Wat je even kwijt wil #66

Misschien de stekker eruit als je op bed gaat?

3 likes

Ja ga ik voortaan doen! Dit is niks.

3 likes

Waarom doet ie dat??

Ja ook een goede vraag!

@KaylaRegina Ja ik kan me voorstellen dat je sowieso schrikt en dan ook nog met narigheid op het scherm, bah

1 like

Ja volgens mij een signaal vanuit de playstation ofzo! Maar ik weet het niet zeker.

1 like

Ik merk toch dat ik enorm slecht slaap en stress heb door alles wat er gebeurd in de wereld :frowning:

1 like

Mijn tv deed dit ook weleens door de Playstation. Maar dan hoorde je ook het piepje van de Playstation, jij ook?

1 like

Kan een update zijn van een media apparaat wat er op is aangesloten, ff kijken of je bij de instellingen van het apparaat in kunt stellen dat er geen automatische updates worden gedaan.

Of het spookt in je huis

5 likes

:joy::joy::joy::joy::joy: waarschijnlijk is dit het

9 likes

Daarom die stekker eruit. Als ie dan weer aangaat weet je zeker dat het spookt :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Die man heeft alleen in 2003 al meer kapsels gehad dan ik in mijn volwassen leven

6 likes

Never forget dat de oude naaimachine van mijn moeder, die van haar moeder is geweest, spontaan ging naaien toen de stekker niet in het stopcontact zat :joy: Ik zoek hier nogsteeds een verklaring voor

17 likes

De enige verklaring is een spook!!!

4 likes

Buren met dezelfde afstandsbediening?

1 like

Happy friday the 13th :ghost::sparkles:

2 likes

Ik heb een boodschappentas op wieltjes gekocht, want ik doe graag lopend boodschappen maar wil nu niet te zwaar tillen. Maar ik moet m’n ego echt even opzij zetten om hem daadwerkelijk te gaan gebruiken.

26 likes

Je een ongeluk lopen/bewegen tijdens vakantie, meer dan thuis, maar dusdanig veel vretten en zuipen dat je alsnog dikker wordt. :v:t5:

5 likes

Gewoon doen! Als je de handscanner gebruikt kan je alles direct inpakken, dat is zo handig voor grote hoeveelheden boodschappen.

2 likes

Tot de steekproef en ze alles overhoop halen

5 likes

Ja en vooral bij de AH waar ze 21 van de 23 artikelen moeten scannen

15 likes