Wat je even kwijt wil #66

Ik haat echt alles aan de DCC: allemaal doen alsof ze zo braaf en conservatief en hihi zijn :smiling_face_with_three_hearts: America’s Sweethearts :smiling_face_with_three_hearts: maar ondertussen doen ze sexy dansjes in skanky pakjes en rollen ze in hun bikini op het strand voor hun jaarlijkse kalender die ze aan hitsige fans verkopen. Ze krijgen ook bijna niets betaald overigens. En ugh zo neerbuigend: het zijn volwassen vrouwen maar moeten als kleine kinderen in kleermakerszit op de grond zitten en op alles ‘yes m’am’ ‘no m’am’ zeggen.

Vreselijk, dus ja ik volg het al seizoenen lang en mis geen aflevering :sunglasses:

10 likes

Jean Louis Michel toch?

5 likes

Dit 1000%
Heb twee keer naast een Coop gewoond en vond dat verschrikkelijk.

2 likes

Ik vind ze vooral leuk omdat ze uit Den Haag komen (ik ook), maar dat gevoel heb ik dan weer niet bij Di-rect of AnoukđŸ€”. Maar verbaast het je dan dat iemand uit die groep een beetje van het padje af is? Maakt me wel nieuwsgierig haha

3 likes

@Bakkes waar kijken jullie dit?

3 likes

MTV! Eerder was het volgens mij op TLC

3 likes

Koffers aan het pakken, bijna naar IJsland :sunglasses:

26 likes

Ooh jaloers, wat fantastisch. Het is mijn favoriete land. Heel veel plezier!

4 likes

Thanks! Ben echt benieuwd, heb je nog tips/aanraders?

4 likes

Koop een hand gebreide IJslandse trui bij de iceland knitting association (ofzo iig een winkel in Reykjavik die ze verkoopt en zoiets heet)

6 likes

Die prullevent

3 likes

Ik ben er 2 keer in de winter geweest, en dat schijnt nogal een andere ervaring te zijn dan bijvoorbeeld deze periode.
Het allermooiste en meest bijzonder vond ik het zwarte strand bij JökulsĂĄrlĂłn, omdat daar ijsschotsen aanspoelen en dat geeft zo’n prachtig gezicht op dat zwarte zand met de zon die erin reflecteert, maar geen idee hoe dat nu is als het warmer is. Ik zou ook 2 dagen bijvoorbeeld in Reykjavik doorbrengen, vind dat ook echt een leuke stad. Fish market is een heel goed (maar ook wel chic) visrestaurant, en ik vond het Reykjavik kunstmuseum HafnarhĂșs heel tof. Verder is het vooral gewoon de natuur, de temperatuur en het feit dat het zo dunbevolkt is wat het zo bijzonder maakt voor mij.

5 likes

@Lovepink jaaa nu wordt alles uitgezonden op mtv idd (oude en nieuwe seizoenen), hiervoor ook op FOX geloof ik.

En inderdaad, het is echt een grote hoe-show maar dan onder het mom van ‘worldclass’. Die contracten zijn ook bizar. En toch vind ik het geweldig en zou ik willen dat ik ook zo kon dansen :sob: we zijn echt gehersenspoeld haha

4 likes

https://vm.tiktok.com/ZGJ7ACq6p/

Ik ga stuk ik zag dit filmpje over een winkel in haarlem. Waar een vrouw werkt die blijkbaar helemaal leip word als je alleen even wilt kijken en niks koopt. Nu vraagt ze zelfs 1 euro entree hahaha.

4 likes

Daar ben ik dus met een vriend van mij geweest. Wij waren echt helemaal verward. :rofl:

6 likes

Huuh haha ik ben daar ook wel eens geweest en vond het juist zo’n leuk winkeltje?! Maar de keren dat ik er was geen vrouw aan t werk dus misschien was dat het :joy:

4 likes

Jaa je moet de reviews daarvan eens lezen op Google, kan je je uren mee vermaken. (Filmpje niet gekeken, misschien gaat die wel over de reviews, bedenk ik me nu)

4 likes

Je naam staat er nu bij, ben je daar oké mee?

2 likes

Ja haha, je ziet allerlei reviews voorbij komen in t filmpje.

4 likes

Jaa zijn idd de reviews haha geweldig.

@Twijfelaar i know maar toch bedankt.

1 like