Wat je even kwijt wil #66

Ik stond gisteravond muziek te luisteren met t bovenste deel van m’n deur open, dus ik leunde zeg maar op de rand en toen zag ik in t donker iets heen en weer fladderen en toen vloog er een fucking vleermuis recht in m’n gezicht. Gekrijst heb ik😭

14 likes

En misschien heb je nu hondsdolheid

25 likes

Ik blijf het zeggen, ik geef het niet op: nooit is er ooit een verband aangetoond tussen maandstand en dit soort verschijnselen. Tenminste, er is wel een verband tussen het aantal onzinbeweringen dat hierover gedaan wordt en de stand van de maan :clown_face:

19 likes

Laten we t hopen dan komt er nog eens spanning in m’n leven.

2 likes

Ik ben zo opgelucht! Mijn vader moest vandaag naar het ziekenhuis voor een onderzoek. Het had een hele vervelende uitslag kunnen hebben, maar we hebben heel positief nieuws gehad. Wat ben ik blij🥹

90 likes

Vandaag bericht gekregen dat mijn oom van plan is om euthanasie te maken legen. Wat logisch is in zijn situatie (vergevorderde kanker en hij ligt al in het hospice), maar het is toch altijd heftig om te horen dat iemand er klaar mee is.

9 likes

Jaa voor eventjes want dan ben je dood

4 likes

Late reactie maar ik vind de before véél mooier! De after vind ik maar een typische 12 in een dozijn neus die veel van die ex on the beach achtige types laten ‘maken’

3 likes

Ik hou zo van ringtones van oudere mensen. Het is vaak een heel random nummer haha.

12 likes

Ahhh ding ding ding *insert crazy frog

3 likes

Jaa of een top 40 nummer van een paar jaar geleden. Dat je denkt wie heeft zn muziek zo hard staan. Maar dan word er dus een boomer gebelt.

13 likes

Vandaag de Airwrap geprobeerd. Na 5 min was alles uitgezakt. Blij dat ik er nooit zo belachelijk veel geld voor heb neergelegd.

1 like

Het is even een handigheidje krijgen. Als je de juiste producten en manier van stylen leert zakt het niet zo uit.

3 likes

Is er uberhaupt oooooit iemand geholpen door van die klantenservice chats? Bloedirritant

4 likes

Het is wel gedaan door zo’n ‘expert’, maar ik denk dat het inderdaad komt door gebrek aan product in het haar. Maar had niet verwacht dat het zo snel eruit zou gaan zonder product.

2 likes

Het zakt inderdaad wel sneller uit dan bijvoorbeeld krullen. Ligt ook wel aan je haartype. Mijne zakt sneller uit maar vriendinnen met hele dikke bossen hebben dagen echt geweldig haar. Mijn haar ziet er altijd uit alsof ik een salon uit ben gelopen. Maar voor echte krullen gebruik ik gewoon een krultang.

2 likes

Dat is echt m’n ergste nachtmerrie :sob::sob::sob:

1 like

Mezelf zo ver gekregen om alleen op reis te gaan want ik heb niet echt iemand om zulke dingen mee te doen, zie ik dat je voor een cruise een eenpersoonstoeslag krijgt (dus bedrag gewoon dubbel) :’)

4 likes

Of time to say goodbye

3 likes

Ik zit met een blarenpleister op m’n voorhoofd in de hoop dat dit de druk van een opkomende puist gaat verlichten. Ik heb gewoon hoofdpijn door die puist lol. Wat is dit leven?