Dagboek post maar ik moet het echt even van me af schrijven ![]()
Dagboek
Mijn oude manager had een fout gemaakt en te veel mensen aangenomen, hij had op z’n kop gekregen en long story short ik zou op straat komen te staan want ik had geen vast contract. Heel erg kut want ik ben pas in september begonnen, ze hadden me echt heel veel beloofd oh en ik moest dit van een collega horen. Vervolgens zegt mijn manager doodleuk dat ik altijd al had geweten dat dit een tijdelijke opdracht zou zijn (is niet zo, ik hoor mijzelf nog zeggen tijdens de sollicitatie “ik ben alleenstaande moeder en zoek echt VASTIGHEID EN IK WIL HIER VOOR LANGE TIJD WERKEN”).
Nou ik heb dus over drie weken geen baan meer en solliciteer me suf en kan gewoon maar niks passends vinden. En ik begin nu echt zoveel stress te krijgen, want ja straks kan ik m’n kind niet meer voeden. Maargoed nu hoor ik dus net van mijn collega dat die hond van een manager gewoon heeft gelogen over mijn functioneren tegen de andere managers, om zijn eigen fout te verhullen ![]()
Mijn collega’s hebben het blijkbaar heel erg voor mij opgenomen (ik was niet bij die gesprekken) maar pfffff ik voel momenteel zoveel woede tegen dat bedrijf hè. Dus naast dat ik zo werkloos ben, zorgt hij er ook nog even voor dat het hele bedrijf denkt dat het door mijn eigen toedoen Is. (Even ter aanvulling, ik heb mij uit de naad gewerkt die eerste maanden want ik wilde super graag een vast contract).
En nu ben ik heel veel tijd bezig aan solliciteren (en huilen) en willen ze me allemaal extra taken geven nog even die laatste weken.