Wat je even kwijt wil #65

transcriberen is nooit leuk maar vooral vandaag krijg ik heftige fysieke cringe van naar mezelf luisteren

2 likes

Ik ben weer aan het werk na een week vrij en wat een lƔnge dag is het, ik wil een middagdutje :sleeping:

5 likes

Haha hier heb ik me vanochtend ook weer doorheen moeten worstelen. Het is dat ik het zelf niet zo vriendelijk vind overkomen als ik niemand iets vraag maar echt i don’t care wat mijn collega’s wel of niet gedaan hebben. Zo saai ook. Heb dan ook moeite om verder vragen te verzinnen haha dus dan vraag ik maar iets sufs over het weer ofzoiets en walg ik inwendig van mezelf

6 likes

Ik kan iedereen aanraden bevriend te worden met iemand die teveel shopt. En dan amper wat doet met de spullen die ze heeft. Want eens in de zoveel tijd ruimt ze op en zo heb ik weer 2 nieuwe mac lipsticks en een geurtje.

11 likes

Hahaha zo herkenbaar dit. Zeker nu mijn broers niet in NL wonen ben ik echt de sjaak met dit soort cadeaus en verwachten ze eigenlijk gewoon een tikkie. Sterkte met de zoektocht!

5 likes

Bij mij zijn dit óók de vrouwen. En dan ook nog zeiken over een paar euro meer. Heb dit jaar besloten geen groepskados meer te regelen.

2 likes

Was er niet iemand hier op het forum met een huisgenoot die altijd pannenkoeken als ontbijt serveerde aan z’n dates? Volgens mij is ie nu bij First Dates haha

3 likes

Hahah @monkeyslut toch?

8 likes

Haha ja ik moest daar ook al aan denken. Wat een afschuwelijke engerd is dit zeg

2 likes

Oh jammer, wel grappig dat ik meteen aan het forum moest denken haha.

Dat zou pas sensatie zijn :rofl:

3 likes

Omg ik kreeg een hart aanval iemand die ik ā€œkenā€ ( ex van iemand en die dude ā€œkenā€ ik van uitgaan)
Zat bij lang leven de liefde haha. Dacht als hij de ex huisgenoot van @monkeyslut was is de wereld wel erg klein haha

3 likes

Vandaag heel slecht nieuws gehad over de gezondheid van een van m’n ouders (en nog zoveel vragen onbeantwoord) en nu haat ik echt even alles en iedereen gewoon omdat het oneerlijk is. Ben logischerwijs van hysterisch jankend naar totaal irrationeel en zen gegaan. Gdvrdmm

(Ik weet dat er een topic is over zieke ouders maar daar post ik bewust niet in, denk niet dat ik het er verder echt over ga hebben hier zeg ik nu gevoelsmatig)

24 likes

Wat heftig, kan me goed voorstellen dat je emoties alle kanten opgaan. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt en veel sterkte!

3 likes

Knuffel! :heart:
Mijn pb is open als je wilt (en het topic uiteraard ook, maar die skip ik zelf soms ook vanwege confrontaties)

4 likes

Jij moet dien wat goed voor je voelt, ik wens jou en je familie heel veel sterkte. :heart:

4 likes

Heel herkenbaar dit! Dat vond ik op een bepaalde manier destijds ook te confronterend. Je wil gewoon even stoom afblazen

5 likes

Overheid ? Heeft meestal veel open staan en veel in Den Haag.

Bij financieel moet ik ook aan accountancy denken, die zoeken altijd mensen.

3 likes

Het zweetsnor seizoen is weer begonnen :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Neeeeeeeeee :smiling_face_with_tear:

1 like