Wow ik kende ze wel (niet bij naam) maar ik wist niet dat het broers waren!
Het openluchtzwembad is weer open, en ik was vergeten hoe fijn buiten zwemmen is! Lekker in de avondzon, of eigenlijk nog beter, in de regen.
Hahaha ok ok
maar ik vind het gewoon chill dat je alles erin kan gooien
Die dingetjes bij staafmixers werken nooit, als je vaak dingen wil hakken kan je echt beter een Magimix of soortgelijke machine nemen, die zijn er ook in het klein! Ik heb het verkleinsetje bij mān Magimix en die is ideaal voor dit soort hakwerk.
Ik las dit eerst als dat je door al die alcohol wel weer inwendig ontsmet was na het blazen op dat fluitje
Maar is dat nog niet superkoud?
met erin en eruit gaan wel even, maar het water is gewoon verwarmd he? (met warmte uit het riool lees ik net haha)
Eeeindelijk is het een soort van lente en kan ik mn zomerjas aan.
Echt? Dat lijkt me lekker. De buitenbaden in mijn omgeving die net zijn geopend zijn niet verwarmd hoor!
Wow ik dacht tot vandaag dat dit een en dezelfde persoon was
Ik heb hem ook aan en ik erger me zo eraan dat hij kreukelt
oh zijn broer heeft hem gespeeld? grappig want ik vind mads mikkelsen altijd beetje glowup putin om te zien
Hahaha huh, neeee. Dat is echt te veel eer voor die kleine trol.
Omg er zit iets vast in mijn rug jonge, en ik krijg het maar niet gekraakt wat een verschrikking
hahahahahahaha k ga naar het poll topic nu
Ik hou van lingerie maar zon fitting is een helse workout
Drie opbergbakken gekocht voor al mān bakspullen die tot vanmorgen in een kastje gepropt zaten, waarbij alles eruit viel als je het deurtje open deed. Nu ruimte over.
Ik ben in mijn eentje naar de dierentuin gefietst, daar loop ik nu al een uur rond en heb nu een bankje in de zon (zonder mensenā:tada:) gevonden met uitzicht op de pinguĆÆns. Dus hier ga ik picknicken met mijn boek erbij
ik kwam hem laatst ook tegen hahaha
Ik zocht net naar āsollicitatiebrief anno 2023ā en een van de zoekresultaten zegt: begin met je eigen adres, gevolgd door de plaats en datum.
Hahaha, echt nodig ja als ik dit per e-mail ga versturen