Wat je even kwijt wil #66

Hahaha ik zou m’n oma vanmiddag ophalen. Was haar traplift kapot en zat ze dus boven ‘opgesloten’. Dus terwijl we wachtten op de monteur vonden we een fotoalbum van mijn eerste jaren dus dat was echt genieten. Mijn oma heeft overal zulk droog commentaar bij geschreven (“Het stilzitten voor deze foto kostte veel moeite”). Kwam de monteur al na 30 min en onze reactie “Oh jammer, nu al?”

43 likes

Ik hou echt van kinderverjaardagen, kinderen rennen rond met teveel snoep en wij zitten aan het bier/wijn. Even mijn forum ego van een kater hoog houden :joy:

13 likes

Jij bent niet goed.

31 likes

Ik ben van de werkstress vandaag thuis gaan werken en ben nu begonnen met een driedaags project om zuurdesem croissants te maken en ik weet niet of dit helpt???

24 likes

Kater én trio hè, om je te onderscheiden van de gewone Kateraars.

Dus werk aan de winkel

3 likes

Ik zie graag een uitgebreid verslag terug in het baktopic.

4 likes

Denk het niet, maar het is wel lekker

Ja zal ik doen! Heb nu stress omdat mijn deeg de eerste rijs niet verdubbelt maar will report back

2 likes

Ik maak me echt zorgen om me zus. We hadden afgesproken vandaag en ze is de laatste tijd nogal gestrest vanwege haar studie en is gister ineens voor het eerst flauwgevallen. Nu appt ze me net dat ze nog bij haar studie is omdat ze zich niet goed voelt

Ik heb alleen geen auto hier en ze moet nog met de trein en in het donker naar huis

5 likes

Dat was echt de beste b&j :sob:

3 likes

Ja zo jammer dat die er niet meer is…. belachelijk

2 likes

Wtf is dit voor agressief plaatje van duolingo

IMG_8170

28 likes

Het gaat volgens mij echt niet goed met die vogel.

4 likes

Heb je geopperd dat ze beter de volgende keer met de bus naar Benidorm kan?

Ik zit morgen met een beetje pech in een vliegtuig vol met boomers die denken dat als je niet een half uur van te voren gaat dringen je niet mee mag en helemaal gepikeerd zijn dat sommige mensen (gehandicapten en mensen met jonge kinderen) eerst mogen want dat kunnen ze echt niet hebben :joy:
Zin in.

En het heeft gisteren geregend en nu lopen er de hele tijd overal miljoenpoten rond. @Soy.peor ik wist niet dat dat zo’n ding was hier. En ik heb nu ook oogcontact met een gigantische pissebed :joy::ok_hand:t2:

1 like

Die heb ik zelf volgens mij nog nooit gezien. Maar wel genoeg andere insecten. Mn favo zijn grote mieren op t strand. Ik vind wespen er daar ook krokanter uitzien als hier.

1 like

Ik heb er geen foto van gemaakt :joy: grote mieren gezien, grote wesp ook, maar vooral veel katten en weinig andere wildlife.
En veel freddos :star_struck:

2 likes

Als hier een antwoord op was :joy:

12 likes

Heb je iets met azelaïnezuur, salicylzuur of een retinoïde? Bij mij werkt dat + blarenpleister (stukje afknippen en op de puist plakken) meestal wel!

3 likes

Dit werkt oprecht wel

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #66 (Deel 24).