Vanmiddag is mijn allerlaatste ellendige busrit naar huis want morgen wordt mijn auto geleverd
Ja en zo zompig met die bovenkant zo nat ofzo. Heel vies
Verdikkeme ik nu ook, inclusief lied
Mijn contract is onlangs afgelopen. Ziek uit dienst gegaan. Een hoop geregel met het UWV. Allemaal best wel een beetje krap, en daardoor uiteraard: (nog meer) stress.
Krijg ik zojuist de eindafrekening van mijn oude werkgever gestort. Ik had gerekend op een bepaald bedrag, wat prima was geweest. Maar het is echt 6 keer zoveel. En de tranen lopen over mijn wangen😂 van schrik en blijdschap, en waaaaaah.
Ik heb besloten dat ik vanaf dec goed ga sparen en dan hopelijk richting eind 2024 terug ga verhuizen naar mijn oude woonplaats. Ik hoop dat het tegen die tijd gaat lukken met een woning vinden, maar ik zie het positief in.
Is best een prestatie om een tosti te verpesten. Maar dank voor de heads up
Ik zou met mijn ex naar 50 cent in de Ziggo Dome komende donderdag en heb al veel mensen gevraagd of ze met me mee willen maar niemand kan . Wilde echt heel graag heen maar of het nou zo’n strak plan is om met liefdesverdriet daar tussen de mensen te gaan staan in mijn eentje weet ik niet.
Ja ergens overweeg ik dit ook idd, moet wel helemaal uit Groningen komen. Heb een slaapplek, alleen weet niet of ik me erg verloren ga voelen in de zin van dansen in je eentje tussen alle vriendengroepen, I don’t know.
Maarja tis wel 50 cent! Dankje voor je reactie
Misschien kun je hier een oproepje doen in het concertentopic of er een groepje is waar je bij aan kan sluiten?
Hier ben ik zeker voor in, als iemand met me mee wil (heb een kaartje over) of als ik bij een groepje kan aansluiten bij het concert van 50 cent in de Ziggo Dome aanstaande donderdag let me know .
Stoer van je @kali en dat geeft mij ook wat meer moed om het te overwegen/doen. Tis ook dat m’n ouders hebben gezegd dat ze denken dat ik me verloren ga voelen tussen al die mensen en niet snappen dat ik het wil, wat niet mee helpt. Goed om te lezen dat je ondanks dat je toch genoten hebt terwijl je je niet goed voelde alleen.
Muziek kan idd helend zijn, wie weet helpt het. Dankjewel voor het hart onder de riem!
Edit: @Chuckie dankje voor de suggestie, had eraan gedacht maar had blijkbaar even een zetje nodig ;).
Zo’n tosti komt voorverpakt in plastic binnen en gaat dan in een of andere turbo-oven. Dus het is ook langhoudbaar brood, dat zal ook niet erg meehelpen. Of nja, dit was +10 jaar geleden toen ik er werkte
Dat jouw ouders het niet zouden doen is hun ding, maar zegt niks over hoe fijn jij het wel kan hebben. Laat je alsjeblieft niet tegenhouden door mensen die jouw gevoel voor je gaan invullen.
Alleen naar concerten gaan kan echt super fijn zijn!
Je hebt helemaal gelijk! Vind het ook gewoon spannend dus laat me dan misschien iets teveel leiden door zo’n opmerking. Dankjewel voor de steun
Lijkt me juist heerlijk om dan helemaal los te kunnen gaan qua dansen zonder dat iemand op je let!
Ik heb nog altijd spijt dat ik twee concerten heb opgegeven voor mijn ex omdat ik ‘niet alleen mocht gaan’ en een van mijn favo bands nooit meer live zal zien omdat ik te dom was om er naar te luisteren. (En de band is uit elkaar, dus, dat ook)
Als ze deze foto nou op een mok zouden zetten, dat zou de winkel uit vliegen.
Die mok zou ik serieus kopen
Morgen om 0900 een belangrijke teams meeting en drie keer raden wie geen oog dicht kan doen.
Kan echt m’n bed niet uitkomen de laatste tijd. Zo stom dat het nog donker is…