Wedden dat als ik zo aan de pootjes van mijn kat ruik ze net uit de kattenbak komen en ze naar poep ruiken
‘Heerlijke geur, echt mijn crack’
Ik vind de oren van mijn hond, net zo’n stukje daarboven, ook altijd zo lekker ruiken 🥹
Popcornpootjes
Ik vind baby’s vaak naar warme zoete melk ruiken brr. Ook als ze dat niet net hebben gehad btw
Baby’s ruiken imo altijd naar kwijl.
Love it. Ik wil een kat die naar scrapbooking ruikt
Ik word echt onpasselijk van al die berichtjes over kattengeur
Same, ik zit net te eten Maar ik hou dan ook totaal niet van katten
Zal wel de beschrijving van allerlei hondengeurtjes je besparen
Maar echt. Sinds ik een keer in een kattencafé ben geweest, ben ik echt afgeknapt op katten en hun geur.
Ik ben zoooo moe. Ik heb net covid gehad, gisteren hele dag mijn moeder naar ziekenhuisafspraken gereden, vannacht onverwacht naar de SEH gereden met mijn vriend en vanochtend weer vrolijk naar kantoor…ik kán gewoon even niet meer.
Ik ga binnenkort een week voor mn werk naar het buitenland. Ik heb er zo ontzettend veel zin in,. helemaal alleen, onafhankelijk zijn, een onwijs mooie kans, maar tegelijk krijg ik het nu al benauwd van het idee dat ik mn man en twee kinderen een week moet missen. Waarom wou ik dit?
Nou…
Sorry beetje flauw maar een beetje koudwatervrees is normaal denk ik. Die week is zo om!
Haha dan ruiken de pootjes van katten hetzelfde als die van honden, want mijn hond heeft ook popcornpootjes.
Sorry als ik creepy over ben gekomen: ik kan niet slapen en ben eindeloos door topics aan het spitten en dan like ik er onbewust gewoon op los als ik iets grappig vind/mooi/mij raakt etc en heb ik niet door dat het zich in mei ‘22 afspeelde.
Ik ben op de laatste dag van mn week. Vond het soms wel moeilijk maar ook fijn om even alleen mezelf te zijn.
Moet wel zeggen dat ik extreem drukke dagen had (beurs) dus ook weinig tijd om er bij stil te staan. En nu ook toe aan weernaar huus gaan.
Tussen 4:45 en 6:30 is ons brand alarm 3x (kort) afgegaan. En dan bedoel ik niet een kort piepje dat de batterij bijna op is (ze zijn ook aangesloten op netstroom), maar echt een alarm. Telkens wanneer je weer bijna sliep natuurlijk… Straks maar even nieuwe batterijen halen en ze schoon maken in de hoop dat het daarmee verholpen is.
Ooooh irritant! Bij ons moesten toen uiteindelijk het hele ding vervangen worden, die bleef maar tekeer gaan
En al-tijd in de nacht!
Oh shit. Dat hoop ik niet want ze zijn nog relatief nieuw (huis is half jaar geleden opgeleverd).