Of als een vriendinnetje vroeger wat in je oor wou fluisteren en moest lachen tussendoor. Dan had je en die warme adem in je oor en een ruis door het gesnuif.
ik heb zo een moeilijk gesprek op werk en ik hoop zoooo dat ik cool calm en collected kan blijven. ik gun het ze zo niet om te kunnen negeren wat ik zeg omdat de manier waarop ze niet aanstaat en dat ik niet ga huilen
LOL, goed begin van de dag door mezelf onder stroom te zetten. Lekker die 230 volt
energieshotje, kan je enerverend planten verkopen vandaag
Successs, you can do it!
Kan het iedereen aanraden!
Lol ineens mag ik wel op gesprek komen. Dit vertelt mijn werkgever dan weer niet om 17:00
wat shit! heb je ze nog gevonden?
misschien kun je anders in je telefoon in de app “Zoek mijn” kijken, daar kun je dan vaak op een kaartje zien waar ze liggen (als ze nog opgeladen zijn)
zo heb ik een keer mijn airpods teruggevonden! had ze blijkbaar laten vallen in een kroeg, zag toen de volgende ochtend via die app dat ze in die tent lagen dus ik kon de eigenaar bellen en die heeft ze voor me bewaard tot ik ze kwam ophalen
Ik heb net al afscheid genomen van een aantal collega’s die vrijdag vrij zijn (dan is mijn laatste dag) en afscheid nemen van een vaste werkplek is zoiets raars?? Ik zat eerst 40 uur per week met hun op kantoor en nu zie ik ze ineens nooit meer
Wat goed dat je ze op die manier weer terug hebt kunnen vinden!
Ik heb dezelfde stappen doorlopen echter zonder resultaat.
Ik vermoed dat ze inmiddels een andere eigenaar hebben of dat ze in de put zijn gemieterd.
Ik ben vergroeid met m’n AirPods dus ben er best een beetje kapot van
Heb inmiddels een paar van JBL besteld.
ah nee, wat balen zeg!
Inderdaad super raar. Al is mijn ervaring ook wel dat dat gevoel echt heel snel kan wegtrekken als je eenmaal weer met iets anders bezig bent
Mijn vriend en ik werken thuis vandaag. En omg ik kom er nu achter hoeveel hij mijn cavia’s te eten geeft. Ik snap nu waarom ze piepen als ze hem zien. Hij zegt ook elke keer: ze piepen, ze hebben honger. Nee ze hebben door dat jij hiervoor valt. Bij mij piepen ze nooit.
Voor ongeveer 100 euro kan je een losse kopen als het airpods pro zijn
Ik heb vroeger mijn cavia’s geleerd dat ze eten krijgen als ik met een belletje rinkelde. Daardoor gingen ze nooit meer piepen als ik langs liep, de koelkast open trok of iets deed wat een vergelijkbaar geluid maakte als eten klaarmaken was echt een verademing.
Dat zijn het helaas niet.
Je werkt daar toch net 3 maanden ofzo
Haha wat leuk dat je ze dat geleerd hebt! Je kan blijkbaar best makkelijk trucjes leren aan cavia’s, ik zie het ook weleens op insta voorbij komen. Gelukkig piepen ze bij mij niet, ze krijgen op gezette tijden eten. Maar bij mijn vriend is het dus een heel ander verhaal
Ook de andere kan je vervangen. Is goedkoper dan bij Pro. Sneu geld natuurlijk maar denk dat een setje andere bluetooth oortjes ook niet goedkoop zijn.
Ik heb zowel de case als de oortjes niet meer.
Vandaag nogmaals wezen zoeken maar tevergeefs.
Gebruik nu de jbl tune, wat een geluid!
En noise cancelling 🥹😍