Ik heb me toch ineens een partij veel zin om highschool musical te kijken. Beetje jammer dat ik moet werken.
6x een kwartiertje naar de wc en klaar!
Ik zie een leuke jumpsuit op vinted om naar een bruiloft aan te trekken, materiaal is 92% viscose en 8% elasthaan⊠hij is eigenlijk 1 maatje te klein voor mij maar vraag me af vanwege de elasthaan of ik hem dan niet gewoon zou passen wat een dilemma weer
Ik moet ook zo werken en ik moet de bingo organiseren voor alle patiënten.
joepie
Ik zou het niet doen. Ook al rekt het mee, zoân jumpsuit moet wel ruim genoeg zijn om lekker te zitten.
Ik wil dat wel doen. Mag jij op mijn kut werk komen werken haha. Mn werk besties zijn ziek en moe/chaggie dus daar heb ik ook geen hol aan.
Mijn ervaring is dat veel jumpsuits klein uitvallen. Ligt denk ik ook wel aan t type jumpsuit en aan je eigen lichaamsbouw.
Jaa oke daar heb je wel gelijk in! Ik had het vooral geschreven met die mannetjes voor mijn deur in mân hoofd (die dus volgens mij echt onschuldig zijn maar die ik wel aanzie voor dat ze een stomme opmerking zouden maken als ik ze zou vragen stil te zijn), maar als je echt het idee hebt dat je onveilig bent @NothingAboutSam dan zou ik idd de wijkagent bellen en overleggen wat die kan doen.
Ja is goed we ruilen wel een dagje!
Hoeveel mensen zouden er nu in de regen naar fucking Nielsen of Meau staan te luisteren?
Dan ben je wel echt gek
Gevaar bij jumpsuits vind ik niet zitten in of ze passen in de breedte maar dat ze in je kruis kruipen als ze nét te klein zijn en je de hele dag door moet met een camel toe
Oh zoveel reacties haha. Ik reageer maar even zo, anders blijven ik mensen quoten haha. Maar wel bedankt voor de reacties en ervaringen
Ik zat even goed in de emotie erdoor en dat is nu weer wat weggezakt. Kijk echt onveilig zal ik niet zijn, maar ik zat te ver door te denken.
Ik heb eind april al een melding gemaakt bij de gemeente en politie ivm wildplassen wat ze doen. Ook echt tegen gebouwen aan, waar bijv ook vluchtelingen verblijven. Naast dat zoiets echt niet netjes is, is het ook verboden. Ik heb woensdag al de politie gebeld ivm geluidsoverlast en aangegeven dat het niet fijn voelt om er zelf heen te gaan. Toen zeiden ze dat ik een melding moest maken bij de gemeente en ze niks voor mij konden doen. Dus ik heb weer een melding bij ze gemaakt, als toevoeging op het wildplassen. Maar ja, bij een melding maken betekent nog niet dat het probleem op het moment zelf is opgelost. Dus toen heb ik weer de politie gebeld, die zagen de melding en zeiden dat ze dan toch iemand erop af gingen sturen, maar dat was letterlijk 2,5 uur later nadat ze weg waren.
Ik heb ook bij ze aangegeven dat de groep per moment groter of kleiner wordt. Soms zijn het er wel 7 of 8 (ja, dan ga ik echt niet langs) en soms zijn het er maar 2. Vanochtend waren het er dus 4, dus daarmee wilde ik de gok nog wel wagen om half 10 in de ochtend. Ik zie trouwens soms ook dat ze onderling drugs verkopen aan elkaar, dus het is wel een lekker zooitje.
Maar of ik echt onveilig ben, nee denk het niet. Maar omdat ik al een aantal keer melding heb gemaakt, begon mân hoofd allemaal dingen te bedenken zoals dat ze misschien wisten dat het bij mij vandaan kwam. En dan wisten ze waar ik woon en ik zat helemaal te spiralen.
Moet zeggen dat ik mentaal nog steeds niet lekker zit, maar dat heeft nu meer met werk te maken.
Maar goed, de man die zo onaardig deed bedreigde me niet. Hij reageerde gewoon behoorlijk boos en maakte opmerkingen over dat hij mijn stem anders ook heel vervelend vond en hij daar ook naar moest luisteren. En waar moesten ze anders zitten en weet ik het nog meer. Het ging ook meer om de toon waarmee hij het zei dan de de eigenlijke dingen zelf.
Ik was gewoon even geschrokken, want ik had gehoopt dat als ik beleefd zou zijn, ik zoiets niet terug zou krijgen. Ik maak gewoon vrij weinig boze en dronken mensen mee, haha
En dat heb jij GEDAANâŠ
Alles is GRIJS
Ik heb gister te horen gekregen dat ik een andere baan heb en ik ben zo blij. Was echt even nieuws wat ik nodig had na een rot periode op werk.
Deze nieuwe baan is echt op mijn lijf geschreven en ik ben zo blij dat zij dat ook zien. Ze zeiden ook dat de keuze unaniem was en dat ze vonden dat ik er boven uitstak ten opzichte van de andere kandidaten.
Gefeliciteerd!
Memory unlocked, op mijn middelbare school is Radio 538 destijds ook langsgekomen. De hele school stond op zân kop!
Alsof regen al niet kut genoeg is
@Soy.peor alleen deel 1 of ga je meteen voor alle films? Worden veel plaspauzes! Of kom bij mij werken. Dan kan je zeggen dat het research voor werk is
Gefeliciteerd @Mrs.Fraser met je nieuwe baan. Hopelijk geeft die baan je een nieuwe, positieve impuls.
En je bericht geeft mij veel goede moed, want tot op heden heb ik nog niet de baan kunnen vinden die ik zoek. @Zemraluani What about Acda & De Munnik - Het Regent Zonnestralen ?
Denk dat ik straks even de videoclip van bet on it ga kijken. Want dat is mn favo moment. Veel te dramatisch en dan zac met dat lellike kapsel. Heerlie