Wat je even kwijt wil #66

Ha omg, I feel ya! Ik heb paar dagen geleden 4 hechtingen uit de elleboog van mijn dominante arm geknipt, het was een beetje een slagveld maar is gelukt :sweat_smile:

2 likes

Geen taart, wel cake. Kleine domper wel, maar zelfs cake voldeed aan mijn cravings onderhand.

4 likes

ew wel teleurstellend zo’n kleffe droge kutcake van de winkel

1 like

Welke verhalen?? Ik heb dit net besteld :joy:

1 like

Hahaha ja ik denk ook dat die vorige ook gewoon heel slecht was? Ik zei ook tegen haar jeetje het is nog nooit zo grondig schoongemaakt en toen zei ze, nou dat klinkt niet heel positief voor de vorige collega :joy:

2 likes

Ligt het niet gewoon aan de tijd van het jaar? Ik trek ook hele plukken eruit nu. Eigenlijk altijd rond oktober. En ik gebruik geen olaplex.

4 likes

Dat denk ik ook want ik kan ook een pruik maken van alles wat hier op de vloer ligt (grapje, pas nog gestofzuigd natuurlijk)

1 like

Ja!! Echt verschrikkelijk. En die haren die overal aan vastplakken, vooral mijn jas.

3 likes

Door die Beckham-docu zit ik al een kwartier door foto’s van David z’n kapsels door de jaren heen te scrollen, love it.

Haar

60 likes

Sowieso severe frosting (2003)

14 likes

Ik wilde hier een poll van maken, maar was te lui, want 25 opties. Dus bedankt dat je het vraagt! Ik vind de Severe Frosting uit 2003 heerlijk fout en ik weet nog zo goed hoe heet ik jongens met die matjes vond en dan twee van die dikke diamanten oorknopjes. :heart_eyes::star_struck: Maar de 1999 Highlights vind ik ook wel echt een Beckham-classic.

12 likes

Oh ik vind 2004 wel niet echt een succes.

4 likes

Een vriend van mij vroeg of ik mee ging op een wintertrektocht in de bergen van 4 dagen. Dan slaap je dus 4 dagen in een tent in de sneeuw? Wat denk je van nee?? Ik moest gewoon lachen om zijn voorstel

44 likes

Dat lijkt me juist leuk.

9 likes

Ja ieder z’n ding maar mij niet gezien!

Ook nog veel geld voor 4 dagen afzien

6 likes

Ja no offence maar jij gaat ook vrijwillig in een ijsbad liggen sgat.

22 likes

Mij ook. Vond scoutingkampen in het najaar daarom het leukst.

4 likes

Dit is denk ik wel even wat anders dan een scoutingkamp (in Nederland?) :crazy_face:

1 like

Fair point.

10 likes

Ik heb vanmorgen mijn string verkeerd om aangetrokken, en kom daar net pas achter bij het naar het toilet gaan. Bewijst echt maar weer dat ik geen ochtendmens ben, want dit gebeurt iets te vaak.

20 likes