Ben zondag thuisgekomen van vakantie en ben weer helemaal terrorverkouden waarom gebeurt dit altijd 🥹. Ga morgenvroeg nog maar even voor de zekerheid checken of ‘t geen corona is
.
Okeeeee ja dan zijn de billionairs toch begrijpelijker. Alhoewel er ook series bestaan over vrouwen die verliefd worden op yetis en andere monsters
@Vaiana ik ben ook geïntrigeerd daarom komt het de hele tijd terug. Maar ik denk dat ik het redelijk kan voorspellen wat er gebeurt
en ik heb echt het idee dat al die verhalen geschreven zijn door de AliExpress versie van chatgpt
En @Bunnyslippers je mag straks mee hoor flacon salmari in de tas wordt het vast beter van
Ik heb gewonnen op lady marmelade
Mooi land, veel verschillende landschappen tijdens het rijden. Erg bijzonder om te zien.
Nee we zijn uiteindelijk niet geweest. Waren laat in de stad omdat we ons hotel niet konden vinden
Jeetje bestel dr gewoon een bij hassan om de hoek.
Bij mij stond ie ook direct op okt 2024.
Ik wil er ook nog ooit heen, maar echt geen zin om een jaar vooruit te reserveren. Laat maar dan
Maar wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan die pizza’s dan? Als ik google zijn ze ook qua prijs heel normaal, tussen de 8 en 18 euro.
Of is dit gewoon weer Amsterdam
Ik heb dit live gezien!
Wat een mooie herinnering!
Ik ben ook een beetje bang ja
Same! Leuke herinneringen .
Wist niet dat het op YouTube stond.
Wat een leuke tijd was het! De popmuziek was toen fout maar wel erg vrolijk (net als in de 90s). Ik mis dat in de huidige tijd.
Het zijn hele lekkere zuurdesem pizza’s, maar die kun je ook wel op andere plekken eten. Ik vond Euro Pizza lekkerder dan Nnea, maar mijn ervaring bij Nnea was sowieso slecht door de bediening (ze waren onze bestelling tot twee keer aan toe vergeten). Het restaurant is nu gewoon heel erg gehyped/populair, dus vandaar de lange wachttijden.
Is het niet gewoon een fout op de website? Want je kan alleen voor 3 oktober 2024 reserveren, en ook niet voor daarna. Is wel heel gek anders
Hahha! Ik ooit op Bootylicious
Ik denk dat je dan max. 1 jaar vooruit kan reserveren?
Ah ja dat zou kunnen inderdaad! Maar nog steeds kan ik het me gewoon niet voorstellen, alle dagen en alle tijden al gereserveerd voor een jaar voor, inderdaad, een pizzeria
Ben beetje zenuwachtig, ik moet morgen op een externe werk locatie een punctie uitvoeren, is toch weer altijd spannend haha
Ja was er een x met een date heen die helemaal hyped was, vond ze lekker maar niet lekkerder dan andere goeie pizzeria’s
En ze staan ook in de world top 50 voor pizza’s, geloof ik. Zelf nooit geweest dus kan je niet vertellen of er terecht is!
Ik heb die Cheeky Girls nog veel te vaak in mijn hoofd