Ze kwam daar niet voor gewicht en het is nog geen 5 kg die ze is aangekomen + ze heeft misschien maar nét op het randje een te hoog bmi. En als dokter hoor je dan te weten dat daar opmerkingen over maken onnodig is. Praat dan liever over een eetpatroon of weet ik het als je wil weten of ze gezond leeft.
En ja, het kwam uit het niets.
Hahaha dit doet me denken aan mijn vriend. Hij is professioneel balletdanser en toen hij me voor de eerste keer uitnodigde voor een voorstelling (ook modern ballet) droeg hij alleen een soort huidkleurige speedo en rolde hij panisch over de grond omdat hij een kat moest voorstellen die stikte in een plastic tas
Ik had ook echt mijn twee collega’s uitgenodigd want ik dacht leuk kunnen ze mijn nieuwe vriend ontmoeten. Ze vonden het, net als jij, ook ‘even wennen’ hahaha
Ik weet niet of het van toepassing is op jouw situatie maar ik kwam een tijdje terug via tiktok op de app Airalo en daarmee kan je een “digitale” sim kopen voor het land waar je bent. Je kan dan ook data of minuten bijkopen als het nodig is, ik vond het top werken tijdens mijn laatste tripje naar Turkije.
Ik heb geen motivatie meer voor de laatste aanpassingen in mijn scriptie. Ik heb nu afgesproken met mijzelf dat ik kleding mag bestellen als ik klaar ben vanmiddag. Het helpt een beetje haha.
Op werk krijg ik dat! Maar het zijn vaak voicemails van mensen die of engels spreken of een klein beetje nederlands, dus je hebt absoluut geen idee wat iemand zei als je het transcript leest
Dat is deze film. In het Engels heet ie Wonder weeks.
Haha ik heb deze week aan mn vader laten zien hoe je een voicememo moet opnemen en versturen. Ik zie nu dat hij een voicememo heeft opgenomen maar ik weetniet of ik er blij mee moet zijn want hij praat graag. 0:52 seconden, oke ik accepteer het als het maar niet over de minuut gaat. Ik vrees voor de toekomst.
Omg hij praat echt veeeel langzamer dan hij normaal doet hahahaha. Alsof hij voor een groot publiek moet spreken.
Je lijkt wel op hem hè?
Help mijn moeder wil voor haar verjaardag een workshop LARPen doen.
Ze vindt het zo belachelijk dat ze het een keer wil proberen.
Wat voor thema?
Hahaha wat top, dit lijkt mij nou ook echt leuk om een keer te doen. Wat hilarisch dat je moeder dit verzint
Als piraten, middeleeuwengangers, LOTR, vikingen?
Zombie apocalypse en ook met magiërs ofzo
Rihanna’s demografie heeft zo te zien een behoorlijke klim genomen sinds ze ouder is.
Waarom moet ik altijd zovaak plassen als ik bier heb gedronken?
Onder andere omdat alcohol prikkelend is voor je blaas
Hahaha wel schattig! Maar je kan het versneld luisteren he
moekes voor moekes
Omdat heel veel mensen zo lief reageerden hier op mij ivm die tumor en alles, wil ik graag nog zeggen dat het nu heel goed gaat en dat alles goed gaat komen. ( ik ga er hierna ook niet meer over posten)
Bedankt allemaal, ik vond het echt heel fijn dat ik hier af en toe mijn gedachten kwijt kon