Vanmorgen al voor de ergste hitte gaan wandelen, was echt fijn
En vanmiddag ga ik zwemmen. Hopelijk een chille dag vandaag na een heftige week
Heerlijk! Veel plezier
Ik lig weer lekker voor pampus en denk dat ik dit er de rest van de dag inhoud.
Mijn zelfbruiner is te donker geworden
Dat kan niet
Ik heb alleen m’n benen gedaan maar die zijn nu zooo donker vergeleken met de rest. Dus ik moet vanavond maar aan de slag met de rest van m’n lichaam hahaha
Ja ik twijfel nog hoor even kijken hoe het eruit ziet na het douchen vanavond. Zie het totaal niet zitten om m’n handen enzo te doen, buhhhh.
Ik heb om 15:00 een softbalwedstrijd en ik heb er zo geen zin in met die hitte. Vooral omdat tenue tering warm is ook, met lange, dikke sokken, lange broek en eigenlijk ook een shirt met lange mouwen met daarover heen een shirt met korte mouwen. Ik weet niet waarom iemand ooit bedacht heeft dat dit een goed tenue is voor een zomersport, maar ik ben echt aan het uitstellen om me aan te kleden.
Ga vandaag iig een hemdje spelen, maar die sokken en broek kom ik echt niet onderuit. Huilen dit
Ohhhh ja dan is het wel een groot verschil natuurlijk
Ik heb een bruine huidskleur en mijn benen zijn ook altijd 5 tinten bruiner dan mijn buik.
Normaal valt het wel mee! Maar heb nu een ander merk. Maar goed, na morgen is het mooie weer toch voorbij dus dat scheelt weer…
Vanavond vuurwerk kijken tijdens mijn dienst. Een van de cliënten woont in een flat aan de overkant
Vakantie was echt zalig. Vanaf de camping zo de Mullerthal in kunnen lopen is echt geweldig.
Haha nou bereid je voor op grote drukte! Half Nederland (en Duitsland) ligt op het strand
Want dan is het strand ineens leeg? juist de avonden zijn nu heerlijk!
Heb ik net ook gedaan! Dacht fuck it en ben in mn ondergoed de zee in gegaan (schev) en de zee is gewoom warm. Zooo lekker
Nah ik mocht niet in mn hemdje spelen. Ben helemaal kapot nu, heb 1,5 liter gedronken en voor mn gevoel heb ik dat ook allemaal weer uitgezweet. Maar wel gewonnen, dus het was het waard hoor ik dan te zeggen
Het verbaast mij dat er met dertig graden nog wedstrijden zijn. Maar ik ben geen sportieveling
Het verbaast mij ook hoor, had ergens nog beetje hoop dat ze hem ook af zouden zeggen, maar helaas
Softbal gaat volgens mij bijna altijd door! Heb zelf ook al een paar keer in deze temperaturen op het veld gestaan. Was het wel leuk?