Wat je even kwijt wil #66

Nee, ze houden gewoon een bepaald aantal plekken vrij voor inloop, het is een niet heel groot restaurant én mega populair. Met de drukte in Amsterdam nu moet je bij wel meerdere restaurants verder van tevoren reserveren maar als een pizzeria in de top 50 van de wereld wordt geranked wordt ie natuurlijk wel een stuk populairder.

@Shadina wat je zegt over dit restaurant is nergens op gebaseerd :joy:

12 likes

Favo nummer van alle groep achters op kamp: Beep - Pussycatdolls. Met dit als enige danspas.

18 likes

Ik ben een keer naar een concert van the Pussycat dolls geweest en toen was ik net 20 ofzo en wij waren toch wel een beetje verbaasd of hadden niet verwacht dat de gemiddelde leeftijd 13 was :joy::joy::joy:

7 likes

Ik heb als 10 jarige op Let’s talk about sex van Salt ‘n Peppa opgetreden. Waarom hield niemand ons tegen :face_exhaling:

3 likes

ik een dans optreden gedaan op ‘peaches and cream’ van 112…

7 likes

Collega ging laatst eten bij Nnea en wilde een tonno zonder de varkensworst die er blijkbaar ook op zit. Hij eet geen varkensvlees vanwege zijn geloof. Maar ze weigerden dat eraf te laten “want de kok wil dat niet”. Pardon?

Alsof het een sterrenrestaurant met vast 7-gangen-menu is ipv een pizzeria.

1 like

Dan nog

3 likes

Haha een sterrenrestaurant krijgt ook sterren omdat de service perfect is. Daar is (bijna) alles mogelijk. Dit is gewoon pure arrogantie van de keuken. Lees ook in online reviews dat ze alleen bereid zijn iets aan te passen als het om een allergie gaat. Het is een fucking pizza, doe niet zo moeilijk. In Italië doen ze ook niet moeilijk als je iets er niet op hoeft te hebben.

Anyway, ik ga net zo lief bij de Italiaan hier in de straat eten in mijn dorp. Authentieke pizza’s voor de helft van wat ze bij die ballentent vragen.

9 likes

Of alles mogelijk is verschilt dan wellicht per restaurant. Ik ben al eens bij een restaurant geweest waar elke gang voor alle gasten tegelijkertijd werd uitgeserveerd, daar was niks mogelijk qua aanpassing en dat heb ik al vaker voorbij zien komen. Daar kan ik me dan nog iets bij voorstellen.
Het restaurant (met ster) waar wij al heel lang heen willen heeft ook superduidelijk op de website staan dat geen rekening wordt gehouden met allergieën, intoleranties of andere beperkingen. :grimacing:

Verder ben ik het met je eens, hoor!

2 likes

Ik vind het wel grappig

1 like

Ik deed om 09:30 een bestelling bij bol en krijg zojuist al een mailtje van PostNL met een track&trace? Damn wat snel.

1 like

Ja dat snap ik wel, maar ik blijf het gewoon vreemd vinden dat er inderdaad allemaal mensen denken en in meegaan van ‘ah ik reserveer alvast voor dinsdsg 23 juli 2024 om 17:30’ en dat het daardoor al helemaal vol zit voor een jaar

3 likes

Zo stond ik vol overtuiging 2become1 van Spice Girls te playbacken

Heyah mama van K3 is ook zo nummer, dat je denkt hoe is dit voor kinderen?

2 likes

Waarom ben ik gvd altijd alles kwijt :rage:

4 likes

Het was in eerste instantie ook niet voor kinderen, maar sloeg toch aan en toen zijn ze verdergegaan met het maken van kindermuziek!

7 likes

En ik moet zeggen dat ik dat voor Nnea ook echt overdreven vind :sweat_smile: ben er eens geweest toen het nog niet zo lang open was, toen aten mijn toenmalige vriend en ik vegan en toen ging de kok een heel lekkere verrassingspizza voor ons maken. Die was echt wel heel lekker.

En hun gevouwen pizza’s voor afhaal waren ook sweety tijdens covid.

Maar laatst ben ik eens binnengelopen met m’n vriend, kregen we een heel ongezellig plekje achterin het restaurant en was de pizza gewoon echt lekker maar ook niet wauw. Ga ik liever naar Fuoco Vivo 300 meter verderop, lekkere pizza en gewoon gezellig restaurant

3 likes

Inderdaad! Echt heerlijke pizza’s zijn dat en aardige mensen!

5 likes

Nog een topper: dansen en playbacken op Sex on the beach. In groep 6, voor een zaal bejaarden uit het plaatselijke verzorgingshuis.

18 likes

Ik had voor vanmorgen een bloedsuiker onderzoek gepland staan. Dus ik word wakker om 7 uur sochtends om op tijd mijn haar te wassen etc. Het onderzoek zou namelijk plaatsvinden om 8 uur. Ik ga uiteindelijk naar beneden, en zie een schaaltje chocolaatjes op tafel staan van gisteren nog. En zonder na te denken dauw ik zo’n kinder maxi schoko Bon Bon naar binnen. Ik moest uiteraard nuchter zijn voor dat onderzoek :joy: echt wat een fucking ei ben ik omg. Nu heb ik het maar naar morgen verplaatst haha

16 likes