Ik lach me rot: de tattas in de familie sturen een foto dat ze roti eten. Met mes en vork en de roti is belegd met de tarkari (zie mij geen tatta zijn). Alsof het een pannenkoek is.
Mijn kat lijkt op twee meiden waarmee ik op een soort van vage manier niet meer mee bevriend ben. Op de één als hij loopt met zn kop naar beneden en op de andere als hij heel graag naar binnen wilt en zijn kaak helemaal open miauwt. Vind het echt super irritant want dan moet ik aan die meiden denken
U HEEFT EEN NIEUW BERICHT
en
EEN OUDER bericht.
EERSTE nieuwe bericht
AAHHHHHH
Ik zou willen dat je ze net als in Amerika hier binnen krijgt. Dan kan je ook doorspoelen, terugluisteren enz
Ik woon niet in Amerika maar ik krijg ze ook daar binnen, ideaal. Helaas is mijn werktelefoon geen iPhone en krijg ik juist daar vaker voicemails. Elke keer dat keuzemenu door.
Ik ben al de hele dag aan het opruimen en organisen maar ik ben op het punt gekomen dat er maar geen verandering komt in de ruimte hoeveel ik ook doe en nu heb ik geen zin meer
O bij welke provider zit jij dan?
Ik heb dat ook en zit bij KPN
Ik heb dat ook, als je straks in DE een sim gaat kopen/abo gaat afsluiten kan ik klarmobil aanraden. Heb maandelijks opzegbaar met 10GB en onbeperkt bellen/smsen voor €14 (zie dat het inmiddels €15 is, geen idee wat zoeits in NL kost, maar voor hier is het iig een prima deal)
Ik weet nog niet of ik dat ga doen, ik heb 27 gb in het buitenland (unlimited in Nederland) dus misschien red ik het daar voorlopig wel mee, maar anders een goeie tip, thanks!
Net voor de tweede keer ooit een dansvoorstelling gezien. Modern ballet ofzo. Ik vond het leuk maar het waren wel echt duistere stukken omg over dood en van een klif afspringen met je kinderen. Was echt een beetje demonisch ook qua bewegingen en wat ze dansten. En misschien ben ik niet sophisticated genoeg hiervoor maar moest ook echt bijna lachen vanwege sommige bewegingen leek af en toe bijvoorbeeld net op mijn kat die aan het kotsen was.
Nog even aan wennen denk ik, maar wel leuk en voor herhaling vatbaar.
Dat zou eigenlijk best een vermakelijke show zijn, allemaal dansers met een kattenmasker op die de bewegingen doen van hun eigen huisdier.
Voordeel van bij een treinstation wonen, nog even net snacks uit het automaat gehaald
Two Tales van Scapino Ballet. Free at Last ging over die massazelfmoord en The Mourning over dood en rouw (en demonische priesters).
Mijn vriend wilde net geen bitterballen meenemen bij de AH want “we hebben al genoeg snacks”. Echt zo flauw.
Mijn moeder vertelde me dus dat ze bij een dokter was en die tegen haar zei dat ze dikker is geworden sinds de laatste keer?? Wtf? En toen zei ze ook nog iets in de trant van je hoeft niet dikker te worden in de overgang maar je eet gewoon verkeerd.
Hoe durff je dat tegen iemand te zeggen, vooral als dokter. Mijn ma vindt het niet zo erg maar ik vind her echt absurd.
Nou ja, als het vanuit het niets komt, is het natuurlijk een beetje vreemd, maar ik vind wel: als íemand iets over je gewicht mag zeggen, is het wel een dokter, toch?
Ah lekker, hier was alles al dicht dus ik moet het met een restje walnoten doen. Flink tragisch wel
sorry als ik je nu beledig @anon50301661 maar dit lijkt me echt een slechte kutfilm waar je echt van zou genieten
Ze kwam daar niet voor gewicht en het is nog geen 5 kg die ze is aangekomen + ze heeft misschien maar nét op het randje een te hoog bmi. En als dokter hoor je dan te weten dat daar opmerkingen over maken onnodig is. Praat dan liever over een eetpatroon of weet ik het als je wil weten of ze gezond leeft.
En ja, het kwam uit het niets.