Wat je even kwijt wil #65

Nee niet druk maken! Eelt weghalen is super standaard, pas als je veel likdoorns e.d. hebt moeten ze misschien een uitgebreidere behandeling doen. Gewoon lekker doen het is heerlijk!

3 likes

Ik had vandaag zoiets raars. Er stond een man voor de deur die zei van een incassobureau te zijn. Hij was op zoek naar een man die hier al een paar jaar niet meer woont. Geloofde hem wel want er worden bijna wekelijks brieven/aanmaningen voor deze man bezorgd. Alleen stuur ik die altijd direct retour met de mededeling dat de persoon in kwestie hier niet meer woont. Je zou toch denken dat die incassobureaus dat uiteindelijk wel in hun systeem hebben staan.

1 like

Heb je wel eens bij de gemeente gecheckt of hij uitgeschreven is van jouw adres? Anders kan het wel vervelend worden geloof ik.

4 likes

Ik denk dat het niet zo makkelijk is om van incasso bureaus af te komen. Anders kun je gewoon retour afzender op een envelop zetten als je zelf schulden hebt :joy: dus idd even checken bij de gemeente zoals @Merel ook zegt

3 likes

Hmm nee dat heb ik nooit gedaan. De mensen die hier voor ons woonden (zij hadden het huis van hem gekocht) zeiden dat ze dat gedaan hadden en hij niet meer stond ingeschreven. Maar misschien goed om eens dubbel te checken.

@Hippe_kikker daar was ik ook al bang voor haha. Maarja ze zetten de optie zelf elke keer op de enveloppen :woman_shrugging:t3:.

1 like

Ik was net in de sportschool, en er waren een paar zeer jonge fitgirls mij belachelijk aan het maken.
Ik had al het gevoel dat ze me bekritiseerden en aan het uitlachen waren, en mijn vriend (die ergens bij hun bezig was) kon dat beamen.

Nu voel ik me stom dat ik me daar op deze leeftijd (oud genoeg om boze stiefmoeder van die meiden te zijn) nog iets van aantrek.
Net de middelbare school :sob:

6 likes

Heeft je vriend niks gezegd?

13 likes

Er zit een wespenkoningin (?) in mijn huis en heb haar al 2x gevangen en naar buiten begeleid maar ze blijft terugkomen. Ze gaat ook het hele huis door en m’n kasten in en tussen de gordijnen, is ze op zoek naar een plek voor een nest? :grimacing::smiling_face_with_tear:

2 likes

Oh neeee de supermarkt was al dicht door dodenherdenking
Dan maar frietjes halen

2 likes

Ja daar zit ik nu namelijk

5 likes

Ik kreeg een berichtje op instagram van een kennis. Ze zegt dat ik die tumor heb gekregen door een traumatische gebeurtenis en dat mijn lichaam dat op deze manier aan het oplossen is. Ik ben daarom dus nu in genezing/heling. Door angst los te laten zal ik vanzelf genezen.
En dan erachteraan: geniet maar lekker van de grote en kleine dingen in je leven.

Okeeee, wtf :crazy_face:

9 likes

Ik ga hier niet op reageren

52 likes

17 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Nu op tv-topic #2

Sjeezus wat gek.

5 likes

Als je een uitzend contract hebt niet. Tenminste ligt eraan of je 0 uren hebt of niet.
Hoewel ik alsnog altijd blij was :woman_shrugging:t4: dan maar lekker onbetaald chillen.

2 likes

Jawel, dan moeten ze je alsnog 3 uur uitbetalen. Volgens mij is er een opzegtermijn van 4 dagen, van beide kanten, en mogen ze je op maandag wel bellen dat je vrijdag vrij bent, op donderdag bellen dat je vrijdag vrij bent mag ook maar dan moeten ze je dus 3 uur betalen ook al ben je er niet. Zo werkt het iig in de cao waar ik werk, weet niet of dat in heel NL is dan.

5 likes

Ik had dit in 2021 dus geen idee hoe het nu is. Maar draaide meestal alsnog genoeg uren. En kreeg de tijd dat ik tijdens een storing wel aanwezig alsnog uitbetaald maar werd daarna gewoon weggestuurd. :joy:

1 like

Hij heeft iets gezegd in trant van dames even normaal doen. Werd blijkbaar ook met gegiechel ontvangen. Zijn daarna maar naar huis gegaan. Nu aan de wijn :woozy_face:

2 likes

Ik denk dat 100km hardlopen me wel veranderd. Ik bedoel, hoeveel mensen kunnen dat nou?
Echt zo trots!

120 likes

Woooow, heb je het gedaan? :scream:

1 like