Wat je even kwijt wil #66

Ja uitje is leuk! Vind alleen dingen zoals een knuffelschaap echt zo’n enorme verspilling want ik gooi dat soort dingen op den duur gewoon weg. Maar sorry @iedereen deze hele discussie wordt ook al gevoerd in een ander topic dus ik zal daar verder gaan als ik wat toe te voegen heb (is niet t geval)

3 likes

Ik was naar ultra trail event, haha, (ik ben echt one issue denk) Maar heb zo fijne groep mensen nu daar (is elke keer zelfde mensen) en denk dat ik nu voor het eerst echt vrienden heb gemaakt!

109 likes

Ja ben echt verbaasd. Gewoon mensen die mij accepteren om wie ik ben en mijn sociale onhandigheid accepteren en ik heb zoveel gelachen gisteren? Omg
En ze zijn ook nog eens allemaal dol op hardlopen

96 likes

Klinkt leuk! Helemaal in je element :star_struck:

3 likes

Note to self: nooit meer een trap renoveren met zo’n klik-pvc pakket. En al zeker niet als het een trap is met rare hoekjes en bochten. Wat een ellende. Bijna de hele dag over 3 treden gedaan en ik moet er nog 10 :cry:

5 likes

Mijn auto start niet meer :sob:

Wij hebben ook de trap zelf gedaan en ik vind het niet mooi geworden :sweat_smile: hopelijk wordt het bij jou wel mooi ook al gaat het traag!

1 like

Oh echt? Wat balen! Wat vind je er niet mooi aan dan?

Ik vind het tot nu toe wel mooi eruit zien gelukkig. Het is alleen niet de kleur die ik eigenlijk wilde maar echt alle pakken van die kleur in de winkel waren kapotgereten. Alsof er een stel wilde beesten aan had gezeten. Klikprofielen kapot, krassen erop. Echt bizar. En bijbestellen ging niet want het was nog “op voorraad”. Alsof iemand ook maar van die kapotte zooi wil. Dus uiteindelijk maar een wat grijzere/koelere kleur gekozen ipv een wat warmere eikenkleur

4 likes

Dit vind ik heel leuk om te lezen, fijn dat je het zo naar je zin had en deze mensen om je heen hebt gevonden!

4 likes

Ik ben vandaag na 2,5 week weer thuisgekomen, eindelijk weer bij m’n katten (die hadden oppas dus hebben me denk ik niet gemist maar ik hun wel heel erg) en heb nu sushi besteld 🫶🏻

10 likes

Wat bizar dat de paketten in de winkel zo beschadigd waren dan! Hopelijk heb je tegen het eind van de week de trap af, ben benieuw naar een foto :grin: (als je die wilt delen natuurlijk)

Ik vond bij onze trap dus dat de ruimte tussen het verticale en horizontale gedeelte op sommige plekken te groot was (dus niet mooi gelijk gesneden), dus ik had het idee om dan alles te gaan kitten. Dit zag er in eerste instantie mooier uit maar na een tijd is die kit superlelijk geworden en alles blijft eraan plakken maar ik heb ook geen zin om die kit eraf te halen. Dus nu is het allemaal net niet. Het is dat ik toch wil verhuizen in de nabije toekomst maar anders zou ik de hele trap laten renoveren.

Ik vraag ook uitjes, geld voor een museum jaarkaart en soms zelf geld voor een goed doel (of is dat humblebrag?). Ik heb al jaren niets meer van mijn moeder gekregen omdat ze beledigd is dat ik ooit een cadeau van haar heel lelijk vond. Ik heb dat eerlijk gezegd en vanuit daar haar statement om nooit meer iets te kopen voor mij. Dus doe maar zo’n leuke moeder als @grace

3 likes

Ja echt asociaal gewoon. Snap zulke mensen niet. Je kunt zo zien welke kleur het is en hoe het eruitziet want er hangen voorbeelden en dan nog scheuren mensen gewoon alles aan flarden.

Ik hoop dat ie dan wel af is ja. Dacht eigenlijk met 2 dagen wel klaar te zijn maar dat was toch een beetje te voorbarig. Maargoed met dit weer heb ik toch niet echt verder iets te doen.

Oh nee nu maak je me bang haha. Ik moet aan de zijkanten ook wat gaan kitten want de zijwanden zijn zo schots en scheef dat ik het nooit 100% aangesloten krijg. Zou ook niet weten hoe ik het anders zou kunnen oplossen. Hebben jullie trouwens acrylaatkit gebruikt of iets anders?

Nee we hebben dus acrylaat gebruikt maar dat kun je dus niet schoonmaken, ik denk dat siliconen beter was geweest want dat kun je voorzichtig met water schoonvegen (net zoals bijvoorbeeld bij een aanrecht). Een schilder zei ooit tegen me dat je acrylaat het best kunt gebruiken als je het nog gaat schilderen en siliconen als je dat niet gaat doen want dan kun je het nog schoonmaken, maar ik zeg het even onder voorbehoud want die schilder heeft lelijk m’n keukenblad gekit :joy:

2 likes

Ah ja ik las dus dat ze inderdaad overal acrylaatkit aanraden maar nu je het zegt… Had er helemaal niet bij stil gestaan eigenlijk maar als er steeds stof en pluisjes aan blijven plakken is het ook 3x niks.

Dan wordt het siliconenkit en dan hopelijk beter kitten dan jullie schilder :stuck_out_tongue_winking_eye:
Bedankt voor de tip!

O dat snap ik goed, ik vind troepjes ook drie keer niks. Maar ik krijg liever niks dan dat ik per se iets specifieks moet verzinnen haha, dat gaat in mijn ogen het punt ook weer een beetje voorbij (maar ik ben zelf ook gewoon heel snel tevreden - mooi boek, iets lekkers te eten of een uitje en ik ben erg blij, ik krijg gelukkig nooit cadeaus waar ik niks mee kan ofzo!). Ik hoop dat je iets leuks kunt bedenken!

3 likes

Ik kan de parade weer horen vanuit mijn huis, zo gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Hij heeft (op insta) ook gereageerd met “I’m Kenough” :ok_hand:t3:

8 likes

We hebben een vlierbes van zo’n 4 meter in de tuin en ik vind het zo gezellig dat er steeds duiven de vlierbesjes komen eten. Vooral omdat het eigenlijk een struik is en ze een beetje op die takken balanceren.

5 likes

Veel kleding zat vandaag in de was dus ik heb vandaag een wit t-shirtje aan wat nog ergens in de kast lag. Ik voel me alleen de hele dag zo lelijk (mijn gezicht lijkt een tomaat) met deze kleur. Hoe kan een een kleur als wit mij zo niet staan.