Wat je even kwijt wil #66

Haha nou dat wil ik sowieso aan veel ouders vragen :laughing:

2 likes

Ah dat vind ik echt heel lief

5 likes

Nouja eenmaal je ze hebt kan je ze ook gewoon moeilijk terug wegdoen :woman_shrugging:

4 likes

Daarom moet je altijd het bonnetje bewaren

11 likes

Vertel het nu voordat ik het doe!

1 like

Mijn spalkje is geknapt en ik heb via een site om doktersafspraken te boeken een afspraak bij een ortho geboekt. Ik wilde nog even bellen om verzekerd te zijn van het feit dat ze me hiermee kunnen helpen vandaag, maar er speelt alleen een bandje. Ze zijn wel open. Dus nu moet ik straks op de gok een uur gaan reizen. Ik hoop maar op het beste. Kut dag

2 likes

Ik vind afscheid nemen kut en ik haat nederland haha. Maar ik ben wel echt blij dat ik overmorgen weer gewoon even wat privacy heb en gewoon ongestoord mn eigen ding kan doen pff.

7 likes

Oke ik heb snel een afspraak in de buurt geboekt (thank god dat dat kon) en het was toch niet geknapt alleen los dus ze heeft een bolletje lijm gedaan en het was gratis :heartbeat::heartbeat:

59 likes

Ik weet dat Amsterdammers denken dat Amsterdam het middelpunt van het heelal is, maar het was toch echt Blijdorp die dit heeft gedaan. Artis heeft wel al het vlees geschrapt inmiddels overigens.

23 likes

Oh dan vergis ik me in de zoo

3 likes

Ik ben door een zeventienjarige om mijn nummer gevraagd. Ik voel me tegelijkertijd gevleid, jeugdig, verward en oud. :skull::sparkles:

43 likes

En zonder bouwlamp kan slapen? Haha

5 likes

Het grappige is ze heeft gister een ander lampje gekregen haha. Het is nog steeds niet goed donker maar wel minder kermis dan voorheen.

1 like

Maar ze had die lamp de hele nacht aan? Omdat ze beter slaapt met licht of had het een andere reden?

2 likes

Zag een bordje bij een parkeerplek ā€œalleen voor autodateā€ dat klinkt zo fout

4 likes

Ik heb geen flauw idee haha. Ze zeurt dat ze snachts niet kan slapen… wat niet gek is met zon lamp aan maar uit doen ho maar.

1 like

Ik kreeg laatst, van de vervangende huisarts, de opmerking dat hij het onnatuurlijk vond dat ik geen kinderen wil. :+1:
Kwam redelijk onverwacht dus ik had ook even geen antwoord terug.

4 likes

Naja wat raar… mijne zei: als je nog kinderen wil mag je wel opschieten. Ik ben 32 :smiling_face_with_tear:

3 likes

Kan je het niet even vragen voor ons dan?

1 like

What the fuck echt niemand zou dit moeten zeggen maar in sommige functies moet je al helemƔƔl extra je bek houden

19 likes