Wat je even kwijt wil #66

morgen start mijn (portugese) camino! en porto is zo leuk

ik ga ‘m met mijn vader lopen en het is echt bijzonder haha, net samen wijntjes gedronken en kaas gegeten en nu liggen we lekker te chillen allebei op ons eigen hostelbed in een slaapzaal, echt leuk dat we dit samen kunnen doen

71 likes

Supertof!! Heel veel plezier, het is echt een fantastische route en een hele bijzondere ervaring!

5 likes

Ik ben alleen op vakantie en vandaag is zo’n heerlijke dag, niks anders gedaan dan uitslapen, brunch, spa en me helemaal vol gegeten aan een driegangenmenu. Ik heb het ook echt verdiend na een zware tijd, al zeg ik het zelf haha

51 likes

Wat leuk! Welke route ga je doen? Veel plezier!

1 like

Alle planten uit mijn kamer zijn weg dus er is hier iemand binnen geweest zonder dat te zeggen/vragen/melden. Ik vind dat best vervelend :disappointed_relieved:

Uit je kamer bij dat gezin?

3 likes

Ja

2 likes

thanks, ook @lisaanna!

eerste dag langs de kust en dan gaan we rechtsaf en verder via de traditionele route

1 like

En enig idee waarom de planten dan weg zijn?

3 likes

Ja die kregen hier niet genoeg zonlicht, dus we moesten dat nog een keer regelen. Maar dat mogen ze best even melden vind ik

1 like

Hmmmja zou ik denk ik persoonlijk niet zo veel moeite mee hebben, als dit eerder besproken is en ze hebben puur de planten weggepakt en verder niets. Blijft natuurlijk ook wel hun huis, maar goed kan wel begrijpen dat je het privacy-technisch niet zo prettig vindt.

3 likes

Nouja ik heb een eigen appartement aan de andere kant van de gang. Zij betalen het wel maar ze hoeven hier in principe dus helemaal niet te zijn. Maar goed nou is het al gebeurd. En ze zouden nooit wat stelen ofzo maar dit is gewoon mn eigen territorium, ik kom ook niet in hun slaapkamer ofzo. Was gewoon ff verbaasd

6 likes

Ik begin na 3 weken weer met werken, maar shit wat is het nog DONKER als ik opsta :sob:

5 likes

Dit idd!!

Ook voor mij weer de eerste werkdag na een paar weken vrij, toch wel even weer wennen en natuurlijk vreselijk geslapen :smiling_face_with_tear:

1 like

Wat tof om dat samen met je vader te doen, veel succes en plezier!

2 likes

Ik ben wakker geworden met enorme pijn in m’n onderrug, ben er gewoon misselijk van :weary: heb maar een pijnstiller genomen dus hopelijk werkt die snel, moet zo op de fiets naar werk.

2 likes

Fietsen is op zich wel goed. Je beweegt je rug een beetje los, zonder dat je het te veel belast.

In elk geval beterschap

2 likes

Het is alweer 22 jaar geleden dat 9/11 gebeurde

9 likes

Wil je me er niet aan helpen herrinneren dat ik oud ben danku.

26 likes

Lol dag 1 van mn vakantie en heb al 2 appjes van collega’s over niet urgente dingen op mn prive nummer

3 likes