Bij mij alles nog vgm
Dan is het toch alsnog via de appie veel voordeliger?
Ja wou net zeggen nu is het €6.50 voor 3
ik denk dat ik echt domme dingen ga doen vandaag
goede combi van: brak van concertje gisteren met mijn date + net wat er was verbroken met diezelfde date + daardoor verdrietig + sowieso al niet lekker in mijn vel + vanavond weer een concert waar ik mijn ex ga zien
doei gezonde volwassene, kom maar door met die alcohol
einde dagboekpost
Godsamme ik heb beetje hoofdpijn maar had zin in koffie en uiteindelijk toch maar koffie gedronken en nu heb ik alleen maar meer koppijn. Echt whyyyy, zo irritant. Ja het ligt compleet aan mezelf maar goed. Had gewoon echt zin in koffie.
Hoe groot zijn bedbugs eigenlijk? In filmpjes en op foto’s is altijd op ze ingezoomd waardoor ik niet goed kan inschatten wat je ziet nou als je ze tegenkomt. De ene keer stel ik het me voor als mieren, de andere keer als mijten bijna onzichtbaar
Nee je kan ze wel echt duidelijk zien! Qua lengte een mier maar dan wat breder, maar ik zag ook grotere haha.
Omg gatver!!! Je hoeft in elk geval niet tegen iets onzichtbaars te strijden maar ieeeeeeeeew
Brr krijg spontaan jeuk door dit gesprek haha. Lig ook even op bed nu (keelpijn enzo) en heb nu het idee dat ik van alles voel haha
Zullen we het dan maar over hoofdluizen hebben?
Dit is een heeel lekker woord om lekker nederlands uit te spreken.
Ah yes ja. Bij teken heb ik het ook altijd, als dat in het nieuws is. Dan denk ik altijd dat er ergens wel eentje zit ofzo haha
Gvd Sander S die weer eens bij Jinek komt klagen over deeltijdprinsjes
Gaat een collega met pensioen. En daardoor ging ik mijn verwachte pensioen leeftijd googlen.
69 jaar en 6 maanden volgens svb.
Ik vind het heftig, moet nog langer werken dan dat ik nu oud ben.
Wou ff een bestelling plaatsen bij de online apotheek om wat dingen aan te vullen. BAM 100 euro!!! Jezus. Anderzijds wel verschillende dingen waar ik meerdere maanden en zelfs langer mee doe bv grote fles moisturizer.
Ik heb echt mega trek ineens midden in de nacht.
Waarom ik nog wakker ben is verder een raadsel
Ben ik na een week intens moe te zijn eindelijk weer een beetje fit. Word ik wakker met een verekte nek. Nou van mij hoeft het dan allemaal niet meer hoor.
Gelukkig mag ik naar mn werk fietsen daar word ik ook echt extreem blij van.
Het kan zijn dat jullie me vanavond op het nieuws zien. Want als ik vandaag nog steeds mn collega moet inwerken dan leg ik hem om.
Ik zie je dan om 20:00
Hoe is het gegaan vanochtend?
Ik heb al weken af en toe last van een opgezette keel en het was telkens niks maar nu issie enorm opgezet en pijnlijk dus ben bang voor keelontsteking. Pls niet