Ik verwacht een spam in het katten topic zodra de kleine er is.
Inclusief geboortekaartje ![]()
![]()
Ik zal ook gelijk even zo’n Anne Geddes fotoshoot houden en delen dan ![]()
Uiteraard, dat is een vereiste natuurlijk
Van Ottolenghi? Die heb ik vandaag ook gebakken
goed gelukt?
Nee, via Pien laat haar eten zien! Absoluut goedgekeurd, bij jou ook
?
Neem je er wel twee!
Yes yes, heerlijk ![]()
Gelukkig zeg je werkte. Wat een bizarre controledrang.
Oke ik moet dit echt even kwijt. Situatieschets; Ik zit op m’n bank heerlijk een boek te lezen. Kop thee erbij, kijkend naar een mooi bos bloemen die ik vandaag op de markt heb gekocht. Helemaal gelukkig mijn introverte zelf te zijn.
Ik woon op de begane grond van een apartmentencomplex, grote ramen. Mijn gordijnen nog open, ook al is het donker buiten. Aan de buitenkant zijn bosjes een hegje, en dan de stoep. Een man komt voor m’n raam staan van he kan ik iets aan je vragen. Ik doe m’n raam open. Hij: " hey ik ken je helemaal niet. Ik woon daar (wijzend naar een paar huizen verderop) heb je zin om een drankje bij mij te doen. Ik: " uhm nee, dank je". Hij: “oke”. Doe m’n raam dicht. Hij loopt weg.
Maar wtf. T is nu een half uur later en zit nog steeds met een wtf gevoel. Ik ken je niet, ik zit heerlijk hier in mijn bubbel te lezen, wtf. Wat moet ik met die vraag.
Leden in het date topic: hoe kom ik ooit een man tegen zonder datingapps?
Zo dus ![]()
Nee vind het ook vet raar. Alsof ie je zat te bespieden.
Haha. Ik ben zo’n persoon die je beschrijft. Maar blijkbaar ga ik er zo toch niet op in. Ik was echt even flabbergasted op dat moment.
Nou die panda punten heb je toen heel veel ingeleverd dus volgens mij stond je toen in de min.
Hahahaha
Ik heb al een Bengaal, dus nee
Oh ik vind het een beetje creepy ook ofzo, zat ie op de uitkijk?
Nee, volgens mij liep hij in het begin van de avond langs met een vriend/buurman/broer. Toen heb ik vriendelijk gelachen/geknikt. Deze straat is heel gemoedelijk, ken niet heel veel mensen hier. Maar knik wel altijd vriendelijk naar de meesten. Hem kon ik niet goed plaatsen verder of het was te donker. Dat maakt verder ook niet uit.
Nee en als je iemand al niet meer gewoon kunt begroeten inderdaad…
Hele week en vandaag zó moe… en dan lig ik nu al een uur klaar wakker ![]()
Volgens mij ben ik van mijn buikgriep af (niveautje speedrun) want ik word om 4 uur wakker met gigantische honger
Ik vind het niet gek eerlijk gezegd? Hij zag je eerder in het voorbijlopen en er was een ‘normaal’ oogcontact dus hij zat je niet te bespieden. Hij introduceerde zichzelf en vroeg het gewoon netjes, en deed ook niet moeilijk toen je nee zei.