Wat je even kwijt wil #66

Jeej ik zit lekker in de uber om een weekendje naar Nederland te gaan. Heel veel zin in. Echt jammer alleen dat ik weer eens snipverkouden ben :smiling_face_with_tear:

18 likes

Arghhh ik ben sinds 5.55 onderweg naar werk omdat de bedrijfsarts zo nodig om 8.30 een afspraak met mij wilde. En ik ben m’n broodjes vergeten, m’n water vergeten en m’n koffie is helemaal gelekt :sob:

13 likes

Succes! :four_leaf_clover:

3 likes

Poeh ik zal blij zijn als het vakantie is, die ene week niks hebben we echt even nodig

1 like

Ik heb een hekel aan collectanten zonder bus. Ik wil met alle liefde iets in zon bus duwen maar ga geen eenmalige machtiging geven. Zo stom.

9 likes

Mijn hotelkamer is echt heerlijk. Dadelijk naar het Bonnefantenmuseum en vanavond weer van de wellness genieten in het hotel. Ik ben blij met mijn keuze voor dit minitripje en dit hotel.

21 likes

en dan van alles in moeten vullen. gelijk je privacy op papier. kreeg vorige week ook zo’n collecte wat dan in het jasje van sponsoring werd gegoten. oftewel koop een lot, vul je gegevens in en betaal vooral veel loten. ondertussen kost het veel tijd, veel invulwerk. doe mij maar gewoon de ouderwetse bus idd :slight_smile:

2 likes

Niet alweer

2 likes

Een mannelijke collega van mij vertelde net in een gesprek over geluidsoverlast dat hij wel is een vrouwelijke huisgenoot heeft gehad die seks had met de deur open. Which is weird in itself om zo te vertellen tegen een collega. Maar hij vertelde er ook heel leuk bij hoe hij een keertje thuiskwam, zij het gezellig had met de deur open (ook dat het een kort blond meisje was) en hij eerst even zat te kijken voordat hij de deur dichttrok. Mijn gezicht vertrok zo erg en hij bleef ongegeneerd doorgaan.

Hij verteld vaker dit soort dingen en ik vind het zooooo ongemakkelijk. Ik probeer echt de moed bij elkaar te verzamelen om duidelijk te maken dat ik hier niet van gediend ben, maar tot nu toe nog niet echt gelukt.
Het is trouwens ook voor het eerst in mijn leven dat mannen naar mijn borsten staren, zelfs als ik een trui aan heb met hoge hals. Nog nooit eerder meegemaakt, ik heb een kantoorbaan en ineens gebeurt het. The fuck

4 likes

Love hoe ik voor zwerfkatten heb gezorgd en dat ik nu super benauwd ben dat ik hondsdolheid heb omdat 1 kat me per ongeluk een keer gekneed had met nageltjes. Ookal heb ik me constant ontsmet. Ben er nu volledig van overtuigd dat ik besmet ben, inclusief angst kippenvel. :clap:t2:

1 like

Oh lol ik las te snel en las dat je hondsdolheid hebt, schrok al.

3 likes

Je zou dit ook een keer met de vertrouwenspersoon of met iemand van HR kunnen bespreken. Want dit is echt niet gepast.

12 likes

Ik ben zo mislukt hè? Ik heb dus een leuke elektrische fiets gezien, maar daar moet een terugtraprem op, omdat ik gewoon niet met een handrem overweg kan.
Sta ik daar in die winkel uit te leggen waarom een terugtraprem superieur is :joy:
Pleurde ook zowat van die fiets tijdens de proefrit.

7 likes

Wat?

3 likes

Zo’n gesprek over donaties en wervers en collectes vindt hier ook elke week plaats

7 likes

Oh nooit opgevallen

1 like

Ja, daar voelt het te ‘klein’ voor. En daarnaast vind ik onze HR persoon niet zo’n fijn mens. Dus ik denk dat ik de eerst volgende keer mezelf echt ga dwingen om te zeggen dat ik me niet fijn voel bij zulke verhalen. Ik denk namelijk dat hij wel ok is met zulke feedback gezien hij echt wel aardig is voor de rest. Alleen dit lijkt hij niet helemaal te snappen

4 likes

Ik weet niet, denk niet dat ik dan zo casual zou typen :skull:. Nee, ik praat mezelf waarschijnlijk gewoon iets aan op het moment.

2 likes

Ik heb voor mijn vader een pakket bij een dpd punt weggebracht, iets wat hij via vinted verkocht heeft aan iemand in frankrijk. Maar ik hoefde geen verzend kosten te betalen? Klopt dit wel???

3 likes

Ik werk al 22 jaar op kantoor in een mannenwereld en tot 3 jaar terug was dit een hele fijne omgeving om in te werken. Maar sinds de overname door o.a. blaaskaak en een nieuwe collega die ook zo is is de sfeer wel veranderd.
Ik wist ook niet zo snel wat ik er nou mee moest als het gesprek een ongewenste kant op ging. Maar bij mannen is het zoveel makkelijker om je mening te geven zonder dat zij daar zelf ook aanstoot aan nemen. Dus alsjeblieft begin er over. Gewoon zeggen dat ze dit gesprek beter kunnen bewaren voor in de kroeg, en niet voor kantoor.
Sinds ik dat doe merk ik dat ik van andere collega’s ook bijval krijg en excuses.

Mijn nieuwe baas zei ook vaak dingen als, wat doe je nou? Je lijkt wel een wijf! Etc.
Niet gepast! En dat zeg ik ook.

En dat soort uitspraken hoor ik ook niet meer.

8 likes