Wat je even kwijt wil #66

Ik ga nog liever dood.

12 likes

Maar dat is geen kapitalisme :stuck_out_tongue:

18 likes

Kreeg je de uitslag direct mee dan? Ik heb het vandaag ook gehad toevallig (wat een vies drankje) maar moest begin vlg week bellen

En fijn dat alles okay is!

1 like

Ik heb dit volgens mij al eerder gepost maar er is niks zo lekker als met nog semi vochtig haar (dus niet drijfnat) op je kussen liggen. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ohh! Ik kreeg alleen zo’n prikpen! Ik heb voor dinsdag een afspraak om mijn klachten e.d wat meer te bespreken. Weet ook niet of dit genoeg is eigenlijk om het te kunnen vast te stellen haha

1 like

Oh echt, ik haat dit juist! Zo’n vochtig kussen daarna

44 likes

Bananen blijven veel langer goed in de koelkast maar ik vind een banaan uit de koelkast zo vies. Echt een dilemma steeds

1 like

En kouuuudddd @Solee

7 likes

ik hou juist van koud fruit
een lauwe appel brrrr

7 likes

Dat verkoelende is juist waarom het zo lekker is! En je haar moet niet meer helemaal zeiknat zijn.

1 like

Nee zo’n plakkaat nat haar in je nek is helemaal vreselijk inderdaad

4 likes

Hahaha dit ging niet over het fruit.

8 likes

Ik heb me in geen tijden trouwens zo beroerd gevoeld. Misselijk, Warm voorhoofd, moe maar slapen gaat ook niet heel denderend. Hopelijk ben ik zaterdag weer (ietsje) beter want dan heb ik iets heel leuks gepland. 🥹

2 likes

Het is nu 3 dagen later na dat voetenmasker en ik heb nog geen miniscuul stukje vel (blegh) zien loskomen. So disappointed!

2 likes

Week je je voeten in warm water? Toen ik op dag 3/4 zat, ging ik in bad en begon het velfestijn!

3 likes

Ja net gedaan! Dus ik geef het nog 1 dag whaha.

4 likes

Biologische bananen blijven veel langer goed!

3 likes

Zal ook vast iets zeggen zo!
bij mij moest het op 2 momenten geprikt worden, eerst nuchter en 2u later na dat vieze drankje nog een x.
En dan wil mijn huisarts dat ik het over een mnd nog een x doe om evt verloop te kunnen vergelijken

1 like

hahaha hier moest ik om lachen, sorry ik kwam er ook ineens tussendoor met mijn bananen

8 likes

Waarom bestaat er geen anti haren spray voor kleding die altijd haren aantrekt :smiling_face_with_tear:

6 likes