Wat je even kwijt wil #66

Want dan is het strand ineens leeg? :upside_down_face: juist de avonden zijn nu heerlijk!

Heb ik net ook gedaan! Dacht fuck it en ben in mn ondergoed de zee in gegaan (schev) en de zee is gewoom warm. Zooo lekker :heart:

4 likes

Nah ik mocht niet in mn hemdje spelen. Ben helemaal kapot nu, heb 1,5 liter gedronken en voor mn gevoel heb ik dat ook allemaal weer uitgezweet. Maar wel gewonnen, dus het was het waard hoor ik dan te zeggen

6 likes

Het verbaast mij dat er met dertig graden nog wedstrijden zijn. Maar ik ben geen sportieveling :woman_shrugging:t2:

5 likes

Het verbaast mij ook hoor, had ergens nog beetje hoop dat ze hem ook af zouden zeggen, maar helaas

2 likes

Softbal gaat volgens mij bijna altijd door! Heb zelf ook al een paar keer in deze temperaturen op het veld gestaan. Was het wel leuk?

Ik heb vandaag weer eens impulsief een staatslot gekocht, zou zo lekker zijn als ik eens een flink bedrag win :grimacing:

6 likes

Mijn kat is heel lief en aanhankelijk maar ik wil dat ze gewoon ergens anders gaat slapen. Het is zo warm met die haren erbij.

7 likes

Nee dat win ik al!

Ik ging door voetbal ff de president van Ierland googlen, want ik wilde weten waarom zijn hond er niet bij is… die is dood :sob:

5 likes

Ik heb vanavond wijn gedronken op het terras en nu ik thuis kom is het zoooo heet. Ben in m’n nakie op de koude vloer gaan liggen. :hot_face:

12 likes

Ik heb de hele week gefietst met blote armen en mijn armen zijn nu echt 5 tinten donkerder dan de rest van mijn lichaam :skull: Ben op het moment 50 shades of brown :brown_heart:

3 likes

Same! Alcohol glijdt er zo lekker in met dit weer maar man man man je wordt snel lam en WARM.

6 likes

Ik had gisteren een foto op insta gepost met mijn opa en oma. Oma belde net om te vertellen dat ze er zo trots op is en heel veel leuke reacties heeft gekregen. Ze heeft zelf geen social media maar de dochter van haar zus had gebeld om te zeggen dat het zo leuk was :joy:. Nu heeft opa die post geprint en ingelijst hahahaha. Niet gewoon de foto maar gewoon een screenshot van de post. Vind het zo schattig.

172 likes

Ik doe ook helemaal mee met de positieve berichten hierboven want dit was zo een heerlijk weekend en ik heb echt geen zin in dat het over is! :smiling_face_with_three_hearts: Drie dagen naar 3 verschillende strand(jes), veel gezwommen en steeds met andere mensen en met het bootje varen was ook echt heel leuk! En nu mijn favo ottolenghi salade eten! (Met soba noedels en mango!)

23 likes

Ik heb iets te veel prosecco en limoncello in de zon gedronken dus ik lig best wel gaar op de bank nu. En mijn kat heeft net mijn sushi gestolen :joy:

5 likes

Hoe was het met je zusje?

Mijn moeder ging last minute toch mee! Maar was leuk en volgens mij vond ze het ook leuk. Ze wilde de hele week niks met mij doen, maar heeft nu toegezegd in een sleepover volgend weekend!

5 likes

Ja met deze temperaturen gaat het idd altijd wel door, maar blijf elk jaar hopen dat het niet doorgaat, haha.

Met kou en regen wordt er wel snel afgezegd, dus ja dan moeten we wel spelen met hoge temperaturen, anders blijven er weinig weekenden over, haha.

Wedstrijd was uiteindelijk wel leuk hoor

2 likes

Het wordt aankomende week zuuulk lekker weer. Steady rond de 20 graden, zonnetje erbij, hdp!!

14 likes

Dankje!!! Ik moest 125 euro aftikken maar het was me allemaal waard 🫠🫠

4 likes