Wat je even kwijt wil #66

O

39 likes

En weer terug naar het land waar ik niet elke dag knapperd word genoemt ulg.
Afscheid nemen ging dit jaar veel beter ik ben nu niet helemaal heart broken gelukkig. Heb me wel een beetje groot gehouden voor mn vader anders is hij weer de hele week depressief.

40 likes

Zeg je nu

5 likes

Welkom terug knapperd

27 likes

Nou, wordt een leuk weekend dit. Gaat toch niet goed met oma. Ze eet en drinkt niet meer en krijgt dubbele dosis morfine vanwege een wond op haar rug. Nu zitten we half ons ding te doen en half op het belletje te wachten dat ze overleden is.
We zaten donderdag nog tegen mijn oudtante te zeggen dat ze wel haar verjaardag gaat halen. Hadden we maar onze mond gehouden

5 likes

Briefjes maakt ze niets uit. Kan me nog herinneren dat een buurvrouw een briefje had met dat ze d’r been gebroken had dus iets langer nodig had om bij de bel te komen. Kom ik s’middags thuis hangt daarnaast een briefje van dat bedrijf dat ze d’r niet was :rage:

Maar goed, ik zit. 2 stoelen en een rugzak met wat spullen tegen verveling en drinken. Over anderhalf uur komt mijn vriend en nog wat mensen voor de middag uitgenodigd :smiley: Ga denk ik ook maar een filmscript schrijven over dit - heb al langer met mijn vooral oudere buren gesproken deze ochtend dan misschien in de afgelopen 2 jaar bij elkaar

31 likes

Zo’n fatbike ziet er net zo uit alsof je je gilera citta aan het aantrappen bent omdat ie niet wil starten.

14 likes

Ik zag vanochtend eentje. Ik dacht eerst dat een scootmobiel zag die wel erg hard reed. Toegeven ik heb -2 en was nog niet helemaal wakker

2 likes

Terug van vakantie, op naar de ap voor kruidnoten đŸ«¶

5 likes

Is de palliatieve zorg nu ingezet? Of denk je dat ze er nog bovenop gaat komen? In ieder geval veel sterkte

1 like

Mijn schoonmoeder gaat weer naar huis vanavond en mijn vriend gaat met haar mee, en omg ik kan echt niet wachten want dan ben ik vanavond helemaal alleen thuis omggg :face_holding_back_tears:

50 likes

O genieten, lekker zeesterren voor de tv met snacks en thuisbezorgd.

10 likes

Het klinkt alsof er een vogel(nest?) in mijn schoorsteen zit. Ik ben helemaal panisch dat er zometeen een vogel in mn woonkamer zit zo. (We gebruiken de schoorsteen nooit dus wil niet meteen een veger inhuren als het zometeen niets is)

3 likes

Nou, na mijn post zijn we gebeld om afscheid te nemen. Dus nu is het afwachten

Heb zelfs voor het weggaan nog mijn schoenen gepoetst, want ik mag natuurlijk niet met vieze schoenen bij haar komen. Mensen doen rare dingen

11 likes

Soms als er een vogelnest op je schoorsteen zit hoor je dat gefladder etc ook in je schoorsteen, weerklinkt vaak een beetje. Kan iemand op het dak kijken?

En volgens mij heb jij sowieso al een vogel in je woonkamer dus niet die per ongeluk je huis uit jagen.

2 likes

veel sterkte! :purple_heart:

6 likes

Veel sterkte :heart:

5 likes

Yesssss ik kan echt niet wachten gewoon haha

2 likes

@Vaiana heel veel sterkte :heart:

1 like

Het is vooral gekwetter! En inderdaad mn eigen vogel vindt dat sĂșper gezellig en zit terug te fluiten haha. (En niet de eerste keer dat ik een vogel in mn huis heb en mn eigen vogel vond dat ook reuze gezellig) Maar het is nu alweer minder dus wie weet zat het gewoon op het dak.

Het dak is vrij hoog en stijl dus ik durf er zelf niet op.

2 likes