Wat je even kwijt wil #66

Hoe voel je dat dan niet? Of had je het binnenstebuiten aan

1 like

oh is het weer tijd om te zeggen dat wim hof een darmperforatie heeft opgelopen doordat hij zijn anus spoelde met een sproeier in het vondelpark

25 likes

Die man heeft meer verschillende kapsels gehad dan de gemiddelde vrouw

Je kunt trouwens wel zeggen dat hij net als een wijn is, wordt met de jaren lekkerder

12 likes

Oh kan allebei. Maar deze keer is het binnenstebuiten. Heb ook wel eens achterstevoren gehad, en toen vond ik dus wel al dat hij heel irritant zat de hele tijd. Kon alleen echt niet plaatsen waarom dat was :joy:

1 like

Mijn verliefdheid op hem is wel weer helemaal aangewakkerd door de docu, echt een sweetie. Maar omg op mezelf dat ik hem vroeger hot vond.

6 likes

Ik kreeg vandaag een mail van mijn werk. Blijkbaar krijgt elke medewerker maandelijks een bedrag om te gebruiken voor persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit. Bij de suggesties stond ook massage dus ik ga mezelf volgende week even heerlijk ontwikkelen met een ontspannende massage :ok_hand:t3:.

77 likes

Oh wij hebben ook zo’n budget, morgen ff kijken wat ik kan doen

5 likes

Ik ga voor de side-sweep mullet :heart_eyes:

3 likes

Ik geloof niet dat 2009 beckham is damn

3 likes

Exact dit, ik snap precies wat 17-jarige ik er in zag. :joy: Maar ik dacht altijd dat hij vroeger niet per se gezien werd als de pretty boy, maar al zijn voetbalcollega’s praten over hem alsof ie een soort supermodel was wat ook kon voetballen.

4 likes

In mijn herinnering waren de spice girls en David Beckham wel echt dé sterren van het moment. Ook de kapsels van veel jongens echt copy paste beckham.

13 likes

Echt een van mijn lievelingsfeitjes. Sjamadriaan doet ook een maandelijkse reminder ervan, en het kwam ook in de Behind the Bastards aflevering over hem voor :ok_hand:t3:

9 likes

Onze tv zet zichzelf regelmatig uit zichzelf aan, dus ook snachts. Ik vind het zo eng om om 2 uur snachts wakker te worden met nieuws over Israel.

Misschien de stekker eruit als je op bed gaat?

3 likes

Ja ga ik voortaan doen! Dit is niks.

3 likes

Waarom doet ie dat??

Ja ook een goede vraag!

@KaylaRegina Ja ik kan me voorstellen dat je sowieso schrikt en dan ook nog met narigheid op het scherm, bah

1 like

Ja volgens mij een signaal vanuit de playstation ofzo! Maar ik weet het niet zeker.

1 like

Ik merk toch dat ik enorm slecht slaap en stress heb door alles wat er gebeurd in de wereld :frowning:

1 like

Mijn tv deed dit ook weleens door de Playstation. Maar dan hoorde je ook het piepje van de Playstation, jij ook?

1 like