Wat je even kwijt wil #65

Maar er is toch nog wel genoeg ruimte achterin lijkt mij? Vinden we dan wel wat op :grin:

@Vaiana ja die zijn nog mooier maar we willen elektrisch gaan rijden.

1 like

Op ig kwam een account van een kapper voorbij en ik dacht eerst dat alle foto’s van dezelfde persoon zijn, maar ze knipt bij iedereen hetzelfde kapsel??? is dat een ding? Sarah Coric (@sarahcorichair) • Instagram photos and videos

8 likes

Je ziet dit wel vaker, bijvoorbeeld ook kappers die shaggy, mulletachtige looks doen dat mensen van ver komen voor een knipbeurt of make-over. En dan heb je een hele grid met dezelfde kapsels. En Turkse kappers die dertig duizend bayalages showen van vrouwen met behoorlijk lang glanzend haar.

4 likes

Hoe leuk mijn nieuwe werk ook is, na 1,5 week vrij te zijn geweest heb ik even totaal geen zin om morgen weer te beginnen.
Puur doordat het even fijn was om er tussenuit te zijn van het dagelijkse leven/ritme/dingen.

Het beste van alles was het om het niet te vertellen aan familie dat ik vrij was. Even geen gedoe.

18 likes

Haha, genie level :100:

11 likes

Ik woon niet thuis, dus dat scheelt. Mijn huishouden-familie of hoe je het wilt noemen, bedoel ik hier niet mee.
Punt is als ik vrij ben dan is er altijd wel iemand die dan toevallig een klusje heeft om te doen of drie a vier keer per dag gaat bellen en boos worden als je dan niet opneemt/snel reageert. Had daar ècht even geen zin in en ook geen zin om de boeman te zijn door nee te zeggen.

Voelde me in het begin schuldig maar ik ga het de volgende keer ook niet vertellen aan ze.

9 likes

Ik en mijn zusje gingen net helemaal stuk. Mijn nichtje van 5 kijkt echt teveel Engelstalige youtube filmpjes.
We gingen een boekje lezen en bij een plaatje van een rups vroeg ik wat het was en ze wist het even niet en toen na heel lang nadenken zei ze: caterpillar? :joy::joy::joy:

13 likes

Ik was vandaag niet thuis, en schijnbaar heeft het hier vanmiddag echt enorm hard geregend. Kom vanavond de straat in gereden en met dichte ramen rook ik al een enorme stank. Schijnbaar konden de putten het water niet aan en is er van allerlei troep mee naar boven gedreven, dus nu ligt er overal vieze troep op straat en de parkeerplaatsen en ruikt het naar rioollucht met de intensiteit van verbrand rubber in de straat. Ik moet zelfs met het raam dicht slapen omdat het zo stinkt :nauseated_face::nauseated_face:

1 like

Dit is zo vreemd. Ik zie telkens als ik specifiek naar de tijd kijk 11:11 en nu zie ik ineens de laatste tijd ook 23:11? Echt wat probeert het universum me te vertellen dan? Haha

2 likes

Mijn god ik haat dit, bij de mcdonalds ook altijd z aandringerig op dat kutscherm dat je code niet eens wilt scannen komen bedelen voor hun eigen belastingaftrek. Ik denk dat er er nog meer schijt van krijg dan het eten zelf.
Eigenlijk zouden ze bij zulke dinge n moeten verplichten dat er bij vermeld wordt hoeveel belastingaftrek ze er jaarlijks mee creëeren.

3 likes

Hoe bedoel je die? Belastingaftrek is er enkel voor de giftgever, of bedoel je omdat mc het doorstort?

3 likes

Ik moest vandaag eigenlijk naar school, maar ik heb er een vrije dag van gemaakt. Moet echt even bijtanken. Enorm druk op het werk, huis is een puinzooi door een verbouwing en ik heb echt even tijd voor mezelf nodig.

24 likes

Twee collega’s waren dit weekend jarig en ik hoop echt dat ze vandaag taart meenemen.

21 likes

Ah man ik heb dit ook nodig, als het had gekund was ik vandaag thuisgebleven :weary: ben echt toe aan vakantie denk ik

Geniet van je dagje!

3 likes

Wat een groot verschil in mist is er vandaag in Breda t.o.v. Schiphol. Ben met de trein vanuit Breda bijna bij Schiphol, maar waar ik eerst ver kon kijken kan ik nu de parallelweg naast het spoor nauwelijks zien.

3 likes

04:00 gaan slapen en 07:00 wakker, interessante openingstijden weer
goedemorgennn!

4 likes

Ik ben terug op werk na de meivakantie maar het boeit me zo weinig wat iedereen in de vakantie gedaan heeft :rofl: Of ja, van 10% natuurlijk wel, collega’s waar ik echt mee omga, maar van de rest … gaan de verhalen over verbouwingen en tripjes naar de zee echt langs me heen.

Heb het al eens gepost maar small talk is echt niet aan mij besteed.

22 likes

Te ver helaas

3 likes

Ik realiseer me dat ik al 2 dagen mijn huis niet uit ben geweest :skull_and_crossbones: misschien moet ik vandaag even naar buiten.

4 likes

Doe je nog steeds weleens zo’n Wim Hofje? ijsbad? Ik vind dat zo dapper he.

2 likes