Geen idee hij staat beneden! Maar ik heb de playstation nu goed uitgezet en nu lijkt het goed te gaan.
Sinds een tijdje doen ze bij de AH alles zelf weer in mijn wagentje na een controle
Haha jaaaa dit is zo irritant. Een medewerker zei tegen me: volgende keer kan je beter niet alles al inpakken. Ik: dat is juist het hele concept van zelfscannen?
Begin me echt een oogrollende boomer te voelen.
Hahaha deze kende ik nog niet. Ze lijkt echt getergd op het begin van het filmpje!!
Ik heb de afgelopen weken en ook komende tijd echt een hele fijne planning. Kan bijvoorbeeld nu lekker vanuit bed aan opdrachten werken en zelf mijn uren bepalen, had eigenlijk de shitshow van vorig jaar verwacht.
Geweldige tv dit. Ook heerlijk dat belgische, net weer andere woorden als die wij in Nederland zouden gebruiken.
Vraag me dan af of ze niet beter zo een scanner zoals op luchthavens zouden installeren
Ben moe, maaar over 4 uur vakantie
Ik wacht op een bepaald telefoontje dus nu ben ik al twee dagen on edge en gestresst als ik er aan denk. Dus ik dacht vanochtend oké heft in iegen hand, ik bel zelf wel. Kreeg ik de voicemail
Valt uiteraard helemaal in het niet natuurlijk, maar ik kwam net op school en er staat dus beveiliging bij de deur en vind dat toch best wel heftig
Ik kwam ouders van een oud klasgenootje tegen. En ze vroegen wat ik tegenwoordig deed. Ik heb maar gezegd dat ik volgende week bij een bepaalde baan begin. Niet helemaal gelogen maar heb een meeloop dag en weet nog niet zeker of ik de baan al heb…
Is gewoon openlijk manifesteren
Ik heb hem gebruikt en het was inderdaad ideaal! Voor 3 dagen boodschappen gedaan, zonder een centje pijn.
Top! Hopelijk is de drempel nu ook weg? Die dingen zijn echt underrated. Met zo’n karretje kun je veel makkelijker voorraad inslaan als er kortingsacties zijn.
ik ben blij!
had tafeltje gratis op weggeefhoek gezet, net opgehaald door een lieve vrouw die mij doosje toffeesnoepjes heeft gegeven als bedankje
Jaa echt he, heb de hele dag dit liedje al in mijn hoofd. Love kinderen voor kinderen
Mijn vriend en ik zijn vandaag 6 jaar samen, dus ik had een doosje bonbons gehaald. En toen verkochten ze Ben Hur bonbons, en zo heette het hotel waar we elkaar hebben ontmoet, dus vond het wel grappig.
Hahaha klinkt als een dealer ofzo.
Ik heb zo een afspraak om een piercing te laten zetten en dat vind ik vet spannend! (Krijg ook altijd een beetje kriebels van naalden enzo) en nu is de afspraak wat later omdat ze wat uitlopen dus zit ik nog langer in spanning