Spreek voor jezelf!
Ja sorry, ik vind kaneel echt niet lekker en is ook iets dat ik direct proef. De enige aanvaardbare hoeveelheid kaneel zit voor mij in de appelcake van Ikea
Ook niet in appelmoes
Neen, ik vind appelmoes daarom het lekkerst in een pot van Hak. Niets te chemisch maar ook niet 100% artisanaal.
Ergens doet het me deugd dat je toch niet perfect bent.
Dit doet pijn Bunny
hoi ik kom hier even om te flexen maar ik ben net afgestudeerd, recent op 5 banen gesolliciteerd, exact binnen mijn vakgebied
inmiddeld er 2 zelf afgewezen en met de andere 3 worden de arbeidsvoorwardengesprekken nu gepland
dus nu hoop ik dat ik genoeg lef heb om een beetje te gaan onderhandelen over salaris
(en dan binnenkort in het show je aankopen topic opeens verschijnen met een dure tas uiteraard)
Pff ja jezus echt hoor. Mijn vader doet dit ook (en de 1e keer was het echt slecht nieuws… dus elke keer als hij dit appt word ik bang). App dan: ik heb leuk nieuws, geen zorgen maar ik wil je bellen.
Wat een luxepositie, proficiat! En niets loslaten, vraag alles wat je wil en meer.
Ooh echt heel herkenbaar! Ik heb hier zo’n hekel aan als mensen zo ongemakkelijk doen alsof ze je niet zien (en ze je wel duidelijk kennen). Wat is er zo moeilijk aan “hoi” zeggen en gewoon stevig doorlopen/je weg vervolgen.
Ik scrollde heel enthousiast naar boven omdat ik dacht dat iemand de perfecte kaneelpasta had
Kaneel met een beetje suiker door mascarpone heen.
Of meer nutella maar dan kaneelachtig?
op vakantie in de V.S. hadden ze wel cinnamon crunch spread van die cereal
Ik was wel echt teleurgesteld in die cornflakes. Ik ben echt een kaneel stan, maar die cornflakes waren echt flauw.
Ik wil speculoospasta maar dan met pure kaneelsmaak.
Kennen jullie die chocolade philadelphia nog
Eigenlijk kunnen ze dat wel met kaneel doen
Ja dit lijkt mij ook het lekkerst!
Kijk ik heb geen hoge dunk maar ik ben anders dan je exen
Ik was net bij Andrew Schulz (stand up comedian) in Amsterdam Theater en ik kende hem helemaaal niet maar zo gelachen!