En 20 jaar later krijgen ze allemaal kleinkinderen
Maar ik neem wel aan dat het ontslag niet per direct is ingegaan toch? Dan moet je namelijk wel meteen bezwaar maken en verklaren dat je bereid bent om te werken. Zomaar afwachten kan ook als werkweigering worden gezien en dan heb je straks nergens recht op.
Edit, ga er vanuit dat dit niet het geval is trouwens. Maar dacht, even voor de zekerheid checken want dat zou heel zure gevolgen kunnen hebben en zat bedrijven die dat toch proberenā¦
OkƩ ik ga in winterslaap tot mijn 60ste en word wakker op een spontane super zonnige dag met al mijn single en kinderloze vrienden. Het liefst op het strand
OkƩ maar dan is ze feitelijk gezien toch niet ontslagen. Want dat zei je in eerste instantie. Ze vragen haar dus zelf te vertrekken. Dat maakt het verhaal heel anders.
Nja een vaststellingsovereenkomst krijg je niet omdat zo tevreden zijn en je eigenlijk willen houden. Eerder omdat ontslag niet gaat, maar ze toch van je van af willen
Misschien, er zijn ook andere redenen te bedenken, maar dan is t nog steeds iets anders dan ontslag op staande voet, zoals het eerste bericht over kwam. Alsnog super vervelend natuurlijk. Maar dit klinkt wel meer alsof de werkgever iig een soort van de juiste weg probeert te bewandelen.
Ja, maar het is geen ontslag. Dat was mijn punt. Dat ze van je af proberen te komen lijkt me duidelijk.
Als ze de vso ondertekent is het ontslag met wederzijds goedvinden. Dus dan is ze pas ontslagen. Ze kan ook nog onderhandelen over bepaalde voorwaarden. Bijvoorbeeld een transitievergoeding. Maar ze hoeft niet akoord te gaan. Werkgever moet idd wel een dossier hebben opgebouwd en een goede reden etc.
Als je googlet op vaststellingsovereenkomst en je klikt op de site van het juridisch loket staat alles uitgelegd
Ik zou sowieso adviseren dat ze er door een jurist dan wel advocaat naar laat kijken en vanuit daar gaan onderhandelen. Ze hoeft er in elk geval niet zomaar mee akkoord te gaan en het is sowieso handig om even te laten kijken dat wat er in staat of dat wel gegrond is.
Mocht je er bij het juridisch loket niet uitkomen, kun je ook altijd nog de Nationale adviesbalie bellen. Die vond ik beter bereikbaar dan het juridisch loket.
Misschien moet dit in het TMI topic maar ik werd net tijdens zwemmen gekrabt door iemands teennagel
Gelukkig zwem je in ontsmettingsmiddel maar heb nu gewoon een snee van iemands fucking teennagel. Echt smerig.
Hahaha
Ik werd er door je post aan herinnerd (vraag me niet waarom) dat ik met koningsnacht een fluitje heb gevonden en opgepakt van een smerige uitgaansvloer, een beetje heb afgeveegd aan mān shirt en er vervolgens op heb geblazen baaaaah.
Gelukkig ben ik nog geen 30 en mag ik dus nog te veel drinkenāØ
Of misschien rechtsbijstandverzekering bellen? Kan denk ook voor zoiets als dit?
Ik ga vrijdag voor de eerste keer ooit naar de pedicure. Mijn voeten zijn echt klauwtjes dus het is hoog nodig. Ik zie er tegenop maar kijk er tegelijkertijd enorm naar uit. Eindelijk weer poezelige voetjes
Ooh heerlijk is dat! Ik ga morgen weer en heb er al een paar dagen zin in haha. Laat je ook gelnagellak aanbrengen? Is op je voeten al helemaal ideaal, gewoon 6-8 weken mooi gelakte teennagels
Pffff ja
Mads Mikkelsen??
Haha nou een geruststelling, je hebt voor zowel guac als pico de gallo geen hakmolen nodig. Guac hoef je alleen te prakken met een vork en pico is gewoon een kwestie van alles in gelijkmatige kleine blokjes snijden.
Oh putin dus cool!
Haha nee, mijn man heeft hem ooit eens besteld. Toen paste die nĆØt aan in de koelkast