Ja, zondag!! Echt zo vet
Rip knieƫn, hahaha
Echt knap dat je het kan!
Damn, respect! Ik volg low-key een travel influencer die ook van die lange trails doet, Eva zu Beck heet ze. Op Youtube kun je haar videoās vinden als je geĆÆnteresseerd bent. Of ken je haar misschien al? Anyway, ik snap daar dus niks van. Hoe dan?!
Lol die doen het nog prima
Hoe veel km liep je gemiddeld per uur als je 100 km in totaal hebt gelopen? Echt ontzettend knap dat je dat gewoon gedaan hebt.
Ongeveer (inclusief alle pauzes/sanitaire stops/etc) tegen 9.5km per uur liep ik. Onder de 12 uur was ik over de 100km
In mijn hoofd doe ik 100 uur over 9,5 km
Hoeveel pauze hou je dan als je zoiets rent? Doe je 5x20 km? Of 3x35 juist 10x10? Of stop je gewoon als je moe bent/zin hebt? Echt waanzinnig!
Het is 1 route met ongeveer om de ~15/20km een verzorgingspost (eten/drinken/soms een wc als er toevallig horeca in de buurt was). Dat kost je tussen de 2 en max 12min ongeveer. Te lang stil staan is niet handig en onnodig, koelen je spieren teveel af. Ook raak je dan uit je ritme.
En je traint er maanden/jaren naar toe, en het is echt een life changing event denk ik? Kwartje begint beetje te vallen van waar ik toe in staat ben. Haha.
Kan iemand een excuus vinden om morgen niet te hoeven werken?
Ik wil gewoon 24 uur slapen
Bevrijdingsdag hoor je vrij te zijn
Buikgriep
Dus wanneer doe je een triatlon haha?
Zo nee, voor triatleten heb ik echt bizar respect. Gewoon drie sporten eff doen.
Als jij 100 km kan rennen kan jij dat vast ook wel na een tijd trainen
#ibelieve
Diarree
Haha ja maar fietsen vind ik zo saai?
Wat is jouw favoriete onderdeel van triatlon denk je?
Het moment dat het voorbij is is mijn favoriet denk ik
De massage achteraf
Nee zwemmen denk ik? Ik heb de knieĆ«n van een bejaarde dus rennen kan ik niet, van fietsen krijg ik een pijnlijke kont maar zwemmen vind ik wel heel leuk. Alleen niet per se 1,5 km lang leuk, maar denk dat dat mān minst erge onderdeel zou zijn.
Zou je liever zwemmen of fietsen?
@Zemraluani zwemmen is wel leuk idd! Bij sommige is het in zee, dat lijkt me echt wel zwaar