Ik ben ziek en hou niets binnen, maar ik heb zo’n ongelofelijke honger.
Al matzes of rijstwafels geprobeerd? In elk geval beterschap
Wow ik heb echt een chille activiteit gevonden om te doen wanneer je ongesteld bent en vergaat van de rugpijn en chagrijnigheid: een heel pak sojayoghurt kapot laten vallen over jezelf, je keuken, en je halve appartement Echt genieten.
Bij mij werken van die LU crackertjes vaak wel goed.
Beterschap!!
Ik heb mijn haar voor het eerst geverfd en nu heb ik een soort paarse gloed en ik vind het leuker dan gedacht.
Hopelijk blijft het binnen
Dat was ook de reden dat ik maar de verantwoordelijke keuze had gemaakt met dat geld.
Sorry hoor maar Glossier word naar NL verzonden en jullie vertellen mij niks?!
Stelletje gatekeepers
Jawel, stond in beautytopic. Jij was te veel bezig met zeggen dat we mannen moeten dumpen.
Dat is toch al heel lang zo?
Ik kan mij nog herinneren dat Vera Camilla daar een blogpost aan heeft gewijd (rip de blog)
Ik heb zometeen een ingelaste familiebijeenkomst. Nog geen idee waarover, wel een vaag vermoeden.
Ik ben inmiddels misselijk van spanning.
Sterkte, hopelijk niets ergs
Succes, hopelijk valt het mee
Of haten in het herfsttopic (wat absoluut mag zodra het over al die lilleke decoratie gaat).
Succes
Het was niet mijn vaag vermoeden ( gelukkig) maar slecht financieel nieuws en mogelijke gevolgen daarvan. Het kan alsnog 2 kanten opgaan, maar we hebben wel plannen besproken voor het worst case scenario, dat geeft wel enige rust.
Ik vind het zoo leuk dat als mijn partner of ik thuiskomen mijn kat echt enthousiast is. Net lagen we op de bank en de voordeur ging open en ze sprint er echt als een malle naartoe 🥹