Kan iemand een excuus vinden om morgen niet te hoeven werken?
Ik wil gewoon 24 uur slapen
Bevrijdingsdag hoor je vrij te zijn
Buikgriep
Dus wanneer doe je een triatlon haha?
Zo nee, voor triatleten heb ik echt bizar respect. Gewoon drie sporten eff doen.
Als jij 100 km kan rennen kan jij dat vast ook wel na een tijd trainen
#ibelieve
Diarree
Haha ja maar fietsen vind ik zo saai?
Wat is jouw favoriete onderdeel van triatlon denk je?
Het moment dat het voorbij is is mijn favoriet denk ik
De massage achteraf
Nee zwemmen denk ik? Ik heb de knieĆ«n van een bejaarde dus rennen kan ik niet, van fietsen krijg ik een pijnlijke kont maar zwemmen vind ik wel heel leuk. Alleen niet per se 1,5 km lang leuk, maar denk dat dat mān minst erge onderdeel zou zijn.
Zou je liever zwemmen of fietsen?
@Zemraluani zwemmen is wel leuk idd! Bij sommige is het in zee, dat lijkt me echt wel zwaar
Zwemmen, maar dan wel zo.
Nee grapje, ik ga echt nog liever dood dan dat ik aan zoiets mee zou doen. Echt respect voor mensen die dat kunnen hoor.
Die dingen zijn cool, waar kan je dat doen?
Jank de ogen uit mijn kop bij My Zookeeperās Wife. Ogenschijnlijk een āmooieā film maar met een dramatisch verhaal over een Pools echtpaar dat tijdens de oorlog joden onderbracht ik hun dierentuin. Zo indrukwekkendš
Eigenlijk wel stom dat de biathlon een combinatie van langlaufen en schieten is en niet hardlopen + een andere leuke sport.
Ik doe 10x liever een biatlon dan een triatlon, pfff zwemmen, fietsen Ʃn hardlopen lijkt me echt de hel
Ik was uit eten vanavond en het restaurant ging heel goed om met de 2 minuten stilte. Alleen naast ons waren 2 vrouwen dronken (als in, kets bezopen vertellen dat haar man slecht zaad heeft, de kans op een loterij winnen groter was dan zwanger raken maar alsnog 3 kinderen wist te produceren aka van de melkboer). Zo dronken dat ze door desbetreffende man opgehaald moest worden. Maar dat was precies allemaal rond 20.00. Toen ging ze dus die man op bellen om
Te vertellen dat hij niet om 20.00
Moest binnen komen. Of althans proberen te bellen. Maar omdat ze zo Droeloe was had ze daar een aantal minuten de tijd voor nodig. Eindstand was ze dus exact om 20.00 aan het bellen - terwijl iedereen muisstil was - om te vertellen dat die man stil moest zijn en niet binnen mocht komen vanwege de 2 minuten stilte. Vervolgens kreeg ze door dat die 2 minuten allang in gegaan waren, hing ze op en kreeg ze de slappe lach.
Het was echt een ontzettend treurige bedoening
Op CuraƧao in ieder geval (daar ben ik nu haha)
Heb het niet gedaan hoor, maar stond in alle boekjes
Dankjewel en dankjewel @FredPaillet @ezw @chuckie @Lentex @Sproetjes @MadameMignon en de rest (sorry als ik iemand vergeet)
Ik was zo geschrokken omdat alles juist oke met haar leek te gaan. Maar eigenlijk weet je natuurlijk nooit wat er in iemands hoofd omgaat
Ah man, jammer dat je zo ver weg zit, ik zou kika zo adopteren, love zwarte katten