Haha nou dat wil ik sowieso aan veel ouders vragen
Ah dat vind ik echt heel lief
Nouja eenmaal je ze hebt kan je ze ook gewoon moeilijk terug wegdoen
Daarom moet je altijd het bonnetje bewaren
Vertel het nu voordat ik het doe!
Mijn spalkje is geknapt en ik heb via een site om doktersafspraken te boeken een afspraak bij een ortho geboekt. Ik wilde nog even bellen om verzekerd te zijn van het feit dat ze me hiermee kunnen helpen vandaag, maar er speelt alleen een bandje. Ze zijn wel open. Dus nu moet ik straks op de gok een uur gaan reizen. Ik hoop maar op het beste. Kut dag
Ik vind afscheid nemen kut en ik haat nederland haha. Maar ik ben wel echt blij dat ik overmorgen weer gewoon even wat privacy heb en gewoon ongestoord mn eigen ding kan doen pff.
Oke ik heb snel een afspraak in de buurt geboekt (thank god dat dat kon) en het was toch niet geknapt alleen los dus ze heeft een bolletje lijm gedaan en het was gratis
Ik weet dat Amsterdammers denken dat Amsterdam het middelpunt van het heelal is, maar het was toch echt Blijdorp die dit heeft gedaan. Artis heeft wel al het vlees geschrapt inmiddels overigens.
Oh dan vergis ik me in de zoo
Ik ben door een zeventienjarige om mijn nummer gevraagd. Ik voel me tegelijkertijd gevleid, jeugdig, verward en oud.
En zonder bouwlamp kan slapen? Haha
Het grappige is ze heeft gister een ander lampje gekregen haha. Het is nog steeds niet goed donker maar wel minder kermis dan voorheen.
Maar ze had die lamp de hele nacht aan? Omdat ze beter slaapt met licht of had het een andere reden?
Zag een bordje bij een parkeerplek āalleen voor autodateā dat klinkt zo fout
Ik heb geen flauw idee haha. Ze zeurt dat ze snachts niet kan slapen⦠wat niet gek is met zon lamp aan maar uit doen ho maar.
Ik kreeg laatst, van de vervangende huisarts, de opmerking dat hij het onnatuurlijk vond dat ik geen kinderen wil.
Kwam redelijk onverwacht dus ik had ook even geen antwoord terug.
Naja wat raar⦠mijne zei: als je nog kinderen wil mag je wel opschieten. Ik ben 32
Kan je het niet even vragen voor ons dan?
What the fuck echt niemand zou dit moeten zeggen maar in sommige functies moet je al helemƔƔl extra je bek houden