Wait wat is dat ineens met dat Romeinse rijk?
Ja hier op t forum ben ik het tegen gekomen haha, maar zat ook ineens in een filmpje van lubach? In die vlog van alexia.
Mannen schijnen nogal vaak aan het Romeinse Rijk te denken en nu vragen vrouwen op TikTok dus aan hun vriend, vader, broer etc. Hoevaak ze aan het Romeinse Rijk denken
Ik zit op een terras op vakantie en er zit hier iemand met een Samson en Gert tshirt aan ik denk dat ze minimaal 25 is?
Good for her.
Is het Marleneke?
Ik heb het echt toevallig 10 minuten geleden aan mijn vriend gevraagd nadat ik het al een paar dagen op TikTok zag. Hij geeft aan er toch wel wekelijks aan te denken âomdat alles er vanaf stamtâ was zijn uiteindelijke reden.
Ik ben jaloers.
In het nieuwe seizoen van Dallas Cowboys Cheerleaders making the team zijn Kelly en Judy écht een stuk liever en positiever tegenover kandidaten dan in de oude seizoenen. Heel leuk om te zien
Disclaimer
Jaja, het is nog steeds allemaal op uiterlijk gericht, niet altijd even feministisch, blabla, etc
Aah ja ik had dat hier mee gekregen maar niet dat het een algemene trend was haha
Eerlijk ik denk dat zij geen ene fuck om Gert of zn hond geeft. Hij is alleen nodig als Jean luc er niet is.
Mogelijk. Hoewel ze wel een andere man bij zich had dan Hertje
Nou heb zelf 2x de fles gegeven hoor.
Itâs me
Could be me
Sittinggggg, sitting is the opposite of standing. Sitting is the opposite of running around.
Ik kan niet de enige zijn die dit al de hele week in haar hoofd heeft
Ik heb al de hele dag âde 3 biggetjesâ van K3 in mijn hoofd. Ruilen?
Vond die vlog trouwens maar een Lucky tv ripoff
En de Coop!!! Echt haat aan die winkel (en hij zit hier ook nog eens mega veel in de buurt)