Wat je even kwijt wil #66

Bij callcenters waar ik gewerkt heb, mochten de rokers dus elk uur roken en anderen werden op de vingers getikt als je buiten de pauze naar de wc ging.

1 like

Ah het algoritme is aan het helen :joy::ok_hand:t2:

14 likes

De Lizzy mquire movie is zo raar om weer te zien als je 30+ bent. Lizzy denkt, ja natuurlijk ga ik mee met een vreemde man die zegt dat ik sprekend lijkt op zijn partner. No red flags here.

16 likes

Over Roman Empire gesproken!

7 likes

Wow! Dit moet ik zien haha.

4 likes

Morgen vliegen we weer terug naar huis, kon de vakantie nog maar een week langer duren

8 likes

Het is echt amazing. Ik snap wel als je dit als ouder meemaakt dat je je kind niet meer snel vertrouwd. :joy:

3 likes

Welke streamingsdienst kan ik dit kijken?

3 likes

Disney+

2 likes

Hey now hey nooow!

@anon50301661 nouuu die reclame had je niet gekregen als je niet stiekem omega verse smut gelezen had :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Waarom duimen mensen dit? :joy:

Ik snap de vraag wel en het antwoord is nee. Desondanks is mijn meetbare werk 9/10 keer alsnog boven gemiddeld goed (ook al denk ik dan van niet) dus denk dat het vaak wel meevalt hoe erg het is.

2 likes

Ik heb over twee weken een afspraak om een tatoeage te laten zitten en vandaag het ontwerp op me laten tekenen en het is zo mooi! Ben zo excitedddd

15 likes

Hahahaha wat smut??? Nee man de preview stopt zodra de hoofdpersoon uit het huis van haar fake billionaire contract husband wordt gezet. Of de gigantische man met tattoos bij de bruiloft van de zus zegt “wat moet ik doen dat je me ziet”

En tot nu toe is het niet genoeg geweest om zo’n shady app te downloaden

1 like

Ik ben weer begonnen met lichttherapie voor de winter en dat is allemaal leuk en aardig maar nu kan ik dus de komende 3 weekenden niet uitslapen :sob:

5 likes

Waarom vinden ouders die emoji zo ingewikkeld :joy:. Mijn moeder stuurde laatst:

De kat heeft in je bed geplast :smirk:

23 likes

Hahahaa jeetje :laughing:

6 likes

Hahaha savage

3 likes

Ik dacht eerst even dat dit het effect is van de licht therapie! Ik dacht; aparte bijwerking
Maar die afspraken zijn gewoon zaterdagochtend vroeg? Haha ik moet ook nog wakker worden

3 likes

Oh ja dat was ook niet helemaal duidelijk zie ik nu! Maar is geen bijwerking inderdaad, ik word er eerder moe van dan heel wakker haha! Maar ik moet de komende 3 weken elke ochtend om dezelfde tijd een half uur voor die lamp zitten dus daarom zit uitslapen er even niet in helaas :smiling_face_with_tear:

4 likes

Daarna gewoon weer terug je bed in haha!

3 likes