Ik ga nog liever dood.
Maar dat is geen kapitalisme
Kreeg je de uitslag direct mee dan? Ik heb het vandaag ook gehad toevallig (wat een vies drankje) maar moest begin vlg week bellen
En fijn dat alles okay is!
Ik heb dit volgens mij al eerder gepost maar er is niks zo lekker als met nog semi vochtig haar (dus niet drijfnat) op je kussen liggen.
Ohh! Ik kreeg alleen zo’n prikpen! Ik heb voor dinsdag een afspraak om mijn klachten e.d wat meer te bespreken. Weet ook niet of dit genoeg is eigenlijk om het te kunnen vast te stellen haha
Oh echt, ik haat dit juist! Zo’n vochtig kussen daarna
Bananen blijven veel langer goed in de koelkast maar ik vind een banaan uit de koelkast zo vies. Echt een dilemma steeds
ik hou juist van koud fruit
een lauwe appel brrrr
Dat verkoelende is juist waarom het zo lekker is! En je haar moet niet meer helemaal zeiknat zijn.
Nee zo’n plakkaat nat haar in je nek is helemaal vreselijk inderdaad
Hahaha dit ging niet over het fruit.
Ik heb me in geen tijden trouwens zo beroerd gevoeld. Misselijk, Warm voorhoofd, moe maar slapen gaat ook niet heel denderend. Hopelijk ben ik zaterdag weer (ietsje) beter want dan heb ik iets heel leuks gepland. 🥹
Het is nu 3 dagen later na dat voetenmasker en ik heb nog geen miniscuul stukje vel (blegh) zien loskomen. So disappointed!
Week je je voeten in warm water? Toen ik op dag 3/4 zat, ging ik in bad en begon het velfestijn!
Ja net gedaan! Dus ik geef het nog 1 dag whaha.
Biologische bananen blijven veel langer goed!
Zal ook vast iets zeggen zo!
bij mij moest het op 2 momenten geprikt worden, eerst nuchter en 2u later na dat vieze drankje nog een x.
En dan wil mijn huisarts dat ik het over een mnd nog een x doe om evt verloop te kunnen vergelijken
hahaha hier moest ik om lachen, sorry ik kwam er ook ineens tussendoor met mijn bananen
Waarom bestaat er geen anti haren spray voor kleding die altijd haren aantrekt