Wat je even kwijt wil #66

Ik kom er nu net achter dat een van m’n beste vriendinnen het huis heeft gekocht waar m’n moeder is geboren 🥹. Zo’n gek toeval waar je van te voren niet eens bij stilstaat dat het überhaupt mogelijk is.

53 likes

Ik heb sinds een uur voor het eerst wat dingen op Vinted gezet en ik heb nu 2 dingen verkocht. Ben serieus mijn huis aan het afgaan wat ik er nog meer op kan zetten :sweat_smile::crazy_face:

11 likes

Kennen jullie dit? Een stofzuiger in de muur. Ik ben nog aan het twijfelen wat ik er van vind.

4 likes

Ik had vroeger een meisje in de klas die dat thuis zo had en altijd als het binnen ons gezin over haar of over die familie van haar gaat móet er iemand zeggen: “die hadden toch zo’n stofzuiger in de muur”, haha echt het belangrijkste feit over deze mensen blijkbaar.

17 likes

Hahah mijn tante heeft dit. Maar de buizen zaten heel vaak verstopt en hoe verder weg je zit van de “bron” hoe slechter de zuigkracht is. Nu heeft zij dit wel al sinds begin 2000, dus het zal nu hopelijk wel beter werken, maar toen ik daar vroeger kwam schoonmaken als bijbaantje was het helemaal kut.

5 likes

Ja mijn schoonouders hadden dit in het huis wat ze tig jaar geleden zelf hebben gebouwd. Was echt onder de indruk toen ik dat voor t eerst zag, wel heel chill want je hoeft enkel de slang mee te nemen door 't huis.

2 likes

Toevallig laatst gezien in Portugal! Maar werkt voor geen meter

2 likes

3 jaar terug ben ik heel lelijk geghost door mn date. Later kwam ik achter dat hij weer terug is bij zn ex en ondertussen hebben ze ook een kind samen. Vanochtend ging ik haar lekker stalken op FB (don’t ask why). Alleen ik kwam net achter dat ik haar toen ook een vriendschapsverzoek heb verstuurd. Neeeeee :sob::sob::sob:

Dus nu heb ik haar geblokkeerd en mijn naam op FB veranderd 🥹

34 likes

Haha big oop :sweat_smile:

2 likes

Heb je het verzoek ook verwijderd? Kan heel makkelijk he. Kan je misschien je naam ook weer terug veranderen :joy: ik ga stuk

1 like

Ik heb het wel eens in een airbnb in Noowegen gehad. Was best wel chill

1 like

Heb dat uiteraard ook snel gedaan :innocent:

2 likes

Ik heb dit thuis, alleen zitten mijn ‘stofcontacten’ in de vloer. Werkt echt helemaal prima!

4 likes

🥹

25 likes

Ik heb vijf nieuwe truien en een tweede paar uggs besteld en gister mn warmtedeken in de was gedaan dus lig nu heerlijk te cremeren op de bank. Laat de winter maar komen.

14 likes

Voor wie het nog niet heeft gezien: je kunt je weer aanmelden voor de forum Secret Santa!

9 likes

Jokes on me want de elektrische deken wordt de hele tijd uit zichzelf weer koud, dus die is kapot :smiling_face_with_tear:

3 likes

Oh ik wilde net vragen hoe je die gewassen hebt want ik durf de mijne niet te wassen omdat ik bang ben dat die dan kapot gaat.

5 likes

Heb m gewoon gewassen volgens de instructies. Volgens mij was ie al niet helemaal top meer hoor, dus weet niet zeker of ie kapot is gegaan door de wasmachine.

Ik heb warmtedekens van Carmen en Hema en die doen het allebei na meerdere keren wassen nog prima. Volgens mij zegt een van de labels dat ze na vijf keer wassen of zo niet meer betrouwbaar zijn dus ik was ook een beetje huiverig, maar ik moest ze echt wassen omdat ze te vies voor gebruik waren

Ik was zonder wasverzachter op een wolprogramma trouwens