Wat je even kwijt wil #65

Ik heb de hele week al super rommelige dagen op mn werk, wilde al een paar dagen naar een winkel maar ik redde het steeds niet om op tijd te stoppen. Vandaag begint mn vakantie dus op tijd afgesloten, kan ik eindelijk naar de winkel. Kom ik er in de auto achter dat die winkel deze week op woensdag gesloten is, zo irritant.

2 likes

Ik heb een baan onder voorbehoud. :slight_smile: Volgende week nog elders kijken.
Met een beetje geluk mag ik meer expertises met elkaar gaan combineren. :grinning:

En nu ga ik lekker sushi kopen om dit alvast te vieren.

55 likes

Ze weten het ook precies. Mijn cavia’s wisten precies wie er thuis was en bij wie ze het beste een fluit concert konden geven om wat lekkers te krijgen. (Bij mijn vriend, want anders kon hij de tv niet meer horen) bij mij kregen ze ook gewoon op bepaalde tijden wat te eten of wat lekkers want anders kon je blijven lopen.

Ze zijn ook allemaal hetzelfde nu ik erover nadenk. Stelletje schooibakken.

6 likes

Ik vind het bloedirritant en ook zeer kwalijk dat bijna ieder online artikel van welke krant dan ook achter een paywall zit. Ik wil mezelf inlezen, wijzer maken. Ik vind dat dat gratis zou moeten zijn.

8 likes

Iets langer dan een half jaar nu, hoezo?

2 likes

Dus journalisten hoeven niet betaald te worden voor hun werk?

24 likes

Ja dat zou echt heel fijn zijn als dat kon maar wie gaat dan alle journalisten websitebouwers fotografen enz betalen :slightly_frowning_face:

3 likes

Tja, het is ook ingewikkeld. Maar ik vind het echt belangrijk dat men bepaalde grote kranten vrij kan raadplegen zodat je een beetje bij blijft met de ontwikkelingen in het land en elders ter wereld. Ter voorkoming van domme dingen doen, zeggen, verspreiden, minder geloven in complotten. Zie daar wel wat in. Ik zou ook best willen betalen voor een ‘algeheel online krantenabonnement’, alles los vind ik echt veel te prijzig.

5 likes

Er zijn echt zat gratis nieuwsbronnen, zoals de NOS, de VRT, Nu.nl, RTL Nieuws. Allemaal ook met meer achtergronden zoals in de krant.

Kranten zijn nou eenmaal commercieel en gaan het niet overleven als het niet betaald zou zijn.

19 likes

Wow nooit aan gedacht!

2 likes

Precies, of luister eens een nieuwspodcast of naar Radio 1. Kan ook voor nop en je krijgt alle achtergrond bij een nieuwsverhaal.

13 likes

Het is helemaal niet ingewikkeld :joy::joy:

Als je een volkskrant abo heb kan je ook bij artikelen van andere DPG media kranten

11 likes

Ik mis de oude Blendle waar je per artikel kon betalen, vond dat zo’n chille oplossing!

Omzeil nu soms maar illegali die paywall maar dat voelt ook stom, want het is dus niet dat ik er helemaal niet voor wil betalen, maar wil niet meteen een abonnement.

18 likes

Ligt waarschijnlijk aan mijn bui :woman_shrugging:t3:

3 likes

Ik lach me rot: de tattas in de familie sturen een foto dat ze roti eten. Met mes en vork en de roti is belegd met de tarkari (zie mij geen tatta zijn). Alsof het een pannenkoek is. :joy::joy:

4 likes

Mijn kat lijkt op twee meiden waarmee ik op een soort van vage manier niet meer mee bevriend ben. Op de één als hij loopt met zn kop naar beneden en op de andere als hij heel graag naar binnen wilt en zijn kaak helemaal open miauwt. Vind het echt super irritant want dan moet ik aan die meiden denken :face_with_monocle:

5 likes

U HEEFT EEN NIEUW BERICHT
en
EEN OUDER bericht.

EERSTE nieuwe bericht

AAHHHHHH

25 likes

Ik zou willen dat je ze net als in Amerika hier binnen krijgt. Dan kan je ook doorspoelen, terugluisteren enz

3 likes

Ik woon niet in Amerika maar ik krijg ze ook daar binnen, ideaal. Helaas is mijn werktelefoon geen iPhone en krijg ik juist daar vaker voicemails. Elke keer dat keuzemenu door. :unamused:

4 likes

Ik ben al de hele dag aan het opruimen en organisen maar ik ben op het punt gekomen dat er maar geen verandering komt in de ruimte hoeveel ik ook doe :smiling_face_with_tear: en nu heb ik geen zin meer

1 like