Wat je even kwijt wil #66

Kun je niet door een raam naar buiten en dan de deur van het slot halen?

10 likes

En zo snel mogelijk een ander slot nemen die aan de buiten en binnenkant gelijk is?

5 likes

En niks zo heerlijk als zo’n kleine naakte :sob::sob: die geur🫶🏻 mis dat echt heel erg

11 likes

Ik ga vanmiddag een praatje houden op de open dag van mijn master en ik weet echt niet waarom ik altijd ja zeg op dit soort dingen wat ik heb echt een hekel aan praatjes houden :sob:

15 likes

Oooh ik zou hem echt terug laten komen.
Ik zou hier zoo spaans benauwd en gestresst van worden. Wat als er iets gebeurd en je kan je huis niet uit? Verschrikkelijk, moet er niet aan denken.

4 likes

Sowieso is de geur van kittens 10/10 :heart_eyes: nu al zin in

2 likes

Of ff een vriendin bellen en dan de sleutels door de brievenbus wurmen en aan haar geven en dan kan zij ff open doen. Been there done that

15 likes

Ja en ik zou hier ook een oplossing voor zoeken want het lijkt me heel onpraktisch?

3 likes

Hoe doe je dan s nachts de deur op slot?
Of niet dus, denk ik?

3 likes

Misschien op de klip?

2 likes

Ik ben onderweg naar een uitvaart (voor een vriendin, kende diegene niet persoonlijk) wat al 2 uur reizen is en nu is er een storing dus ik weet niet of ik er kan komen :weary: ik ga wel met iemand die met de auto gaat maar ik weet niet of we op tijd gaan zijn als ze me ergens moet oppikken. Kutzooooooi.

En er wordt weer niks omgeroepen hè ik moet hier gewoon zelf achterkomen

Nou ik kan er niet komen. Nu lekker janken in de trein ik baal zo erg. En ik kan ook niet terug naar huis want daar is ook storing. Gelukkig zou ik sowieso naar een vriend gaan vanavond en daar kan ik gelukkig wel heen dus daar ga ik straks maar heen

9 likes

ik zag net Marian van B&B in de hema haha

10 likes

You can do it!!!

@Dazed jij ook! Succes!!!

3 likes

Ik doe mijn deur 's nachts ook niet op slot, nooit gedaan ook. Word ook altijd lichtelijk panisch bij mijn ouders die de deur op slot draaien en dan de sleutel ook nog eens in het (volle) sleutelkastje hangen. Wat dan als er brand uitbreekt, dan moet je eerst de goede sleutel nog eens gaan zoeken? Maar heb ook altijd in appartementen gewoond, misschien zou ik het wel doen als ik net als zij in een rijtjeshuis woonde

3 likes

Ondanks m’n volle planning loop ik voor dus ik plof lekker op de bank met foute reality :pray: (en laat mijn Slack natuurlijk lekker online)

3 likes

Oh de geur van naaktkatten is echt m’n lievelings. Mijn naaktkat ruikt echt beetje naar manege / champignons en dat zijn niet m’n favo geuren maar zij ruikt zo lekker. Echt raar eigenlijk nu ik er zo over na denk haha

4 likes

Mijn kat (met haar) ruikt een beetje naar hamsters ofzo en ik hang ook echt de hele dag met mn neus in dr buikje. Het is echt mijn crack.

15 likes

Ik had een poosje terug gepost dat ik gedoe had met het vinden van een stageplek en dat het uiteindelijk toch gelukt is. Heb nu twee dagen erop zitten en ik ben echt blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen. Ga nu ook eindelijk niet met tegenzin heen. :blush:

44 likes

Hahaha nou, ik ben al heel erg gek op de geur van de muffe pootjes van mijn Bengaal, dus ik ben heel benieuwd :joy:

3 likes

De pootjes van mijn kat ruiken naar popcorn :sweat_smile:

6 likes