Ik liep random tegen een sample sale aan en nu heb ik een heel leuk jasje voor maar 30 eu krijg daar helemaal endorfines van
Foto in het laatste aankopen-topic??
Ik heb dat nummer van Nick al 2x geshazamd in de auto omdat ik dacht: wat is dit, best chill. Ik dacht echt dat het Kygo ofzo was met een onbekende zanger.
Mijn heeeeeerlijke kruik weer uit de kast gepakt😍
Omg wat heerlijk
Wie gaat er vannacht nog meer helemaal naar de tering? Om het EO gehalte even te neutraliseren.
Helaas
Ik kom net van een werkborrel en een mannelijke collega gaf me in z’n (dronken) enthousiasme een kus op m’n wang. Hij schrok er zichtbaar van en zei 100x sorry en ik denk eigenlijk ‘kan gebeuren’ maar vraag me nu af of ik niet iets had moeten zeggen of doen…
Ik was hard op weg was mooi maar ja. Toen moest ik kiezen tussen écht doorpakken of een trein halen en toch maar voor het laatste gegaan. Nu lig ik wel fijn aangeschoten op bed, dat wel
Ikke vanavondddd kroegentocht in ams
Ik zou er alleen wat mee doen als jij je er vervelend over voelt. Ik heb zoiets laatst ook gehad en die collega belde me later op om aan te geven dat hij het heel vervelend vond, dat hij er mee zat en dat hij hoopte dat ik er geen naar gevoel aan had overgehouden. Eerlijk gezegd had ik er helemaal niet zo over nagedacht. Dus voor mij was het zo prima. Je collega zag op het moment zelf gelijk dat het ongepast was, dus tenzij jij er nu een naar gevoel aan hebt overgehouden zou ik zijn excuses accepteren en het laten.
Jaaaaa en ik voel me kuuuuut
Woop woop, dikke kater
Zo vervelend dat losse pathe kaartjes zo duur zijn als je gewoon af en toe wilt gaan. En met een abbo zit je er ook meteen weer drie maanden aan vast
Misschien kun je gebruik maken van die AH actie 2e kaartje gratis? Het is idd wel belachelijk duur
Ik heb via Albert Heijn kaartjes gekocht. Die hadden nu zo’n 2de kaartje gratis actie. Is wel al afgelopen maar de zegels kun je nog tot ergens in januari inwisselen. Misschien is dat een optie? Scheelt toch weer iets.
Oh haha wat @Masterchef zegt dus.
En met ING rentepunten?
Wow dat wist ik geen eens😂 zie alleen dat het al is afgelopen, komt vast wel weer een keer terug! Thanks voor de tip hou het in de gaten
Als je wil mag je zegels van mij hebben, DM maar!
In mijn stad kun je met korting gaan als je op zondagochtend gaat. Dan kost het volgens mij €8,50. Het is dan ook lekker rustig (tenzij je naar een kinderfilm gaat).