vla ipv vlaai zeggen is voor zover ik weet echt iets midden-limburgs, zuidelijk en noordelijk wordt vaker vlaai gezegd!
Ik zou nu graag de discussie beginnen dat taart en vlaai niet hetzelfde is maar gezien de vla en vlaai discussie blijkbaar saai is doe ik dat maar niet
Ik kan jullie geruststellen, L1 heeft hier al onderzoek naar gedaan en @Oprah en @Karl_Lagerfeld zijn hier de speciale Limburgers.
Vlaam…
Wow ja dat klopt ook nog! Wat een kwaliteitsonderzoek dit
Ja daar rond het drielandenpunt komt alle gekheid van drie landen bij elkaar in de mens, dat toont dit wel weer aan.
In had zin in een cinnamon roll, dus ik had zo’n blik gehaald dat je zelf moet rollen en bakken. Heel leuk allemaal en m’n huis ruikt nu heerlijk naar kaneel, maar nu heb ik dus heel veel cinnamon rolls? Bedacht ik me ook pas toen ze de oven in gingen, heel dom
Wat is daar dom aan? Je kunt ze weggeven of invriezen.
Heb je een diepvries? Je kunt ze dan later opnieuw opwarmen
Invriezen of meenemen naar werk?
Ah ja slim! Dacht misschien worden ze dan helemaal zompig
Invriezen kan prima!
Of morgen je collega’s verwennen. Doe ik regelmatig want ik houd van bakken en mn vriend is niet zo’n zoetekouw als ik😅.
Gaat hier eigenlijk altijd wel goed! Ruikt het meteen weer zo lekker
Ik heb binnenkort een tripje met een vriendin en ben een cadeautasje/survivalkitje aan maken in thema. Heb dan zo’n schik met mezelf, die voorpret alleen is al leuk
Nou mn vader is er. Lekker ingecheckt in z’n eensterrenhotel op Alexanderplatz avontuur
Ik had mijn levensplanning weer eens niet op orde en moest net met de metro langs arena ik werd uit een vechtpartij gered door een vriendelijke man die daarna staand in de rijdende metro ging snuiven (wel knap)
Nouja wel sympathiek
Hey! Gun die man zijn snuif, not al heroes wear capes.