Sorry haha dit is wellicht lullig, maar ik associeer jouw forumnaam en avatar echt met campeerleed. In elk geval: sterkte!
En af en toe heeft Kruidvat ook een chille actie!
Als je bij Vattenfall zit, daar kan je ook sparen voor een bioscoopticket. En misschien is er bij jouw bibliotheek ook een samenwerking met een bioscoop in de buurt, waar je dan bij het laten zien van je bieb pas een euro korting krijgt.
Ben iemand ophalen van het vliegveld en ben in staat om ook een citytrip te boeken. Moet financieel nog bijkomen van m’n vakantie en er staat al een trip gepland, maar toch
En Pathe All Stars downloaden. Dan spaar je bij elk bezoek voor gratis kaartjes en eten
Zo…net een uur wakker en deze hoofdpijn heb ik in eeuwen niet gehad.
En ik wil een broodje kroket.
Ik zie net een (witte) man op tv met de naam… Boyano. Volgens mij nog nooit zo hard gelachen om een naam.
Zeg me dat je een grap maakt.
Ik heb de oude tafel van mijn vader gekregen. Die ga ik nu schilderen/opknappen. Dus net verf gekocht (zwart voor de poten, heel licht roze voor het blad) en zodra ik zin heb ga ik schilderen
Was net op de Veluwe en we hadden een warm appeltaartje gegeten bij restaurant Boshuis Drie en omg love de appeltaart
Nou ik zit dus gewoon vet hard te janken op m’n hotelkamer in mijn eentje om het feit dat ik hier nog 8 dagen ‘moet’ blijven en ik net na een paar súperleuke dagen met collega’s afscheid heb genomen.
Ga al jaren alleen op vakantie en nu ineens wil ik gvd gewoon naar huis en helemaal niet nog hier zitten… Voel me zo kut en ken dat helemaal niet van mezelf.
Telefoonverhaal:
Samenvatting
Ahww baal dat mn telefoon (weer) kapot is.
Heb net een paar maanden oude telefoon van zusje overgenomen (die het nog goed deed, 2 jaar oud) nadat die van mij kapot ging. wou niet meer opladen, ligt nu bij de winkel voor reperatie hij dacht dat lag aan kortsluiting door water of dat ik hem paar keer heb laten vallen. Dat ik weet heb ik niks bijzonders gedaan, baal wel zou bijna denken dat het aan mij ligt. Omdat die alweer de 2de/3de keer is dat zoiets gebeurt.
Gelukkig nog een oude telefoon nog liggen helaas wel met weinig geheugen.
Ah wat rot! Is er iets specifieks waardoor je je zo voelt? Kan me ook voorstellen dat het best een grote switch is van gezellig met een groep naar ineens in je eentje en dat je morgen misschien al wat meer aan het idee gewend bent?
Is wel best heel veel gebeurd de laatste maanden en ben het normaliter niet gewend om nog met anderen op vakantie te gaan en de afgelopen paar dagen waren gewoon perfect en zó gezellig. En het is eigenlijk debiel want thuis woon ik ook alleen en zie ik echt niet elke dag iemand (maar daar is wel m’n kat)
Kan sowieso niet weg dus ik hoop dat ik vannacht een beetje goed kan slapen en me beter voel. Anders ben ik serieus in staat een vliegticket te boeken wat echt extreem weggesmeten geld zou zijn want de vakantie was niet goedkoop
Ik denk (en hoop natuurlijk) dat je je morgen al een stuk beter voelt na een nacht slaap, lekker ontbijt en chillen bij het zwembad. Hou nog even vol, een ticket boeken kan nog altijd
Je hebt heimwee naar de rest, superlogisch want t was heel gezellig. Probeer lekker te slapen, misschien morgen even cocoonen en tot je zelf te komen. En dan maak je daarna een verse start met een nieuwe vakantie. Probeer de twee los van elkaar te zien, dus niet als een vakantie waarbij je nu ineens alleen zit. Maar de afgelopen dagen heb je een hele leuke vakantie gehad en vanaf overmorgen heb je een andere nieuwe vakantie. Misschien kun je alvast even kijken hoe de dagen gaat vullen, misschien dat je dan ook je ‘zin’ weer wat terug vindt.
Deze nacht wel ben ik bang. Voor t eerst in erg lang met bepaalde vriendinnen op stap. En het is nodig. Laat m’n nieuwe fiets maar thuis.
Ahh dat is zo’n klotegevoel, maar heel herkenbaar! Zou het lekker even toe laten, morgen weer een nieuwe dag he.
Zelf onlangs nog lekker zitten janken na een hartstikke leuk weekend weg omdat dan het contrast met weer alleen thuis (incl twee katten en waar ik normaal echt enoooorm van kan genieten) gewoon heel groot is
Ahhh meid snap het wel met alles wat je meegemaakt hebt de laatste tijd. Hopelijk lekker slapen en als je morgen na een goed ontbijt gewoon met een boekje lekker kan chillen bij het zwembad ziet de wereld er hopelijk weer wat beter uit.
ik kom net thuis van vakantie en m’n moeder heeft allemaal lekkere dingen in de koelkast gezet 🥹🥹🥹 ontbijt en lunch en sapjes en zelfs een taartje? dit is te lief