staat een link in de thread naar het nummer, maar ik kan echt niet geloven dat dit echt is gebeurd haha
Ja cbat! Zoals @Vuile_bitch zei! Hij had ook een linkje gezet in de Reddit post. Ik blijf er om gniffelen hahaha. Hoe bedenk je dit ook echt?
oooh hahahaha ik dacht dat je benieuwd was
Dit is toch gewoon een bs verhaal?