Wat je even kwijt wil #66

Ben even trots op mijn volwassen zelf. Heb vanmiddag aantal dingen gekocht voor in huis en nu gewoon karton en plastic al weggegooid, de nachtkastjes in elkaar gezet, eindelijk 2 lijsten opgehangen, vorige nachtkastjes staan nu onder gootsteen in de badkamer en die heb ik helemaal ingeruimd, 2 planten herpot+stekjes en boodschappen gedaan.

Maar nu wil wel als beloning eten bestellen :rofl:

27 likes

Een buikpunctie is een ingreep om stuwing, spanning(gasvorming) , verkleuring en/of lekkages van het lichaam te verhelpen.

Even in een spolier.

details buikpunctie

Ik maak dan een kleine opening in de buik, waarna ik overtollige vloeistoffen en/of gassen uitzuig met een speciaal apparaat. Het spannende is dat je nooit weet of het gaat “helpen”, je weet nooit precies wat je gaat aantreffen. Soms kan het een opbaring echt verbeteren, maar soms is het lichaam te zwak of is er al teveel schade.

18 likes

Ik ook en ik weet niet waarom :weary:

1 like

Die ga ik opslaan voor als ik binnenkort weer in Amsterdam ben, thnx! :grin:

2 likes

topaccount als je dit soort dingen slecht trekt

12 likes

Maar dat tegenspreken en “Nee dit is niet goed!!” vind ik evengoed irritant. Zou t liefst willen dat iedereen gewoon stopt om op social media hun tips over wat gezonde en ongezonde voeding is gewoon achterwege laat.

1 like

Wat bijzonder en vooral fijn dat je dat doet! En dank voor de uitleg

7 likes

Rauwe groenten koelen je vuurtje af? Dat is toch juist handig wanneer je niet tegen pittig eten kan. In plaats van een glas melk, vreet je een rauwe wortel.

Maar echt. Wat bedoelen ze met je vuurtje? Want ik denk gelijk aan pittig eten of maagzuur in deze context

1 like

Gaat over de Chinese voedingsleer.

Veel mensen met prikkelbare darmen gaan inderdaad wel beter op gekookte dingen dan op rauwe. Dus dan verdragen je darmen bijvoorbeeld gekookte wortel beter dan rauwe wortel. Alleen juist met PDS is het mega persoonlijk waar je wel en niet tegen kan. En Floohw heeft nogal de neiging om statements te maken waarin ze 1 product (zoals bijvoorbeeld kwark of hummus) helemaal afkraakt en het afraadt terwijl er genoeg mensen met PDS prima tegen die producten kunnen.

9 likes

Ohh super leuk! Misschien zie ik je dan in paradiso haha!

4 likes

Ik zat net Humberto te kijken en het ging over het Nazi verleden van Prins Bernhard. Ze bleven het alleen maar hebben over Duitsland in de zin van ‘bevriende natie’, maar ik kon alleen maar bevriende Nazi horen. Zo slecht gekozen op dat moment (maar ook ergens zo toepasselijk).

19 likes

Nou vandaag dan eindelijk mijn bloedsuiker test gedaan and ik had BIJNA weer een chocolaatje of iets gegeten :joy: Gelukkig was alles in orde, dus heb geen diabetes, maar wellicht moet ik alsnog ophouden met chocolaatjes in de ochtend hahaha

42 likes

Ik wil echt heel graag naar een concert zaterdag maar het is uitverkocht en op ticketswap staat niks, echt zo irritant. :triumph:

Mijn broer heeft net een foto gestuurd dat mijn nichtje bladeren aan het opvegen was. Ik maakte de opmerking:
Zelfs de jongste lijden onder het kapitalisme

Vond ‘ie niet grappig :woman_shrugging:t2:

5 likes

… Ik snap 'm niet

18 likes

Hier nog iemand

6 likes

Ik heb vandaag de vierde en laatste ronde gehad voor een baan die ik heel graag wil en ik hoop zooooo dat ik het word :grimacing::grimacing::grimacing:

50 likes

Moet vroeg werken voor de kost

1 like

Ik had vandaag een sollicitatie en weet niet zo goed wat zij van mij vinden. Er is niks wat mij zo onzeker maakt als werk zoeken haha. Ik ga nog liever elke dag op date dan dit.

14 likes

Je hebt tegenwoordig ook speeddate events met werkgevers :rofl:.

7 likes