Wat je even kwijt wil #65

Het liefst omgeving Den Haag, maar ik zou het ook niet erg vinden om een of twee dagen naar kantoor in een andere stad (in de Randstad) te moeten reizen!

2 likes

Ik heb een collega op werk die heet ongeveer qua combinatie: “Simone Vera”. Kan ze natuurlijk zelfs niets aan doen dat ze dit als roepnaam heeft gekregen. Maar net zei ik per ongeluk alleen “Simone” en toen ging ze me al corrigeren :sweat_smile:

5 likes

Heb ik ook met periodes, echt 25 keer per dag een paar dagen lang en dan ineens weer maanden niet. Het is nooit gebeurd tijdens of vlak voor een belangrijk moment in mijn leven dus ik beschouw het gewoon als getrolld worden

3 likes

Je ziet 25 keer per dag 11:11?

3 likes

Haha wist dat iemand dit ging zeggen, wilde het al editen. Ik bedoelde 10:10, 12:21 enz. :laughing:

1 like

Ik heb al jarenlang dat als ik toevallig naar de klok kijk, het 18:41 is. Niet iedere dag, maar zeker meerdere dagen per week. Niet 18:40, niet 18:42, maar echt al-tijd 18:41.

En eerst dacht ik dat het was omdat je dan vaak net je eten op hebt enzo en dan kijk je vaak even hoe laat het is om de rest van je avond te plannen. Maar sinds 2 jaar werk (en eet dus) ik heel onregelmatig en nog steeds zie ik vaak precies om 18:41 toevallig ergens de tijd staan

1 like

Tien zou trots op jullie zijn.

37 likes

Ik geniet elke keer zo van die voorbeeld reels die insta voor me maakt. Al mn debiele storys achter elkaar met een dom liedje erover heen. Bedankt voor het idee insta maar die nonsens hoef ik niet op mn feed.

15 likes

En het zal nog veel erger worden als Insta bepaalde ai-meuk gaat gebruiken. Dat ze gewoon iets generen op basis van jouw eerdere foto’s en filmpjes en dat je dan zogenaamd tsjasjiki aanprijst van Knorr wereldgerechten die eigenlijk gewoon ordinaire, normale yoghurt is.

5 likes

Als je net doet alsof je iets ironisch bedoelt, maar dat eigenlijk niet zo is, hoe ironisch is dat dan wel niet? :joy:

1 like

transcriberen is nooit leuk maar vooral vandaag krijg ik heftige fysieke cringe van naar mezelf luisteren

2 likes

Ik ben weer aan het werk na een week vrij en wat een lánge dag is het, ik wil een middagdutje :sleeping:

5 likes

Haha hier heb ik me vanochtend ook weer doorheen moeten worstelen. Het is dat ik het zelf niet zo vriendelijk vind overkomen als ik niemand iets vraag maar echt i don’t care wat mijn collega’s wel of niet gedaan hebben. Zo saai ook. Heb dan ook moeite om verder vragen te verzinnen haha dus dan vraag ik maar iets sufs over het weer ofzoiets en walg ik inwendig van mezelf

6 likes

Ik kan iedereen aanraden bevriend te worden met iemand die teveel shopt. En dan amper wat doet met de spullen die ze heeft. Want eens in de zoveel tijd ruimt ze op en zo heb ik weer 2 nieuwe mac lipsticks en een geurtje.

11 likes

Hahaha zo herkenbaar dit. Zeker nu mijn broers niet in NL wonen ben ik echt de sjaak met dit soort cadeaus en verwachten ze eigenlijk gewoon een tikkie. Sterkte met de zoektocht!

5 likes

Bij mij zijn dit óók de vrouwen. En dan ook nog zeiken over een paar euro meer. Heb dit jaar besloten geen groepskados meer te regelen.

2 likes

Was er niet iemand hier op het forum met een huisgenoot die altijd pannenkoeken als ontbijt serveerde aan z’n dates? Volgens mij is ie nu bij First Dates haha

3 likes

Hahah @monkeyslut toch?

8 likes

Haha ja ik moest daar ook al aan denken. Wat een afschuwelijke engerd is dit zeg

2 likes

Oh jammer, wel grappig dat ik meteen aan het forum moest denken haha.