Wat vervelend zeg. ClichĂŠ en voor de hand liggend, maar: is dit iets wat je met haar kunt bespreken of zou dat weinig uitmaken?
Omg er komt onweer aan eindelijk
Ik kan ook niet waaaaachten. Ramen staan al wagenwijd open, ik welkom onweer bliksem en regen met open armen (ramen) vanavond
Wat fijn zeg!
Kun je het straks deze kant op sturen? Lijkt me heerlijk!
Ik heb echt echt echt spijt van deze vraag Dit is mân eerste hotelvakantie sindsdien en ik vond ze net in mân bed
Heb net via het alarmnummer van de receptie een andere kamer gekregen, die nieuwe kamer eerst ondersteboven gekeerd, maar voel me nog niet heel top. Had nu even graag gewild dat ik niet alleen was. Nouja technisch gezien was ik niet alleen en dat was ook niet ok, maar ik bedoel met mensen.
Heb nu wel het antwoord op mân vraag: ze zijn groot
Wat klote, maar ik moest wel heel erg lachen om deze zin
Ik probeer dit gesprek inderdaad in mijn hoofd voor te bereiden, maar zoek nog naar de juiste insteek en woorden
Ja ik besefte me tijdens het typen dat ik dan liever alleen ben haha. Heb nog steeds jeuk van het idee.
Positief nieuws: ben maar een avondwandeling gaan maken om tot rust te komen en ben op een plein in een Abba tribute terechtgekomen met zangers die geen Engels kunnen. Ze doen hun best
Edit: omg ze deden een Grease medley erachteraan en âSummer lovingâ en âGrease lightningâ waren de enige 4 woorden die ze kenden. Dit is geweldig
Het regent en onweert hier al een paar uur, helemaal blij mee
Ik kan niet slapen, blehhh om half 7 gaat de wekker en ik weet nu al dat mega druk morgen is op het werk.
Ik zit al de hele nacht op met buikgriep die echt vanuit no where kwam
Super timing ook want had morgen eigenlijk de eerste cursusdag voor mijn onderwijskwalificatie maar no way dat ik nu de trein instap
OkÊ nu begint het bij mijn vriend ook⌠Super raar want we hebben gisteren een ovenschotel gegeten met prei, rode biet, broccoli, harrissa, feta en volkoren bulgur. Hoe kunnen we daar nu zo ziek van worden?
Naja buikgriep komt niet door je eten hè, maar door een virus.
O ja klopt maar dacht nu idd eerder aan voedselvergiftiging gezien we allebei niet echt de deur uit zijn geweest het afgelopen weekend
Dan zijn jullie partient 0 & patient 1
Dat of de incubatietijd van dat virus is langer
Ja zo moeilijk te achterhalen soms. En ook feta, harissa of groente kan bedorven zijn. Sterker nog, veel voedselvergiftigingen komen ook van fruit, groente en salade (wel vaak eerder rauw). Sterkte iig! Hopelijk is het snel voorbij!
Kan prima trouwens hoor, incubatietijd is vaak rond de 24 uur. Groetjes van mijn vroegere zelf na een bezoek aan een Thais restaurant.
Haha we hebben geen idee maar wel allebei echt het gevoel dat het daar vandaan komt (verder ook niets van vlees of vis gegeten allebei). Of noro virus, kan ook. Oh well, we doen het rustig aan
Schijten is schijten. Maakt niet uit of het van voedsel of van een virus komt