Zouden ze hetzelfde denken over seks? Dat als je de hele tijd aan seks denkt ook flink wat meer calorieën verbrand dan wanneer je daadwerkelijk van bil gaat.
Ja dat benoemde ze precies ook haha!!!
Ik ben met vriendinnen een weekend weg en er zit 1 kroeg in het dorp en die hebben we volledig op zijn kop gezet. De kroeg is nu dicht en wij zitten nog met drankjes op terras te chillen met de kroegbaas
Ik belde mijn oma om te vragen of ze over een uurtje thuis is. “Nee nee je kunt niet op bezoek komen. Ik heb geen vlaai in huis!” Dat is uiteraard van levensbelang dus onder voorwaarde dat ik eerst even langs de bakker ga mag ik toch komen.
Ik vlieg vandaag rond 13, ideaal want dan kon ik gewoon slapen tot 9 en rustig naar Schiphol maar ik was natuurlijk al om 5 uur wakker
Hahaha misschien is vlaai gewoon een Limburgs oma ding! Benieuwd of ik dan ook zo’n oma word terwijl ik al jaren weg ben uit Limburg.
Ik ben onderweg naar limburg en krijg zo ook lekker vlaai.
Ik wil ook vlaai maar ik wil niet naar Limburg
Ik eet alleen vla geen vlaai. Ik ken echt niemand die vlaai zegt
Vla en vlaai zijn toch verschillende dingen? Of is vla in jouw dialect ook vlaai?
Fris en zon, dat is toch het allerfijnste wat er is
Ik spreek geen dialect. En iedereen noemt vlaai dus vla en echte vla noemen we pudding Althans in de regio waar ik vandaan kom of in mijn sociale kring iig
En wat noem je pudding dan?
Pudding natuurlijk
Nu wel zin in vlaai
Vla zit in een pak.
Wow egf flashbacks met deze vlaai discussie. Of was dat hier in t hele begin.
Ik was als noord-Hollands kind op vakantie in Limburg op bezoek bij familie en er werd mij gevraagd of ik vla wilde.
Nu is een punt taart lekkerder dan een bakje gele vla, maar het was toch een deceptie
Echt zo eentje die elk jaar wel een keer terugkomt heb ik het idee
Ja zo saai
Ik kom 1x in de 10 jaar in Limburg en zelfs ik weet dit