Zoooo blij dat ik binnenkort weer een normale ‘9 tot 5’ baan heb. Nachtdiensten zijn echt gaar.
Ik wil gaan sporten maar heb zoveel moeite mezelf er naartoe te slepen vandaag. Probeer elke week 2-3 keer te gaan maar deze week kan ik echt maar 1 keer en dat voelt dan alsof ik dan net zo goed niet kan gaan want ik red m’n streven toch niet. Oké ga nu opstaan, omkleden en die kant op.
deze was echt lekker
Noenoes
ik word echt woest van die gore akoestische slow covers van (pop)muziek
er is zoveel goede passende zondagmorgen type muziek maar dit niet🤬
Na al die kaneelposts had ik helemaal zin in havermout met appel, rozijnen en kaneel.
Nootmuskaat ipv kaneel is geen aanrader. Eerst maar koffie.
In belgie hebben ze zelfs kruinootjespasta
Dit doet me echt denken aan de keer dat ik appel in de pan aan het carameliseren was er het potje nootmuskaat gebruikt had. Ik had het pas door na de eerste hap
Ik probeer mezelf aan te leren om 's ochtends meteen als de wekker gaat op te staan en mn telefoon dan het eerste uur niet te gebruiken. Dat laatste gaat prima en kost me echt 0 moeite. Ik vraag me alleen af hoe lang het duurt voor ik denk ja het is fijn om meteen op te staan als de wekker gaat. Vooralsnog vind ik het helemaal niks, haha.
En het is niet dat mn wekker nou zo vroeg gaat, ik ben gewoon nooit een ochtendmens geweest en daardoor blijf ik altijd veel te lang liggen en dat wil ik gewoon niet meer, maar dan moet het me wel energie gaan geven op den duur zeg maar.
Hou me op de hoogte, want ik heb hier ook moeite mee. En zeker nu het donker is ‘s ochtends.
Nou leuk gaat het nooit worden om gelijk je warme bed uit te gaan haha. Maar ik snooze al jaren niet, omdat het toch niet makkelijker wordt om uit bed te komen na 5 keer snoozen (misschien alleen maar moeilijker) En ik gebruik die kostbare minuten liever aan daadwerkelijk slapen. En als ik wel snooze val ik steeds half terug in slaap waardoor ik alleen maar vermoeider wakker word. Dus met die rationele argumenten lukt het me wel in er gelijk uit te gaan met de wekker, maar leuk: nehh nooit
Die totale paniek als je nog twee uur hebt om je haar te wassen + föhnen, tas inpakken voor weekend weg en koffie te drinken. Om vervolgens alsnog ruim een uur over te hebben. 🫠
Dat moment komt nooit vrees ik😭 ik doe het ook al een tijd, het is nog steeds even kut als de eerste week.
Mij helpt het om direct koffie te zetten en die in bed op te drinken
Heb je dan een koffiezetter naast je bed?
Een vriendin van mij heeft dat, die vindt het een fantastisch begin van de dag
Sinaasappels zijn tegenwoordig echt een teleurstelling.
De schil zit muurvast hoe hard je ook rolt. Tijdens het schillen trek je de sinaasappel helemaal kapot. Totaal niet sappig waardoor je gewoon op een schilletje zit te kauwen.
Ik wil gewoon een lekkere sappige, zurige sinaasappel.
Nee dat niet maar mijn woonkamer/keuken grenst aan de slaapkamer dus hoef maar 5 stappen te zetten.
Deze was echt zo vies. Ik kan me nog steeds die smaak herinneren 🫠
On topic: Waarom vind ik het zo moeilijk om mensen te benaderen voor een kennismakingsgesprek? Overleggen is letterlijk mijn werk. Maar zodra ik iets van anderen moet vragen, gaat mn brein op slot.