Wat je even kwijt wil #66

Pferdebalsem! Hetzelfde effect, betere geur!

1 like

Standaard slechte reality aan tijdens het werken / pauze nemen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

oooh ik kan niet wachten!! (kijk het samen met mijn vriend en argh ik moet wachten)

1 like

Ja maar echt! Ik werd vannochtend wakker en ik kreeg ff een flashback naar 13 jaar geleden toen ik helemaal ham was gegaan op de fireball, om vervolgens diezelfde hoeveel fireball er rustig in bed weer uit te spugen

Nee ik voel me soms gewoon schuldig dat ik tussendoor zit te haken, ik heb een heel kleed gehaakt onder werktijd inmiddels :rofl: maar ik heb echt collega’s die geen seconde iets anders doen op een thuiswerkdag. Daarom was ik benieuwd hoe jullie dat doen.

3 likes

Die liegen dat ze barsten, bestaat gewoon niet dat je een hele werkdag productief bent

7 likes

Ik denk dat ik vandaag voor de eerste keer in mijn leven een parfum voor mijzelf kopen. Om te vieren dat ik alles weer normaal ruik en dat het ondanks een kleine terugval door longco het nog best goed gaat. :partying_face:

81 likes

Lekker! Weet je al welke?

3 likes

Nee, ik denk dat ik echt gewoon lekker allerlei dingen ga :nose: .

5 likes

Dat zijn zeker mensen die rustig 45 min poepen en dan thee maken en aan de slag gaan. Niet doorhebben dat je zo een uur pauze hebt.

3 likes

Ik heb me hier altijd zo aan geïrriteerd in de horeca. Van 18.00 tot 5.00 werken, waarin er voor mij geen tijd was om tussendoor ff wat te eten. Maar de rokers zijn wel in die dienst 5x a 5 minuten gaan roken. En inderdaad niet door hebben dat zij zichzelf wel een pauze toe eigenen welke voor andere niet mogelijk was

4 likes

Mijn moeder:

“ik ga zo langs de dokter, even bloed laten prikken :smirk:

wat ga jij met de dokter doen mama

34 likes

Ik ben net mijn werkdag begonnen met het schoonmaken van de keuken

4 likes

Nou bij ons is het onderling algemeen bekend dat we gewoon het huishouden oid onder werktijd doen hoor. Ik kijk zelf wel eens een webinar in bad (multitasken toch) en heb mn halve scriptie geschreven onder werktijd.

Vind het altijd zo bizar dat je acht uur per dag thuis moet produceren, dat doe je op kantoor toch ook niet…

14 likes

‘T is toch buikgriep 🫠

1 like

In een van mijn vorige banen was ik wel zeker 90% productief, maar dat was qua stress en werkdruk ook niet gezond

1 like

Wow ik vind dit wel heel veel.

1 like

Ik stuurde dit artikel ook naar mijn vriend omdat hij ook zo zat te zeiken over die bedwantsen. Maar toen las ik in the Guardian dat tussen 2017 en 2022 11% van de Franse huishoudens met bedwantsen te maken heeft gehad en dat vind ik toch ook wel weer fucking veel?

3 likes

Onpopulaire mening wss:
Maar zelf ook 5 minuten wat eten dan duurt het maar iets langer. Maar ik vind horeca pauzes sowieso maar naar en gasten moeten ook gewoon leren dat de mensen die er werken ook iets moeten kunnen eten.

1 like

honderden artikelen screenen is echt saai werk :nerd_face: maar mijn kat ligt naast me en heb gilmore girls opstaan dus dat maakt het wel beter. Ben bij seizoen 3 nu (en ik vind Dean nog steeds leuk?).

5 likes