Wat je even kwijt wil #66

vla ipv vlaai zeggen is voor zover ik weet echt iets midden-limburgs, zuidelijk en noordelijk wordt vaker vlaai gezegd!

4 likes

Nee was al op EGF. Mede dankzij @Vuile_bitch

5 likes

Ik zou nu graag de discussie beginnen dat taart en vlaai niet hetzelfde is maar gezien de vla en vlaai discussie blijkbaar saai is doe ik dat maar niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ik kan jullie geruststellen, L1 heeft hier al onderzoek naar gedaan en @Oprah en @Karl_Lagerfeld zijn hier de speciale Limburgers.

26 likes

Vlaam…

7 likes

Vla

wooden-floor-with-overturned-glass-white-milk_90380-2260

Ai

8 likes

Wow ja dat klopt ook nog! Wat een kwaliteitsonderzoek dit

10 likes

Ja daar rond het drielandenpunt komt alle gekheid van drie landen bij elkaar in de mens, dat toont dit wel weer aan.

14 likes

In had zin in een cinnamon roll, dus ik had zo’n blik gehaald dat je zelf moet rollen en bakken. Heel leuk allemaal en m’n huis ruikt nu heerlijk naar kaneel, maar nu heb ik dus heel veel cinnamon rolls? Bedacht ik me ook pas toen ze de oven in gingen, heel dom :smiling_face_with_tear:

9 likes

Wat is daar dom aan? Je kunt ze weggeven of invriezen.

9 likes

Heb je een diepvries? Je kunt ze dan later opnieuw opwarmen

3 likes

Invriezen of meenemen naar werk?

2 likes

Ah ja slim! Dacht misschien worden ze dan helemaal zompig

Invriezen kan prima!
Of morgen je collega’s verwennen. Doe ik regelmatig want ik houd van bakken en mn vriend is niet zo’n zoetekouw als ik😅.

2 likes

Gaat hier eigenlijk altijd wel goed! Ruikt het meteen weer zo lekker :smile:

3 likes

Ik heb binnenkort een tripje met een vriendin en ben een cadeautasje/survivalkitje aan maken in thema. Heb dan zo’n schik met mezelf, die voorpret alleen is al leuk :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Nou mn vader is er. Lekker ingecheckt in z’n eensterrenhotel op Alexanderplatz :joy: avontuur

38 likes

Ik had mijn levensplanning weer eens niet op orde en moest net met de metro langs arena :slightly_smiling_face: ik werd uit een vechtpartij gered door een vriendelijke man die daarna staand in de rijdende metro ging snuiven (wel knap)

46 likes

Nouja wel sympathiek :joy:

3 likes

Hey! Gun die man zijn snuif, not al heroes wear capes.

17 likes