Word wakker met verstopte oren en keelpijn. Dat belooft niet veel goeds
'S ochtends vóór het kdv nog knutselen vind ik sowieso wel erg ambitieus
Ik weet nog dat er hier laatst zoān poll was over of katten overgeven op jullie tapijten of gewoon de vloer.
Mijn kat heeft vannacht blijkbaar twee keer overgegeven op twee verschillende plekken in huis. Op twee tapijten!! whyyy
Nou ik weet niet of iemand nog geĆÆnteresseerd is in mijn au pair levensverhaal (nouja ik weet het wel en nee maar ik wil het toch vertellen). Het is niet gelukt om ontslag te nemen. Ik kreeg het niet over mn strot. We hebben nu afgesproken vaker feedbackgesprek te doen. Maar eigenlijk zit ik stiekem ook te solliciteren op banen in Nederland.
Gaat deze quarter life crisis OOIT over?!?
Ik ben wel geĆÆnteresseerd
Balen dat het je niet gelukt is
huh jawel ik ben helemaal invested in je levensverhaal en vind dit nog veel te summier eigenlijk. heb geen advies maar kan me voorstellen dat dit heel lastig is om te doen
oh reactie op @Luzarl
Ik heb pauze in mijn eentje, want de andere collegaās zijn surveilleren en de kleutergroepen zijn vrij (om de week). Eigenlijk wel lekker een keer, ff rust. Had mijn boek mee moeten nemenš
Ja zeker wel geĆÆnteresseerd. Ik vind het echt dapper dat je dit bent gaan doen, en het ook een tweede kans hebt gegeven bij een ander gezin en vind het rot voor je dat het nu weer niet helemaal loopt zoals je wilt.
Goed dat je in gesprek bent gegaan wel, misschien bij het volgende gesprek (afhankelijk van hoe het gaat daar met jouw taken en dat kind enzo) aankaarten waar je tegenaan loopt, wat je grenzen zijn en samen een oplossing zoeken? Je mag hen best mede verantwoordelijk maken voor een oplossing als dingen met jouw werk/taken in het gezin niet lopen zoals het voor jou nodig is/moet, je hoeft het niet allemaal zelf op te lossen. Je komt er vast wel uit denk ik, soms heeft het ff tijd nodig voordat het weer een beetje richting krijgt waar je heen moet
Ik ben heeeelemaal excited, ik ben al jaren fan van een band (ik vind fan een stom woord, ken de namen van de band niet eens allemaal maar luister de albums grijs) en ik ben in 2007-2010 een aantal keer naar hun concerten geweest. En nu spelen ze in december in Paradiso, dus ik heb kaartjes gekocht en ga ik ze eindelijk weer eens zien optreden! Misschien kennen sommige hier ze wel van dance with somebody en Gloria, het is Mando Diao.
Ja ik ben aangenomen ergens in april maar dat is nog niet definitief hoor. Ik wil nu gewoon graag terug naar NL maar ben zelf de draad ook kwijt
Ik heb dit weekend 2 bruiloften en nu is mijn kind ziek, hij heeft echt de mannengriep. Lach me kapot met 'm, nu maar hopen dat ie mij niet aansteekt.
Ja zou ook nog kunnen haha. Vorig weekend hadden we ookal een bruiloft. Lekker dure maand
Ipv op de wc zit ik nu gewoon op een relaxte stoel ergens op t werk verstopt. Er is toch niks te doen en de laatste dagen ga ik me echt niet meer uitsloven.
Last minute opgegeven voor een werk-gerelateerd uitje en ik heb nu spijt. Zou het liefst lekker thuis blijven met dit weer en lekker chillen onder een dekentje.
Oh ik wil ook
30 euro kaartje! Ook bredere fan dan alleen gloria en dance with somebody?
Ja ik heb nog een album van hun gekocht bij plato
Haha love it, ik heb al mān vroegere albums gesigneerd en wel, sta nog op fotoās met bandleden die al jaren niet meer bij mando zitten haha
Ik heb een familiebox indiaas besteld met drie curryās en toebehoren = hele weekend niet koken bitches
Ik ga vanavond precies hetzelfde doen maar dan met sushi, bijna de helft van het assortiment is 1+1