Heel herkenbaar dit! Dat vond ik op een bepaalde manier destijds ook te confronterend. Je wil gewoon even stoom afblazen
Overheid ? Heeft meestal veel open staan en veel in Den Haag.
Bij financieel moet ik ook aan accountancy denken, die zoeken altijd mensen.
Het zweetsnor seizoen is weer begonnen
Neeeeeeeeee
Mijn kat kwam vanochtend om 04:45 om haar blikje natvoer vragen (ja het is net een kind en ja wij zijn zo dom om het dan aan dr te geven) en daarna kon ik niet meer slapen, dus heb ik maar een h&m-bestelling gedaan. Love my life.
De tv op mijn slaapkamer sprong vannacht ineens vanuit het niks aan. Ben nog nooit zo snel klaarwakker geweest heb ook geen huisdier dat er bij kan en de afstandbediening lag aan de andere kant van de kamer dus wtf
Dan zou ik het niet aanraden om destination fear ofzo te gaan kijken.
Waarom zijn de eerste dagen terug werken weer zo vermoeiend?
M’n ene lymfeklier is zo opgezwollen dat ik er vannacht niet op kon liggen en m’n keel is aan die kant ook pijnlijk, rood en dik. Voel me echt belabberd.
Heb ibuprofen en paracetamol op en hoop dat ik de dag zo door kom.
Buur met zelfde merk tv? Mijn buurman en psycho buurvrouw probeerden ook wekenlang zich op onze tv in te loggen
O natuurlijk. Het regent de hele fokking dag.
Ik ga vrijdag naar de efteling en nu zie ik dat de baron dicht is. Irritant
wat een gare column, mevrouw gaat naar een verfspeciaalzaak, laat zich zich alles uitleggen door een man, specifiek waarvoor je naar zo een zaak gaat. Haar conclusie is dat dit een nieuw concept kan zijn voor safe spaces voor mansplaining? Alsof ze nog nooit van een speciaalzaak heeft gehoord???
ja gebruik ik ook deels! maar moet helaas vrij veel aanpassen en dus mezelf alsnog uren horen haha. komt ook een beetje omdat het vaak twee talen door elkaar heen zijn dus daar heeft ie al helemaal moeite mee.
Sollicitatie
Jaa bij de overheid kijk/reageer ik. Heb net ook een brief gestuurd naar een bekende consultancy/accountancy firm. Helaas heb je wel vaak een master nodig (ik heb alleen een WO-bachelor), of werkervaring in dat gebied. Vorige week heb ik mijzelf ingeschreven voor een master, dan heb ik straks iig meer keuze in vacatures die ik ECHT leuk vind.
Ik ga spontaan vanavond naar Patrick Laureij en ik heb er helemaal zin in!
Ik haat mn werk maar dr zitten 3 mensen die ik loef. En bij een zat ik vandaag te mopperen en toen heeft tie koffie en een ijsje voor me gekocht. Echt de weg naar mn hart
(Ja ik ben heel makkelijk blij te maken hahah)
Wat leuk! Ik ga de 26e, ben benieuwd wat je ervan vindt
Wtf zelfs de hema kortingsvouchers die je met punten kon sparen hebben last van de inflatie. Wat een onzin.
Sorry