Ik zit al een halfuur in een superdrukke trein waar geen beweging in zit en er is al iemand ingestort. O we gaan nu weg. Klagen op het forum werkt altijd hahaha
Wat een gekke lui joh. Hier was het gelukkig minder gek. Mijn tv heeft zo’n nieuwe chromecast waarmee je hem ook kunt bedienen via google assistent. Nu vond mijn vader dat gisteren nogal interessant dus die heeft daar wat mee zitten klooien en dus ook een timer uitgeprobeerd. Alleen dat lukte niet want om 15 uur 's middags gebeurde er helemaal niks. Om 3 uur vannacht echter wel
Het was inderdaad €5,00 korting met 100 punten toch?
150, nu 200 voor 5 euro. En de 2,50 was 75 en nu 100.
Echt stom
Ik bewaar mijn punten vaak voor de gratis limited editions
Er is nu tompoucenagellak zag ik. 3 tompoucekleurtjes, die waren wel maar 100 punten.
Ik heb echt zo’n good hair day vandaag met dit weer! Ok het is nogal pluizig maar mn krullen zijn echt on fleek
Ik ging net snel naar de action, die scancassa’s hebben ze al heel lang inmiddels. Elke keer komt er weer zo’n jochie aan. Nu had ie wel een goede reden, ja je hebt meer dan 15 artikelen vandaar. En dat heb ik doorgaans niet. Mn buit is dan ook echt het meest saaie OOIT. 2 pakken kleenex soft white, 2 pakken kleenex eveyday. Maarliefst 7 pakken wattenschijfjes, ja i need them. En dan 2 deodorant. En een redbull. Wat een treurnis ahahahahah
Ik weet dat die controles altijd willekeurig zijn maar ik heb hier ooit gelezen (als ik het goed onthouden heb) dat je daar extra kans op hebt als je koffie of energydrink ofzo koopt
Energie drank kan ik inkomen. Maar koffie?
Hier in de stad ziet een gloed nieuwe action maar geen zelfscan. Meteen intense haat, hoe kunnen ze er voor kiezen die niet te installeren?!
Omdat dat heel duur en diefstalgevoelig is dacht ik
Haha dat koop ik dan echt alleen maar bij de action, want dan loop ik er zo langs, of heeel soma de AH. Ik weet dat het bij Ah idd willekeurig is, maar ik ga er eens op letten!
Zo leuk!! Ik ben benieuwd naar de B.A.E parfum voor 50 punten.
Maar als je het scant, dan steel je de koffie toch juist niet?
Mijn Action had een zelfscan en na een verbouwing is die WEG. Baal echt intens, nu moet ik met mensen praten.
Nouja ik hou van zelfscan, want ik houd niet zo van sociaal contact in winkels. De zelfscan bij de action is heel gevoelig, scande vaak 2 x etc. nu volgens mij een stuk wat minder. Maar extreem vaak gecontroleerd. Naja ik hoop dat er dan idd mensen uitkomen maar dat systeem lijkt me niet zo intelligent als die van AH. Sowieso heb ik niks te verbergen dus lol maarja. Ik denk dan jezus jongens ga lekker naar huis de winkel gaat bijna dicht.
Oh @Spaarlamp weet je nog sinds wanneer die nieuwe zelfscan er zat?
Oh geen idee, voor Corona was die er al volgens mij. En sinds vorige maand is ie dus weg.
Hier is ie ook verdwenen na de verbouwing! Echt zo irritant want de kassas duren zoooo lang
Weet je waar je echt moet zelfscannen. Bij de decatlon. Ik moest gewoon die spullen een voor een in een bak doen en toen stond het allemaal zo in de kassa.
Echt de future is now gewoon.