Jaaaa love it!!!
Ja Jezus wat een schijtweer. Ik zou hier in de stad naar het bevrijdingsfestival gaan maar ik heb zo echt geen zin. Ga straks wat drinken bij iemand thuis maar mss blijven we daar maar gewoon. Of de kroeg in anders.
Ik heb net chocolade en koekjes gekocht. De koekjes zijn vies en de chocolade meh.
Bummer.
Ja dit is ook mijn ervaring @MakeFezHappen. Ik heb ooit een te klein jumpsuit gekocht en het zat niet echt comfortabel bij mijn kruis en was ook heel de tijd bang dat het niet mooi zat. Dus uiteindelijk maar een paar keer gedragen.
Wel een keer naar een festival en toen kreeg ik wel veel complimenten over mijn kont. Waarschijnlijk omdat hij daar ook nogal tekende
Ik heb me er eindelijk toe gezet mān kast op te ruimen, zomerkleding erin te leggen en dingen op Vinted te zetten. Nu zit ik er halverwege zo bij:
Ik moet zo ook gewoon werken dus vanavond ligt al die shit nog op mān bed
Thanks allemaal voor jullie advies! Dat wordt helaas toch nog even verder zoeken naar iets in mijn maat!
Ik reed net langs de ingang en het was niet echt druk. De fietsenstalling was ongeveer 10% bezet haha. Wel treurig voor de organisatoren, ze wilden het toch eigenlijk al cancellen?
Ik ondertussen op de wc van mn werk.
Ik moest het kijken. Verder zit ik hier ook fotos te maken om te kijken hoe ik er van achter uit zie. Niet zo hot als ik dacht.
Urgh als we 2 jaar geleden hadden verdiend wat we nu verdienen/gaan verdienen hadden we echt zoān mooi huis kunnen kopen. Zo mooie nieuwbouwprojecten toen en nu maar door de veel hogere rente nu echt niet te doen en destijds verdienden we te weinig. Zo balen.
In het ziekenhuis met een patiƫnt
Hij; mijn vader heeft zijn vriendin al sinds het jaar 0
Ik: oh dus dan ken jij haar ook al behoorlijk goed?
Hij; wrijft over zijn half kale hoofd ja ik ken mijn haar behoorlijk goed
Ik keek ergens naar uit wat niet zeker was. Het gaat het niet door en nu lig ik teleurgesteld sip te zijn in bed
Ah ja ik snap je schrik heel goed, het is ook de intimiderende houding van iemand en zeker als drugs of drank in het spel is of komt. Ik kan het op afstand niet beoordelen, maar wat ik wel weet is dat het belangrijk is dat jij je veilig voelt in je eigen omgeving. En niet bang bent dat je wordt lastiggevallen als je de deur uitstapt of steeds op een groep overlast veroorzakende "hang"mannen moet afstappen.
Is er geen wijkagent die hier wat meer toezicht op kan houden? Of dat je bijvoorbeeld met de gemeente kan bellen nav melding, zij hebben soms ook wijkteams ed of een buurtcentrum vanuit de gemeente. Mijn ervaring is dat zij graag helpen en de wijk ook goed kennen. Dat kan natuurlijk per gemeente verschillen, maar dat kun je altijd nog proberen.
ik snap nooit dat hij carriere heeft gemaakt als musicalster en nooit zelf muziek lijkt gemaakt te hebben? Of was dat allemaal nepzingen
Je moet me nu even geen diepe vragen stellen. Ik zit alweer op de wc maar dan nu kijk ik naar liedje fabulous.
Ik hou van je berichten vanaf de wc van je werk
ja soy is onze rovende reporter van het riool
Ik zag er ook tegen op (grote teen met kalknagel en 1 stukje met echt veel eelt) want ik schaam me voor mijn voeten. Maar ik dacht, die schaamte wordt alleen maar erg als ik er niks aan doe & ik wil het juist doorbreken. Ik moest enorm een drempel over, ook toen ik nog in die stoel zat. Maar die vrouw gaf echt geen kick en draaide haar hand er niet voor om! Ik ben er vrijwel zeker van dat ik het erger vond dan die vrouw zelf haha. Ik ben zo zo zo blij dat ik het gedaan heb, mijn voeten zijn echt mooi haha.
Dus ik zeg doen!!
Wejoo. Ik dacht even kijken wanneer mijn telefoonabonnement afloopt. Ik heb nu dus voor 10 euro 8 GB per maand en onbeperkt bellen. Zie ik een kopje met bundel wijzigen dus denk klik eens voor de gein⦠Nu heb ik voor 1 euro meer per maand ineens 14 GB internet vanaf eind deze maand.
Heb vannacht maar een uur of 4 geslapen en 's nachts ook in paniek geweest. En ben vanmorgen vertrokken op een weekendje weg lekkere timing. Ben echt moe na die korte nacht
Ahh shit! Ik kan me goed voorstellen dat je nu heel moe bent. Is er de mogelijkheid om je even terug te trekken vanavond? Om even wat rust te pakken, of tijd voor jezelf. En anders in elk geval op tijd bed in?
Ben je met mensen tegen wie je open kunt zijn? Of moet je nu heel erg een masker opzetten?