Hoe voel je dat dan niet? Of had je het binnenstebuiten aan
oh is het weer tijd om te zeggen dat wim hof een darmperforatie heeft opgelopen doordat hij zijn anus spoelde met een sproeier in het vondelpark
Die man heeft meer verschillende kapsels gehad dan de gemiddelde vrouw
Je kunt trouwens wel zeggen dat hij net als een wijn is, wordt met de jaren lekkerder
Oh kan allebei. Maar deze keer is het binnenstebuiten. Heb ook wel eens achterstevoren gehad, en toen vond ik dus wel al dat hij heel irritant zat de hele tijd. Kon alleen echt niet plaatsen waarom dat was
Mijn verliefdheid op hem is wel weer helemaal aangewakkerd door de docu, echt een sweetie. Maar omg op mezelf dat ik hem vroeger hot vond.
Ik kreeg vandaag een mail van mijn werk. Blijkbaar krijgt elke medewerker maandelijks een bedrag om te gebruiken voor persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit. Bij de suggesties stond ook massage dus ik ga mezelf volgende week even heerlijk ontwikkelen met een ontspannende massage .
Oh wij hebben ook zoân budget, morgen ff kijken wat ik kan doen
Ik ga voor de side-sweep mullet
Ik geloof niet dat 2009 beckham is damn
Exact dit, ik snap precies wat 17-jarige ik er in zag. Maar ik dacht altijd dat hij vroeger niet per se gezien werd als de pretty boy, maar al zijn voetbalcollegaâs praten over hem alsof ie een soort supermodel was wat ook kon voetballen.
In mijn herinnering waren de spice girls en David Beckham wel echt dé sterren van het moment. Ook de kapsels van veel jongens echt copy paste beckham.
Echt een van mijn lievelingsfeitjes. Sjamadriaan doet ook een maandelijkse reminder ervan, en het kwam ook in de Behind the Bastards aflevering over hem voor
Onze tv zet zichzelf regelmatig uit zichzelf aan, dus ook snachts. Ik vind het zo eng om om 2 uur snachts wakker te worden met nieuws over Israel.
Misschien de stekker eruit als je op bed gaat?
Ja ga ik voortaan doen! Dit is niks.
Waarom doet ie dat??
Ja ook een goede vraag!
@KaylaRegina Ja ik kan me voorstellen dat je sowieso schrikt en dan ook nog met narigheid op het scherm, bah
Ja volgens mij een signaal vanuit de playstation ofzo! Maar ik weet het niet zeker.
Ik merk toch dat ik enorm slecht slaap en stress heb door alles wat er gebeurd in de wereld
Mijn tv deed dit ook weleens door de Playstation. Maar dan hoorde je ook het piepje van de Playstation, jij ook?