Biologische bananen blijven veel langer goed!
Zal ook vast iets zeggen zo!
bij mij moest het op 2 momenten geprikt worden, eerst nuchter en 2u later na dat vieze drankje nog een x.
En dan wil mijn huisarts dat ik het over een mnd nog een x doe om evt verloop te kunnen vergelijken
hahaha hier moest ik om lachen, sorry ik kwam er ook ineens tussendoor met mijn bananen
Waarom bestaat er geen anti haren spray voor kleding die altijd haren aantrekt
Mijn vriend en ik zouden vanavond later op de avond afspreken maar zijn werkfeestje loopt een beetje uit, in de tussentijd ben ik in mn eentje uit eten en nu bij een stand up comedy show beland
Zo’n gore hoest heb ik in lange tijd niet gehad en maandag weer werken na bijna 3,5 week vakantie. Heb nog niet zoveel zin…
Oh dat duurt bij mij altijd minimaal een week!
Ik word helemaal naar van al die filmpjes en foto’s van bed bugs. Volgende week heb ik een overstap op Parijs (wat ik sowieso echt al heel stom vind want vliegen naar Parijs maargoed het kan niet anders want anders veeel duurder) en daar zitten ze natuurlijk vollop. Durf dan sowieso niet te zitten ergens op de luchthaven en dan ook maar keihard hopen dat de mensen om mij heen ze ook niet meenemen het vliegtuig in
Edit: omg mn titel
Wat zijn mensen toch fucking dom eigenlijk.
Ik heb nog nooit van mijn leven tijgerbalsem gebruikt, maar ik heb aanhoudende nekklachten.
Ik smeerde in eerste instantie wat op, maar voelde er maar weinig van dus ik ben door blijven smeren. Niet wetende dat tijgerbalsem even moet ontwikkelen
Ik vind het prettig en onprettig tegelijk
Bijna weekend gelukkig.
Het stinkt alleen zo
Zo’n verschil de ene week met de andere… Deze duurt echt lang!
Nou wakker worden omdat je over moet geven is niet de meest ideale begin van je ochtendroutine. Ik was al laatst verkouden en ik heb geen zin om nu een buikgriep te hebben
ik ben al sinds half 5 wakker maar heb net lekker wel een station cleanup gedaan (baudet stickers overal aftrekken en weggooien)
Ik ben benieuwd of de mensen hier met een kantoorbaan/thuiswerkbaan echt altijd aan het werk zijn of ook tussendoor forummen/tiktokken/huishoudelijke taken doen?🫠
Wat @Calypso zegt inderdaad.
Op kantoor forum ik tussendoor en klets ik met collega’s zowel zakelijk als privé.
Thuis doe ik af en toe ff een wasje erin/ophangen pf de vaatwasser uitruimen + forum.
Ben nog niemand tegengekomen die niet iets anders af en toe tussendoor doet. Als je werk wat af moet zijn, maar af is (mits de werkdruk goed is, want pauze heb je gewoon nodig. Niemand is een volledige werkdag productief.)
Is dit een HR enquête