Wat je even kwijt wil #66

Hahahaa uitgescholden ook echt wat erg. Ik las dus ergens dat iemand best wel veel kaarten had uitgezocht en dat zij dan zei “Neem je alleen dat”
:joy::joy:
Het is dat haarlem te ver is voor mij anders leek het me een leuk uitje.

6 likes

Heb je al iets gehoord?

6 likes

Uitslag van mijn onderzoek was goed. Nog steeds kankervrij :four_leaf_clover:

235 likes

Wat een fijn nieuws!

Ik zit als een zoutzak op de bank terwijl ik eigenlijk mijn huis moet opruimen en schoonmaken voor de kattenoppas en mijn tas moet pakken. Ga maar drie nachten weg, en heb er superveel zin in (vrienden en familie in NL & BE zien :smiling_face_with_three_hearts:), maar niet in deze voorbereidingen… En het is niet eens veel, want ben pas een week terug van mijn vorige tripje, dus het is niet alsof het smerig of rommelig is ofzo, maar gewoon echt nul zin.

Edit: zag net je post ergens anders dus even aangepast, sorry! @Lentex

6 likes

Op vakantie zijn en past hebben van je maag. Great! Ben sinds vanmiddag al 4 x naar de wc gemoeten. Zitten nu bij een restaurant te eten en heb het gevoel dat ik wéér naar de wc moet :cry:

4 likes

Waar wilde je dit dan voor gebruiken?

1 like

Ik zag op tiktok best wel goede en dacht das wel handig voor LinkedIn enzo. Hoef ik zelf geen foto’s meer te maken. En was ook gewoon nieuwsgierig hoe het eruit zou zien maar het is echt niet bruikbaar haha

5 likes

Voor de forummer die naar IJsland gaat: bezoek het piemelmuseum! Ik ben er nooit geweest, in het land, maar dit fascineert me lol

4 likes

Haha ja die hebben we op het lijstje staan :joy:

4 likes

Pleaase verslag als het zo ver is hahahah

7 likes

Mijn broertje had een keer contact gehad met hun klantenservice, maar die konden niets voor hem doen. (Onderdeel viel niet in de garantie). Kreeg hij de dag erna een kaart van bol met een bedeltje van een klavertje 4. Op de kaart stond zoiets van: “we wensen je hiermee meer geluk” :thinking::sob:

3 likes

Haha wat heb je daar nou aan? Ik heb nu helemaal geen contact gehad met de klantenservice dus ik snap er niks van :sweat_smile:

Soms schaam ik me echt hoe ik praat en dan niet qua accent, maar (met name in nieuwe gezelschappen) spring ik vaak van het ene naar het andere onderwerp en ben ik totaal niet meer te volgen volgens mij.
Ik zit nu alles wat ik vandaag heb gezegd heerlijk over te analyseren. :smiling_face_with_tear:

7 likes

Haha ik ben daar geweest @Flopsyunicorn en sorry, ik vond het enorm tegenvallen :laughing: Allemaal dierenpiemels op sterk water en flauwe beeldjes met fallussymbolen. Maar wie weet vind jij het wel leuk hehe

3 likes

Hahah ja het was vrij onverwachts maar blijkbaar deed ik er te lang over om te beslissen, haalde ik uit haar tirade :joy:

3 likes

Ah ja dit heb ik ook weleens maar ik denk zelf ook nooit terug over hoe andere mensen praten/communiceren. Waarschijnlijk heeft niemand het zo geregistreerd. Iedereen is vooral met zichzelf bezig. Niet te druk maken!

5 likes

Heel herkenbaar. Echt zo vermoeiend. Soms helpt het om te denken dat ik ook niks onthoud van hoe anderen doen, dus zij wss ook niks van mij.

3 likes

Ik vind het juist knap hoe mensen veel verschillende onderwerpen kunnen bedenken en aansnijden dus ik zou eerder onder de indruk van je zijn dan je raar vinden.

1 like

Ik ben het met je eens en het valt vast mee! Maar… de partner van een vriend van mij vind ik wel vaak echt heel moeilijk te volgen, zij begint dan een best wel intens en persoonlijk verhaal te delen maar voor m’n gevoel begint ze er altijd midden in, terwijl ik haar dus niet goed ken en meestal super veel achtergrond informatie mis

Maar goed ik vind haar wel heel lief en ik vind het vooral grappig, moest er erg aan wennen maar nu vraag ik dan gewoon naar die achtergrondinformatie

Zo toe aan weekend.

7 likes