Wat je even kwijt wil #65

Ik heb ook tientalle hobbys maar begin dr nooit aan. Ik wil al 2 weken een rok maken. Dacht dat vandaag de dag was maar nee heb weer genoeg smoesjes verzameld om het toch niet te doen…

2 likes

NU DOEN!

4 likes

Ja nee… maar…

5 likes

Ik heb mn nieuwe mega bange hamster voor het eerst uit dr kooi gehad :heart: Hopelijk is het bange er nu af.

6 likes

Kom Pepe pappi, je ken t

3 likes

Haha zo herkenbaar dit. Heb hierdoor ook allemaal brei en haakspullen, maar het is nooit het goede moment om het weer op te pakken.

1 like

Ik haat HIIT workouts zo erg dat ik alvast sushi heb besteld voor daarna :sweat_smile:

19 likes

Was mn eerste baantje en wij kregen toendertijd 50% korting op het eten. Terwijl mijn uurloon toen echt nog geen drie euro was geloof ik. Dus ik nam altijd eten van huis mee (volgens mij kochten mijn ouders heel lief maaltijdsalades)

3 likes

Ja nu denk ik ook, we gooiden zo absurd veel eten weg, alsof het iemand zou uitmaken dat een 16jarige een hamburger en wat frietjes pakte. Maarja!

4 likes

Ik vind het toch knap dat je t elke keer doet en al zolang volhoud haha.

Lol ik dacht oke ik ga toch beginnen met mn rok maken. Heb ik geen patroonteken papier meer. Nu moet ik wachten tot de volgende keer dat ik zin heb om iets te maken.

1 like

Wij moesten gewoon volle prijs betalen, dus ik had genoeg collega’s die in de pauze vrijwel alles wat ze net hadden verdiend weer uitgaven.

1 like

Bij een Chinees restaurant werken was toch zo slecht niet. Ik kreeg na mijn dienst een bord fou yong hai of babi pangang etc. Voorgeschoteld :drooling_face:

5 likes

Dit is al de 2e keer dat besteld eten gewoon niet bezorgd wordt. Tijdje geleden via Uber Eats die totaaal ergens anders werd bezorgd (wss vrienden van de bezorger oid?) en nu bewust Thuisbezorgd gekozen met een andere zaak en gebeurd het alweer dat het ‘ergens anders bezorgd is’. Volgende keer maar weer direct bij het restaurant… (weet dat dat sws beter is maar had nu korting). Honger!

1 like

Gisteren zag ik een VW ID Buzz rijden. En die lijkt mij fantastisch, makkelijk voor vakantie, fiets meenemen. Of gewoon een weekendje weg en dan slapen in de buzz. Dat vertelde ik dus aan mijn man en even later is er reclame van de Staatsloterij dat je er woensdag 15 keer kans maakt om er eentje te winnen!
Nou je snapt. Dat is vast geen toeval. Ik ga er eentje winnen!

Anders nog even doorsparen €70.000 euries maar.

28 likes

Neeeee die dingen missen karakter :sob:
Gewoon een ouderwetse nemen en bloemetjesgordijnen maken

1 like

Laatste koud water zwemmen van het seizoen gehad denk ik. :sob: water word te warm

1 like

Ha, ik ben vandaag voor het eerst dit seizoen weer baantjes wezen zwemmen in het buitenbad en dacht juist wat koud nog (maar wat fijn dat het weer open is!).

Ja, die gaan weer open inderdaad. Ik zwem in open water (en dan het liefst in de winter haha)

Geniet ervan!

4 likes

Is dat die nieuwe ‘oude’ bus? Schijnt dat de achterbank niet naar beneden kan. Dus dat slapen in de bus wordt dubbel liggen.

2 likes

Ja, echt een van mijn fijnste dingen.
Dit weekend had ik dubbel geluk want gisteren een ijsbad (temperatuur ~2.5) en vandaag dus open water zwemmen.
Het helpt me echt met ontprikkelen en ontspannen en dat hoofd uit te zetten.

Doe jij het ook vaker? Leuk!

6 likes